امنیت اسرائیل و سرمایه‌داران صهیونیست

امنیت اسرائیل یا رضایت سرمایه‌داران صهیونیست؟

اشاره:
در سلسله مقالات «اندیشكده مطالعات یهود» مکرر بر روی این نکته تأکید کرده‌ایم که: تصور عمومی مبتنی بر «اداره شدن آمریکا توسط اسرائیل» و «فرمان‌برداری دولت‌مردان آمریکا از حاکمان اسرائیل»، دقیق و مبتنی بر واقعیت نیست.
در واقع هر دو گروه حاکمان اسرائیل و آمریکا گوش به فرمان حلقه‌ای از سرمایه‌داران صهیونیست هستند که توسط آ‌ن‌ها انتخاب شده و تنها در مقابل آنان پاسخ‌گو هستند. برای این حلقه‌ی صهیونیست، نه آمریکا ارزشی دارد و نه اسرائیل تقدّسی! آمریکا و اسرائیل تا زمانی وجود دارند که وجودشان برای این شبکه ضرورت داشته باشد. (همچنان‌که زمانی بود که این شبکه وجود داشت ولی ابرقدرتی به نام آمریکا و یا کشوری به نام اسرائیل هنوز وجود نداشت!) لذا اگر زمانی نفع این شبکه‌ی جهانی در نابودی هریک از این دو کشور باشد، خود اقدام به نابودی آن‌ها خواهد کرد!
در همین راستا، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، در دیدار اخیر خود با بسیجیان به همین مطلب اشاره فرمودند که توجه شما را به بیانات ایشان جلب می‌کنیم:

امام خامنه‌ای:

…امّا این‌که حالا شما می‌گویید امنیت اسرائیل باید حفظ بشود، من می‌گویم این حرف هم حرف صادقانه‌اى نیست. براى دولت‌مردان و دولت‌زنانِ آمریکا، امنیت اسرائیل مسئله‌ى اصلى نیست، مسئله‌ى اصلى چیز دیگرى است. مسئله‌ى اصلى براى این حضرات، راضى نگهداشتن شبکه‌ى سرمایه‌داران صهیونیست است که رگِ حیات اینها را در دست گرفته‌اند.

مسئله‌ى آنها این است؛ والّا اسرائیل باشد یا نباشد، چه اهمیتى براى این‌ها دارد؟ آنچه برایشان مهم است این است که رگِ حیاتشان را داده‌اند به دستِ شبکه‌ى سرمایه‌داران صهیونیست؛ آن‌هایى که هم به این‌ها رشوه می‌دهند، هم این‌ها را تهدید می‌کنند؛ رشوه می‌دهند – رشوه‌ى پولى، پول به آن‌ها می‌دهند – [آن‌ها هم‌] پول می‌گیرند؛ رشوه‌ى مقامى و وعده‌ى مقام می‌دهند و اگر با آن‌ها که نبض اقتصاد آمریکا را در دست دارند ساخت و پاخت نکنند، از رسیدن به مقامات عالى – مثل ریاست جمهورى، مثل وزارت و مانند این‌ها – خبرى نیست؛ مسئله برایشان این است.

تهدید هم می‌کنند؛ اگرچنان‌چه این‌ها بر خلاف میل آن شبکه‌ى خطرناک عمل بکنند تهدیدشان می‌کنند، یا تهدید می‌کنند به این‌که شما را وادار می‌کنیم به استعفا، یا براى شما رسوایى درست می‌کنیم! که این‌ها را در زندگى آمریکایى در این چند سال دیده‌اید؛ یکى را متهم می‌کنند، یکى را بدنام می‌کنند، براى یکى ماجراى فساد جنسى درست می‌کنند، یکى را وادار به استعفا می‌کنند، یکى را هم ترور می‌کنند؛ از این رؤسا و بزرگان، کسانى را ترور هم کردند؛ دست آنها باز است!

شما از این می‌ترسید، شما ملاحظه‌ى این‌را می‌کنید؛ مسئله‌ى امنیت اسرائیل نیست، مسئله‌ى امنیت خودتان است.

بیانات در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین به مناسبت هفته‌ى بسیج ؛ ۰۶/۰۹/۱۳۹۳

…..

تنها با یک کلیک به کانال تلگرام اندیشکده مطالعات یهود بپیوندیم:

تلگرام اندیشکده مطالعات یهود

همچنین ببینید

پشت پرده راز بمب اتم چه کسی ایستاده است؟

پشت پرده راز بمب اتم چه کسی ایستاده است؟

برنارد باروخ معتقد بود راز بمب اتم به‌عنوان سرمایه‌ی قومی و ملی، وسیله‌ای است که باید به‌واسطه‌ی آن قدرت فراملیتی قوم یهود را در سرتاسر عالم برقرار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =