جزئیات پنهان 11 سپتامبر

جزئیات پنهان ۱۱ سپتامبر / متهمانی که کسی به سراغشان نرفت!

۱۷سال از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر می‌گذرد، هر چند از همان ابتدا عده‌ای از نقش رژیم صهیونیستی و یهودیان ساکن آمریکا در این حملات سخن می‌گفتند اما ویکی اسپوکز (wikispooks) در پرونده‌ای مستدل (اینجا) ثابت کرده که حملات ۱۱ سپتامبر توسط اسرائیل انجام شده است.

پرونده ویکی اسپوکز این‌گونه آغاز می‌شود: وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد که به‌طور اساسی دینامیک ژئوپلیتیک جهان (dynamics of global geopolitics) را تغییر می‌دهد سؤالی مهم‌‌تر از بقیه‌ی پرسش‌ها مطرح می‌شود که پاسخ به آن به‌طور حتم عاملان این حادثه را مشخص می‌کند.

این پرسش ?Cui bono (چه کسی بهره‌مند می‌شود؟) است.

و اگر پاسخ‌های داده شده به این نکته اشاره داشته باشد که عاملین در ارتکاب عمل هم انگیزه داشته و هم از ارتکاب آن سود برده‌اند (همان‌گونه که در آمریکا گفته می‌شود) آن‌گاه دقیقاً به هدف زده‌ایم.

این همان موردی است که در حوادث ۱۱ سپتامبر به دنبال آن هستیم.

در ادامه این مطلب آمده است: اگر از شرح رسمی واقعه ۱۱ سپتامبر که کاملاً چرند است بگذریم، فقط دو سازمان بر روی کره زمین هستند که کارشناسان، وسایل لازم، دسترسی و حمایت سیاسی مورد نیاز هم برای انجام دادن حملات ۱۱ سپتامبر را داشته و هم نحوه پوشش از اطلاعات را تحت تاثیر قرار می‌دهند. (بهره‌مندی‌ها)

این دو سازمان هر دو از سرویس‌های اطلاعاتی هستند، یعنی سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) و موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی). اما از میان این دو فقط یکی از آن‌هاست که انگیره‌ی کاملی برای انجام حملات ۱۱ سپتامبر دارد و آن موساد است.

انگیزه موساد برای انجام این کار کاملاً با دستور کار نئومحافظه‌کاران آمریکا هماهنگی دارد. چون در بخشی از این دستور کار آمده است:

نیاز به یک حادثه مصیبت‌بار و به سرعت پخش‌شونده همانند حادثه‌ی «پرل هاربر» داریم تا بتوانیم افکار عمومی آمریکا را برای انجام جنگ‌های آینده با خود همراه کنیم. جنگ‌هایی که موجب از بین رفتن دشمنان اسرائیل می‌شوند.

این مقاله به ترتیب نشان می‌دهد که اسرائیل حملات ۱۱ سپتامبر را انجام داده است.

۱- کنترل مجموعه مرکز تجارت جهانی

اولین گام برای آماده شدن جهت انجام حملات ۱۱ سپتامبر به‌دست آوردن کنترل مجموعه مرکز تجارت جهانی (World Trade Center Complex) است. این موضوع از آن رو اهمیت اساسی دارد که بدون در دست داشتن کنترل کامل برج‌های دوقلو، کارگذاشتن مواد منفجره‌ای که منهدم‌کردن برج‌ها توسط آنها انجام شد، با در نظر گرفتن خطرات مبنی بر کشف این مواد منفجره تقریباً غیرممکن بود.

چهار شبکه کلیدی از دارائی‌های صهیونیست

الف. لری سیلورستین Larry Silverstein

سیلورستین یک تاجر یهودی آمریکایی از نیویورک است. او در ۲۴ جولای سال ۲۰۰۱ میلادی توانست برای ۹۹ سال اجاره کامل مجموعه تجارت جهانی را به‌دست بیاورد. در آن زمان این برج‌ها تقریباً هیچ ارزشی نداشتنند و از «آزبست انباشته شده بودند». اما با این وجود، سیلورستین دلایل خود را برای مالک شدن این مجموعه داشت!

لری سیلورستین Larry Silverstein

سیلورسترین هر روز صبح صبحانه خود را در پشت پنجره مرکز تجارت جهانی، برجی که ۱۰۷ طبقه داشت، صرف می‌کرد. اما صبح روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ وی این برنامه‌ی روزانه را انجام نداد! دو فرزند سیلوسترین که هر دوی آنها نیز در مرکز تجارت جهانی کار می‌کردند، تصمیم گرفته بودند که آن روز به سر کار نروند!

سیلورسترین در نتیجه‌ی تخریب برج‌های دوقلو از بیمه خسارت میلیاردی دریافت کرد و این خسارت کمی بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بود.

وی همچنین دوستی نزدیکی با روپرت مرداک یکی از غول‌های رسانه‌ای جهان، آریل شارون نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو دارد. دوستی سیلوسترین با نتانیاهو به‌حدی نزدیک است که به‌نوشته روزنامه هاآرتص آنها هر یکشنبه با یکدیگر به‌صورت تلفنی صحبت می‌کنند.

ب. فرانک لووی Frank Lowy

لووی یک یهودی متولد چکسلواکی و مالک وستفیلد امریکا (Westfield America) یکی از بزرگترین فروشگاه‌های جهان است. لووی مالک مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها در مرکز تجارت جهانی بود که وسعت این فروشگاه‌ها ۴۲۷ هزار فوت مکعب بود.

فرانک لووی Frank Lowy

لووی یک تاریخچه جذاب دارد. او عضو تیپ گولانی (Golani Brigade) بود و در جنگ اشغال فلسطین نیز حضور داشت. پیش از آن وی عضو سازمان تروریستی صهیونیستی هاگانا (Haganah) بود. او سه ماه از سال را در خانه خود در اسرائیل سپری می‌کند و به‌نوشته روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد:

«لووی مردی خودساخته است که علاقه‌ی زیادی به هولوکاست دارد.»

لووی «مؤسسه سیاست و استراتژی ملی» را برای اسرائیل بنیان‌گذاری کرده که با دانشگاه تل‌آویو همکاری دارد. وی نیز با تنی چند از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی همچون ایهود اولمرت، آریل شارون، بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک دوستی نزدیک دارد و در پرونده فساد مالی اولمرت وی نیز جزو متهمان بود.

لووی نیز در روز حادثه ۱۱ سپتامبر در مرکز تجارت جهانی حضور نداشت!

ج. لوئیس ایسنبرگ / آیزنبرگ Lewis Eisenberg

ایسنبرگ به مدت ۶ سال ریاست بخش حمل و نقل نیویورک (Port Authority of New York) را بر عهده داشت و اجاره‌نامه‌های لووی و سیلورسترین در مرکز تجارت جهانی را وی تأیید کرده بود.

لوئیس ایسنبرگ Lewis Eisenberg

ایسنبرگ یکی از بزرگترین کمک‌کنندگان مالی به کمپین انتخاباتی بوش-چنی بود و از سهامداران اصلی بانک یهودی گلدمن ساکس (Goldman-Sachs) نیز محسوب می‌شود.

ایسنبرگ هم عضو گروه درخواست برای اتحاد یهودیان (United Jewish Appeal) و فدارسیون متحد یهودیان (United Jewish Federation) آمریکاست. این دو گروه از لابی‌های طرفدار اسرائیل در آمریکا محسوب می‌شوند.

د. رونالد لادر Ronald Lauder

لادر یکی از میلیاردرهای یهودی معروف آمریکاست. او یکی از چهره‌های اصلی در مذاکرات برای خصوصی‌سازی مرکز تجارت جهانی بود.

رونالد لادر Ronald Lauder

لادر در زمینه خصوصی‌سازی پایگاه هوایی «استوارت» نقش مهمی داشت. استوارت همان پایگاهی (فرودگاهی) است که دو هواپیمایی که خود را به مرکز تجارت جهانی کوبیدند از فراز آن عبور کرده بودند.

وی همچنین عضو سازمان‌های یهودی زیر است:
کنفرانس رؤسای سازمان‌های اصلی یهودیان آمریکا / صندوق ملی یهویدان / کنگره جهانی یهودیان / کمیته مشترک توزیع آمریکایی یهودی / اتحادیه ضد افترا / مدرسه دینی یهودیان آمریکا

ادامه دارد…

قسمت بعدی این مقاله

…..

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =