برند دی اند جی

پشت پرده منزجرکننده برند D&G

در روزهای پایانی هرسال و در آستانه‌ی نوروز تب خرید لباس مارک به خصوص میان اقشار مرفه جامعه همیشه داغ بوده است. یکی از این برندهای معروف D&G است. شاید برایتان سؤال شود که چرا از میان برندهای متعدد، تنها این نام را مطرح کردیم؟ با ما همراه باشید تا پاسختان را بیابید. دی اند جی

خرید از D&G یعنی حمایت از همجنس‌گرایی

کلمه «D» مخفف نام یک فرد ایتالیایی به نام  Domenico Dolce و کلمه «G» مخفف نام یکی از طراحان مد در ایتالیا به نام  Stefano Gabbana است، این دو مرد در جوانی به همجنس‌گرایی روی آورده و با هم ازدواج می‌کنند! سپس شرکتی را در طراحی مد لباس، کیف، کفش، عطر و… به نام دی اند جی تأسیس کردند، در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای لباس، کیف، کفش و… را با هدف جذب و حمایت از همجنس‌بازان با همین عنوان D&G تأسیس کرده‌اند.

Domenico Dolce snd Stefano Gabbana

دومنیکو دلچه و استفانو گابانا با حمایت صهیونیست‌ها کار طراحی لباس در صنعت هالیوود را در بسیاری از موارد عهده‌دار شدند، به طور مثال لباس‌هایی را برای مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور و… طراحی کردند.

دومنیکو و استفانو در سال ۲۰۰۵ میلادی از هم جدا می‌شوند و دوباره در سال ۲۰۰۸ کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. چند سال بعد یعنی در دسامبر ۲۰۱۴، گابانا نامه‌ای عاشقانه‌ای به دلچه می‌نویسد که در روزنامه انگلیسی‌زبان ایندیپندنت منتشر می‌شود، او در این نامه ضمن ابراز عشق و علاقه به دلچه و بیان رابطه عمیق ۲۸ ساله میان خودش و او می‌گوید:

به خاطر موفیقت در برنامه کاری و زندگی شخصی از تو تشکر می‌کنم، تو برای من منحصر به فرد هستی و عاشق تو هستم!

لزوم حمایت از برندهای باکیفیت ایرانی

شاید چنین مطرح شود که افراد در خرید لوازم مصرفی‌شان مختار هستند، اما نکته قابل توجه اینکه برخی تولیدکنندگان بر روی محصولات ایرانی این آرم را الصاق می‌کنند تا محصولاتشان به فروش برسد، به طور مثال یک چرم‌دوز که بهترین کیف‌های چرمی دست‌دوز را تولید می‌کند و از قضا جزو مداحان اهل بیت است، هنگامی که با سؤال ما روبرو شد که چرا آرم D&G را بر روی محصولتان می‌زنید، در جواب گفت: برای اینکه مردم با دیدن این آرم، محصول تولیدی را می‌خرند. (او از ماهیت اصلی این آرم آگاهی نداشت)

نمونه ای از محصولات برند D G

طبیعی است که مردم از پشت‌پرده برندهای مشهور آگاهی نداشته باشند و ناخواسته نسبت به خرید این اجناس اقدام کنند، اما مطمئناً با ما هم‌عقیده‌اید که پوشیدن چنین برندهایی و حمایت غیرمستقیم از همجنس‌گرایی، شایسته یک ایرانی مسلمان آن‌هم با فرهنگ چند هزار ساله نیست.

فراموش نکنیم که ذخائر بانکی «دومنیکو دلچه» ۲۲۰۰ میلیون دلار و «استفانو گابانا» ۲۱۰۰ میلیون دلار اعلام شده است!

این موضوع وظیفه رسانه‌ها و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند که ضمن حمایت از کالای باکیفیت داخلی، محصولات ایرانی اسلامی را حمایت کنند.

دی اند جی

واریز كمک نقدی برای حمایت از اندیشكده

دی اند جی

اندیشکده مطالعات یهود را در پیام‌رسان‌های ایرانی دنبال کنید:

کانال اصلی ما در ایتا / پیام‌رسان بله / پیام‌رسان سروش / پیام‌رسان گپ

۲ نظر

  1. یکی از بندگان خدا

    سلام
    واقعا کاری که می کنید کاری از جنس رسالت انبیای الهی است و باید از صمیم قلب از شما تشکر و برایتان آرزوی موفقیت کنم.
    اما فکر نمی کنید حمایت از کالای داخلی فقط حمایت از کیف و کفشو لباس و … نشده و قطعا در همه زمینه ها باید چنین دیدگاهی را ترویج کرد؟
    یکی از مهمترین عرصه ها عرصه تولیدات نرم افزاری و مربوط به فضای مجازی و مخصوصا پیام رسان های است که بسیار استراتژیک و مهم است.
    برداشت من اینه که شاید از پشت پرده مالک پاستافاریانیسم و سرمایه گذار یهودی و صهیونیست متعصب تلگرام و طراحی پشت پرده صهیونیست ها از طراحی و اجرای تلگرام در ایران بی اطلاع باشید.
    ان شاء الله به همین زودی ها شاهد معرفی پیام رسانهای خوب ایرانی بجای تلگرام در سایت خوبتان باشیم.

    • با سلام. كانال انديشكده در پيام‌رسان ایرانی آی گپ هم با همان آدرس تلگرام حضور دارد. با تشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.