روچیلدها، انرژی هسته‌ای و بمب اتم

روچیلدها، انرژی هسته‌ای و بمب اتم

سال ۱۹۴۵: بمب اتم

در شانزدهم ژوئیه، اولین آزمایش موفقیت‌آمیز بمب اتمی در سایت ترینیتی (۱) واقع در سیصد کیلومتری جنوب منطقه‌ی لوس‌آلاموس (۲) به انجام می‌رسد. سازنده‌ی این بمب، جی. رابرت اوپنهایمر (۳) -که از وابستگان روچیلدها است- با کمال بهت و حیرت می‌گوید: «من خودِ مرگ شده‌ام، نابودکننده‌ی جهان.» او درست می‌گوید. در مدت فقط یک ماه، انفجارهای اتمی در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، منجر به مرگ ۱۴۰ هزار نفر در هیروشیما و هشتادهزار نفر در ناکازاکی می‌شود.

رابرت اوپنهایمر

رابرت اوپنهایمر یهودی ؛ پدر بمب اتمی

سال ۱۹۵۳:

در نوزدهم ژوئن، جولیوس و اتل روزنبرگ (۴)، به خاطر جاسوسی در آمریکا اعدام می‌شوند. آنان در خلال جلسه‌ای از مجمع کمونیست‌های جوان در آمریکا یکدیگر را ملاقات می‌کنند و در حال ارائه‌ی اخبار محرمانه‌ای در خصوص ساخت بمب اتمی به اتحاد جماهیر شوروی بودند که دستگیر می‌شوند. این دو نفر، علاقه‌ی بسیاری به شوروی داشتند که البته یهودی نیز بودند.

جولیوس و اتل روزنبرگ یهودی

تصویر جولیوس و اتل روزنبرگ یهودی بر روی یک تمبر کوبایی

سال ۱۹۶۳:

یکی از دلایل اصلی برای ترور جان اف کندی این واقعیت بود که او به نخست وزیر اسرائیل دیوید بن گوریون قاطعانه اعلام کرده بود تحت هیچ شرایطی با هسته‌ای شدن اسرائیل موافقت نخواهد کرد. روزنامه‌ی اسرائیلی هاآرتص (۵) در پنجم فوریه‌ی ۱۹۹۹ در بررسی کتاب آونر کوهن (۶) با عنوان «اسرائیل و بمب» در خصوص این موضوع می‌نویسد:

«قتل رئیس جمهور آمریکا جان. اف. کندی، پایانی غیرمنتظره بر فشار گسترده‌ای بود که دولت ایالات متحد در مورد توقف برنامه‌ی هسته‌ای به دولت اسرائیل وارد می‌کرد … کتاب حاضر به طور ضمنی بیان می‌کند که اگر کندی زنده می‌ماند، بعید بود که اسرائیل امروز گزینه‌ی هسته‌ای در اختیار داشته باشد.» (۷)

ترور جان اف کندی توسط یهود اسرائیل

سال ۱۹۶۵:

اسرائیل به شکل غیرقانونی اقدام به خرید اورانیوم غنی شده از «شرکت مواد و تجهیزات هسته‌ای» (۸) می‌کند.

سال ۱۹۸۵:

ریچارد اسمیت (۹) مالک شرکت میلکو (۱۰) به اتهام قاچاق دستگاه‌های زمان‌بندی هسته‌ای به اسرائیل متهم شناخته می‌شود.

سال ۱۹۸۶:

مردخای وانونو (۱۱)، یهودی سفاردی و یکی از کارشناسان دیمونا (۱۲) از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۶، پی می‌برد که این مرکز به طور مخفیانه در حال تولید تسلیحات هسته‌ای است. او بیان می‌کند که گرایش به دین مسیحیت باعث بیداری وجدان او و افشای این اطلاعات شده است. او در این سال اطلاعات و تصاویری را در اختیار لندن ساندی تایمز (۱۳) قرار می‌دهد که جهانیان را از برنامه‌ی اسرائیل برای تولید تسلیحات هسته‌ای مطلع می‌سازد. شواهد و مدارک او نشان می‌دهد که اسرائیل بیش از دویست کلاهک هسته‌ای ذخیره کرده است.

در روز سی‌ام سپتامبر، شریل بن توف (۱۴)، عامل اسرائیلی موساد، با نام سیندی (۱۵) و با تظاهر به عنوان یک گردشگر آمریکایی، دست به عملیات می‌زند و به تدریج با وانونو رابطه برقرار می‌کند و در نهایت او را متقاعد می‌سازد تا در یکی از روزهای تعطیل، همراه او به روم سفر کند. وانونو همین که وارد روم می‌شود، یهودیان به جای اقدام از مجاری قانونی مناسب و قانون استرداد مجرمین، عوامل موساد را برای ربودن وانونو اعزام می‌کنند و با بی‌هوش کردن و بردن وانونو به ساحلی متروکه، او را مخفیانه با یک کشتی باری به اسرائیل می‌برند.

مردخای وانونو و دیمونا

پس از برگزاری محاکمه‌ای مخفی، وانونو به جرم خیانت و جاسوسی (موردی که اسرائیل بسیار به آن معروف است) به هجده سال زندان محکوم می‌شود. این اتهامات در حالی است که وانونو نه برای هیچ قدرت خارجی جاسوسی کرده بود و نه برای این افشاگری‌اش پولی دریافت کرده بود. در خلال برگزاری محاکمه، دولت اسرائیل از پذیرش یا رد این مسئله که آیا اسرائیل تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد یا خیر، امتناع می‌ورزد.

سال ۱۹۹۵:

دکتر کیتی لیتل (۱۶) دانشمند سابق هسته‌ای ادعا می‌کند که روچیلدها در حال حاضر کنترل ۸۰ درصد از ذخایر اورانیوم سراسر جهان را در دست دارند که این موضوع حاکی از انحصار آنان بر قدرت هسته‌ای است.

اداره‌ی تحقیقات وزارت دفاع آمریکا نیز یادداشتی را منتشر می‌کند که به پیمانکاران ارتش ایالات متحد هشدار می‌دهد: «اسرائیل به شکلی تجاوزکارانه در حال جمع‌آوری فن‌آوری نظامی و صنعتی (ایالات متحد) است.» این گزارش بیان می‌کند که: اسرائیل با «هدف قراردادن اقلیت‌ها، سودجویی مالی و شناسایی و سوء استفاده از نقاط ضعف اتباع آمریکایی» اقدام به جمع‌آوری اطلاعات می‌نماید.

سال ۲۰۰۴:

مأموران پلیس نزدیک کارخانه‌ی خدمات سوخت هسته‌ای در تِنِسی، کامیونی را پس از نزدیک به پنج کیلومتر تعقیب و گریز متوقف می‌کنند. در خلال این تعقیب و گریز، راننده‌ی کامیون بطری حاوی مایع ناشناخته‌ای را از اتاقک راننده به بیرون پرتاب می‌کند. رانندگان، اتباع اسرائیلی از کار در می‌آیند که از مدارک شناسایی جعلی استفاده می‌کنند. اف بی آی از انجام تحقیقات در این خصوص امتناع می‌ورزد و این اسرائیلی‌ها آزاد می‌شوند!

پی‌نوشت‌ها:

(۱) Trinity
(۲) Los Alamos
(۳) J. Robert Oppenheimer
(۴) Julius & Ethel Rosenberg
(۵) Haaretz
(۶) Avner Cohen

(۷) این کتاب در ایران با عنوان «اسرائیل و سلاح‌های هسته‌ای» با ترجمه‌ی سعید محمدی در دفتر مطالعات وزارت امور خارجه در سال ۱۳۸۱ منتشر شده است.

(۸) Nuclear Materials and Equipment Corporation (NUMEC)
(۹) Richard Smyth
(۱۰) MILCO
(۱۱) Mordechai Vanunu
(۱۲) Dimona = تأسیسات هسته‌ای اسرائیل.
(۱۳) London Sunday Times
(۱۴) Cheryl Bentov
(۱۵) Cindy
(۱۶) Kitty Little

منبع: كتاب صهیونیسم در مسیر سلطه ، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک ، برگردان: محمدیاسر فرحزادی ، تهران: نشر ساقی.

بمب اتم ، بمب اتم ، بمب اتم

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

بمب اتم ، بمب اتم ، بمب اتم ، بمب اتم

همچنین ببینید

هارپ

هارپ ؛ مخرب‌ترین سلاح دنیا

به نظر می‌رسد هارپ که به معنای ساز «چنگ» است؛ این‌بار توسط جانیان یهودی در سمفونی «به ویرانی کشیدن کره زمین و تهدید زیستن انسان در آن» نواخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =