کنت کوئین وزیر دولت ایران برای من ایستاده کف زد

وزیر دولت ایران برای من ایستاده کف زد

گزارش ویژه «ایران؛ ایری؛ راکفلر» – قسمت دهم کنت کوئین

رازگشایی از نفوذ گسترده جریان صهیونیزم جهانی در کشاورزی و تأمین غذای ملت‌ها، از جمله ایران، در گزارش ویژه «ایران؛ ایری؛ راکفلر» پی گرفته شد. در این پرونده -با استناد به منابع بنیادهای صهیونیستی– مشخص شد سرمایه‌گذاری و کار روشمند بر دانش کشاورزی و غذا، حداقل از ابتدای سده بیستم میلادی در دستور کار این بنیادهای چندملیتی قرار گرفته است.

این گزارش تا معرفی بنیاد راکفلر، بنیاد بیل و ملیندا گیتس، بنیاد جایزه جهانی غذا ، خزانه بذر سوالبارد، شبکه اختاپوسی دانشی CGIAR، و افراد محوری چون نورمن بورلاگ و همچنین کنفرانس سالانه «بیلدربرگ» پیش رفت. همچنین بخش‌هایی از نقش و تأثیرات «ایری» -مؤسسه پیشتاز و متقدم راکفلر در زمینه ژنتیک گیاهی- در کشاورزی و غذای ایران بررسی شد.

از این پس و در شماره‌های آتی، جریان نفوذ این شبکه خطرناک در ایران بررسی خواهد شد؛ شبکه‌ای که از سال ۱۳۶۰، با تحت تأثیر قرار دادن «غذا»ی مردم ایران، درصدد است سلامت مردم و همچنین محیط‌ زیست ایران را به نابودی بکشد.

کنت کوئین و بنیاد جایزه جهانی غذا

در شماره‌ی قبلی این گزارش {اینجا} بررسی مفصلی درخصوص «بنیاد جایزه جهانی غذا» صورت گرفت. دیدیم که پی‌ریزی این بنیاد در سال ۱۹۸۶ توسط بنیاد راکفلر انجام شد و هم‌اکنون نیز بنیاد راکفلر خود را متعهد به پشتیبانی از این بنیاد می‌داند.

دامنه‌ی نفوذ بنیاد جایزه جهانی غذا تا آنجاست که دو رئیس جمهور گذشته آمریکا مشاوران ارشد آن هستند و برای اعطای جوایز سالانه‌ی آن از شخصیت‌هایی همچون «کوفی عنان» و «بان‌کی‌مون» دعوت شده است.

در یک پدیده‌ی نادر گروه پشتیبانان و حامیان مالی این بنیاد، کلکسیونی از صهیونیست‌های مؤثر و شناخته‌شده مانند مونسانتو و راکفلر و همچنین ساختارهای حاکمیتی ایالات متحده مانند وزارت کشاورزی و فرمانداری ایالتی آیووا هستند.

کنت کوئین پس از ۳۲ سال خدمت در سطوح بالای وزارت خارجه آمریکا، از روز اول هزاره سوم در سال ۲۰۰۰ میلادی، مسئولیت این بنیاد را به‌عهده گرفت.

معرفی کنت کوئین در سایت بنیاد جایزه جهانی غذا

بخشی از معرفی اولیه کنت کوئین در سایت بنیاد جایزه جهانی غذا

کنت کوئین، مأمور ارشد امنیتی آمریکا

درباره‌ی کنت کوئین مفصلاً خواهیم نوشت. اما اجمالاً ذکر یک نکته درباره‌ی او بسیار مهم است. با یک جستجوی مختصر درباره‌ی او مشخص می‌شود وی سال‌ها عضو شورای امنیت ملی آمریکا و همچنین شورای راهبردی سیاست خارجی آمریکا بوده است. او بی‌تردید یکی از بلندپایه‌ترین مأموران امنیتی ایالات متحده به شمار می‌رود.

کنت کوئین عضو شورای امنیت ملی آمریکا

کنت کوئین؛ به‌عنوان عضو شورای امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید

کنت کوئین زیر پرچم ایران

کنت کوئین در سال ۱۳۹۳ توسط مجموعه‌ی وزارت جهاد کشاورزی به ایران دعوت شد و مورد تقدیر شایان توجهی قرار گرفت. درباره جزء به جزء سفر او به ایران و تبعاتش برای کشاورزی ایران، و همچنین عوامل این نفوذ آشکار به‌تفصیل خواهیم نوشت. اما درباره سفر او یک نکته مهم وجود داشت که در گزارش‌های سفرش به ایران برجسته است.

کنت کوئین در ایران

بنیاد جایزه جهانی غذا در جملاتی در خصوص تقدیر محمود حجتی از او می‌نویسد:

«کوئین فهرست‌وار در سخنان خود فرصت‌های همکاری با آمریکا در حوزه‌ی بیوتکنولوژی را تشریح کرد و مورد «تشویق بی‌سابقه و ایستاده حضار» قرار گرفت. حاضرانی که بین آنها وزیر کشاورزی ایران هم حضور داشت».

درباره این سفر بیشتر خواهیم نوشت…

قسمت قبلی این مقاله ؛ قسمت بعدی این مقاله

کنت کوئین ، کنت کوئین ، کنت کوئین

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

شبکه‌ مخوف کاسبان پاندمی

شبکه‌ مخوف کاسبان پاندمی

مدارک غیرقابل انکاری درباره شبکه وحشتناک کاسبان پاندمی وجود دارد که ده‌ها میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی را صرف ساخت تسلیحات ژنتیک و بیولوژیک می‌کنند.

۳ نظر

  1. با سلام
    امکان اینکه کل سلسله مقالات “گزارش ویژه «ایران؛ ایری؛ راکفلر»” رو یک جا داشته باشیم هست؟

    با تشکر

  2. این وزیر کشاورزی، همان وزیری بود که فرمود «خدا را شکر کنیم که هست!!» در شرایط گرانی و کمیابی و کمبود مرغ و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.