nostradamus jewish

نوستراداموس پیشگوی بزرگ یهود (۲)

مهمل‌بافی و سرقت ادبی: پیشگویی‌ها

کتاب یک هزار پیشگویی او، همان چیزی است که امروزه نوستراداموس را مشهور ساخته و نام او را هر از چندگاهی بر سر زبان‌ها می‌اندازد. او در آن کتاب لغات و اصطلاحات یونانی، ایتالیایی، لاتین و زبان‌های منطقه‌ای را با هم تلفیق کرده است و با ساختن ملغمه‌ای مبهم راه را برای هرگونه تاویل و تفسیری از نوشته‌هایش باز گذاشته است. به نظر می‌رسد نوسترآداموس سفارش تهیه و نوشتن متنی را دریافت کرده است که دارای ویژگی‌های لازم برای بهره‌برداری‌ها و تبلیغات و خرافه‌پردازی‌های طولانی‌مدت آتی باشد. در سال ۱۵۵۵ کتاب پیشگویی‏‌های نوستراداموس در لیون چاپ شد و برایش شهرت فراوان به ارمغان آورد.
نوسترآداموس حتی از آثار پیشگوهای قبل از خود که فاصله زمانی چندانی هم با او نداشته‌اند سرقت کرده و به نام خود گردآوری کرده است. ریچارد روست یکی از پیشگویانی بوده که قبل از نوستراداموس می‌زیسته و نوشته‌هایش گاهی عیناً توسط او کپی‌برداری شده است. بخشی از پیشگویی‌های منتسب به نوسترآداموس در نسخه‌های قدیمی‌تر موجود نیست و کاملاً مشخص است همان گروه کابالایی که نوسترآداموس را پرورید و به دستگاه قدرت فرانسه نفوذ داد در ادامه کار خود و برای بهره‌برداری‌های بیشتر، مرتباً در نوشته‌‎های نوسترآداموس دست برده و برای تهیه مواد لازم برای خرافه پردازی و مشغول کردن جوامع هر روز صفحه جدیدی به نوشته‌های بی سر و ته او افزوده است.

یادمان نوستراداموس

در سال ۱۹۸۳ نسخه‌های اصلی نوشته‌های مربوط به سال ‌های ۱۵۵۵ و ۱۵۵۷ توسط محققی به نام چومارات کشف و آشکار شد که بسیاری از نوشته‌های منتسب به نوستراداموس در آن نسخه‌ها موجود نیستند و هیچ سند معتبر امروزی هیچ‌یک از ادعاهای پرطمطراق در مورد پیشگویی‌های نوسترآداموس را نمی‌تواند اثبات ‌کند. بعدها مشخص شد که بسیاری از این پیشگویی‌ها شایعات غیر معتبر و اکاذیبی بوده‌ که توسط افرادی همچون ژابرت (۱۶۵۶)، گوناد (۱۶۹۳) و بارست (۱۸۴۰) ساخته شده و به نوشته‌های نوستراداموس اضافه شده‌اند.
نوسترآداموس در نوشته‌های خود که نام پیشگویی بر آنها گذاشته است از داستان و اعتقادات اساطیری یونان و همچنین تورات، انجیل و قرآن کپی‌برداری کرده است. بخشی از پیش‌گویی‌های میشل ترجمه‌ای غامض از آیات قرآن است که با شیطنت خاص یهود و پس و پیش کردن کلمات به خواننده تحویل داده شده است.
ویل دورانت جملات جالبی درباره نوسترآداموس دارد:

کتاب نوستراداموس مشتمل بر صدها فقره پیشگویی به زبان فرانسه گنگ و مبهم است و قابل تفسیر و تأویل‏‌های متفاوت و حتی متعارض. او در این کتاب به پیشگویی حوادث از نیمه سده شانزدهم تا «پایان جهان» پرداخته که به ‏زعم او در سال۳۷۹۷ میلادی رخ خواهد داد. مطالب کتاب «چنان ماهرانه در لفاف ابهام پیچیده شده بود که هر سطر آن می‏‌توانست تقریباً بر هر واقعه‏‌ای از تاریخ آینده انطباق یابد.» (ویل دورانت، تاریخ تمدن، ترجمه فریدون بدره‏‌ای و دیگران، تهران: سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی، ۱۳۶۸، ج۶، ص۱۰۱۴)

مبلغان نوستراداموس مدعی‏‌اند که او اعدام چارلز اوّل، پادشاه انگلیس، و لویی شانزدهم، پادشاه فرانسه، آتش‏‌سوزی سال ۱۶۶۶ لندن، ظهور و سقوط ناپلئون اوّل، ظهور هیتلر و بسیاری از حوادث دیگر را پیش‏‌بینی کرده است. این در حالی است که نوستراداموس از پیشگویی نزدیک‌‏ترین حوادث زمانش عاجز بود. به‏ نوشته ویل دورانت:

«نوستراداموس برای شارل نهم عمری نود ساله پیشگویی کرد که ده سال بعد در ۲۴ سالگی زندگی را بدرود گفت.» (همان مأخذ، ص ۱۰۱۳)

فرار از مسولیت

بدیهی است میشل زیرک درس خود را در مکتب کابالا یهود به خوبی خوانده است و می‌داند که برای جلوگیری از تزلزل موقعیت خود در دربار و بین مردم در نتیجه آشکار شدن گاه و بیگاه دروغ‌هایش به چه دست‌آویزهایی باید متمسک شود. از این رو صفت «پیشگو» را به کلی برای خود نامناسب می‌دید و در فرصت‌های گوناگون به پیشگو نبودن خود اصرار داشت.

مقبره نوستراداموس

او در جایی برای پسرش که به نوعی باید وارث او باشد می‌نویسد:

«پسرم اگرچه من از کلمه «پیشگو» استفاده کرده‌ام، اما چنین مقام بالایی را به خود نسبت نمی‌دهم و نام و یا وظیفه پیشگو را به خود نسبت نمی‌دهم».

و یا در نامه ای به هنری دوم نوشته است:

«برخی از پیشگویی‌ها اتفاق افتادن حوادث عجیبی را پیش‌بینی کرده‌اند. به هرحال من به هیچ‌وجه چنین عنوانی را به خود نسبت نمی‌دهم».

او در جایی دیگر فرار از مسئولیت و پاسخ‌گویی در برابر ادعاهایش را به اوج رسانده و می‌نویسد:

«من این شهامت را دارم که به لطف تحقیقاتم و با در نظر گرفتن آنچه طالع‌بینی علمی می‌گوید پیش‌بینی کنم (هرگز در مورد جزئیات ضمانت نمی‌دهم) و مردم را در مورد تهدیدات ستاره‌ها آگاه کنم. و من آن‌قدر احمق نیستم که وانمود کنم پیشگو هستم».

جمله آخری که از نوستر آداموس نقل شد؛ بسیار قابل تامل است. او آن‌قدر احمق نیست که وانمود کند پیشگوست! عده‌ای این وظیفه را به عهده گرفته‌اند و در طول حیات او، از او یک پیشگو ساخته و به قصد حمایت از منافع و اهداف خود او را تا بالاترین مدارج دربار نفوذ داده‌اند و پس از مرگش تا امروز نیز به بهره‌برداری از او ادامه می‌دهند. کتاب‌های فراوانی در تفسیر نوشته‌های مهمل نوسترآداموس نوشته می‌شود و تا کنون چندین فیلم توسط بزرگترین پادوهای هالیوودی دستگاه فراماسونری بر اساس پیشگویی‌های او ساخته شده است. چنین به نظر می‌رسد که نوستراداموس به کلید واژه برنامه‌های تحمیق همه جانبه بشر امروزی از سوی محافل فراماسونری تبدیل شده است.

هالیوود در خدمت افسانه نوسترآداموس

پیشگامی اورسن ولز
در سال ۱۹۸۱، حدود سه سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اورسن ولز (Orson Welles) و کمپانی برادران وارنر فیلمی ۸۴ دقیقه‌ای درباره «پیشگویی‌های نوستراداموس» عرضه کردند که در ایران نیز به وسعت توزیع شد. در این فیلم، نوستراداموس در مقام پیشگویی بزرگ جلوه‌گر می‌شود. طبق این پیشگویی‌ها ایران و جهان اسلام با کشورهای کمونیستی متحد خواهند شد و در سال ۱۹۹۹ میلادی ایالات متحده آمریکا را آماج حمله اتمی قرار خواهند داد.

مردی که آینده را دید ، اورسن ولز

اورسن ولز (۱۹۱۵- ۱۹۸۵) کارگردان و بازیگر سرشناس سینمای سده بیستم غرب است که پیوندهای عمیق او با کانون‌های صهیونیستی پوشیده نیست؛ و می‌دانیم که این تعلق موروثی بود.
به‌گفته اورسن ولز، مادر بزرگ او در مراسم تدفین پسرش (پدر اورسن ولز) مناسک شیطان پرستان را انجام می‌داد. (فرانک برادی، زندگینامه اورسن ولز، نیویورک، ۱۹۸۹، ص ۱۴) و نیز می‌دانیم که اورسن ولز از جوانی به جادوگری علاقه فراوان داشت و یکی از اوّلین فیلم‌هایی که در آن بازی کرد (جادوی سیاه، ۱۹۴۹) درباره زندگی ژزف بالسامو (کنت کاگلیوسترو)، جادوگر و فراماسون و شیاد نامدار یهودی سده هجدهم است. در تعلق کمپانی برادران وارنر به کانون‌های زرسالار یهودی – صهیونیستی نیز تردید نیست. هدف از فیلم اورسن ولز این بود:

القاء خطر «تهدید اتمی» به افکار عمومی آمریکا و فراهم کردن زمینه روانی برای گسترش صنایع تسلیحاتی از یکسو، و ترویج نفرت از اسلام و انقلاب اسلامی ایران از سوی دیگر.

فرجام سخن

شهرت عجیب نوستراداموس تصادفی نیست. در طول چهار سده پس از مرگ نوستراداموس کسانی وظیفه تعبیر و تفسیر پیشگویی‏‌های او را به ‏دست داشته‌‏اند، در هر مقطع مهم تاریخی نام و یاد او را زنده کرده‏‌اند و سخنان مبهم وی را پیشگویی‏‌هایی تحقق ‌یافته جلوه‏‌گر ساخته‏‌اند. به عبارت دیگر، «پیشگویی‌های نوستراداموس» به ابزاری بدل شده که کانون‌های زرسالار یهودی طرح‌ها و نقشه‌ها و گاه هیاهوهای تبلیغی خود را در قالب آن عرضه می‌کنند. به‌کارگیری «پیشگویی‌های نوستراداموس» برای بیان اهداف و آرزوهای این کانون‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران و نیز بلوای پایان جهان دلیلی روشن بر صحت این مدعاست.

قسمت قبلی این مقاله

منابع و مآخذ:

http://www.nostradamus.org/bio.php
http://www.pakalertpress.com/?s=nostradamus&x=7&y=8
http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_Freemason
http://www.holocaustrevealed.org/english/s/p288.html
http://the-red-thread.net/KNIGHTS/secret70.html
http://francesco.venier.forumcommunity.net/?t=29566363
http://beforeitsnews.com/prophecy/2012/08/nostradamus-vatican-predictions-2441220.html
http://www.hogueprophecy.com/mabus
http://lkm.fri.uni-lj.si/xaigor/slo/nostrad.htm
http://www.adishakti.org/nostradamus/eternal_light_within.htm
http://www.hiddenrealities.8m.com/nostrodamus.html
http://www.crystalinks.com/geraldford07.html
http://www.nostradamus-dimde.de/index.php
http://www.shahbazi.org/blog/Archive/8708.htm
http://global-conspiracy.over-blog.com/pages/Association_Freemasons_Shaping_Society_The_Great_Nostradamus-1834527.html
https://mountainguerrilla.wordpress.com/2012/09/05/putting-on-the-nostradamus-cap
https://passthespork.wordpress.com/tag/france

همچنین ببینید

خودفروشی گلدا مایر برای تشکیلات مخفی صهیونیسم

خودفروشی گلدا مایر برای تشکیلات مخفی صهیونیسم

گلدا مایر حتی پس از ازدواج، از طریق فحشا و خودفروشی، میلیون‌ها دلار برای تشکیلات مخفی صهیونیست‏‌ها و مسلّح کردن اسرائیل جمع آوری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.