یهود و و قاچاق اعضای بدن

صنف دل و قلوه فروشان یهودی مقیم نیویورک!

سرقت اعضای بدن فلسطینیان توسط خاخام‌های یهودی قاچاق اعضای بدن

نماینده دولت خودگردان فلسطین در سازمان ملل، ریاض منصور، در نامه‌ای به نماینده بریتانیا در سازمان ملل و رییس شورای امنیت، متیو رایکرافت، از سرقت و قاچاق اعضای بدن فلسطینی‌های کشته شده در جریان قیام قدس توسط سربازان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر داد (۴ نوامبر۲۰۱۴).

قاچاق اعضای بدن فلسطینی‌ها

«بعد از بازگرداندن جنازه‌ فلسطینی‌های کشته‌شده در ماه اکتبر توسط نیروهای اشغالگر و در پی معاینات پزشکی، گزارش شده که جنازه‌های برگردانده‌شده فاقد قرنیه و بعضی دیگر از اعضای بدن هستند.»

ریاض منصور
ریاض منصور؛ نماینده فلسطین در سازمان ملل

منصور اضافه کرد که این مساله تاییدگر گزارش‌هایی است که از قبل در این باره وجود داشته است. سفیر صهیونیست‌ها در سازمان ملل، دنی دنون، با نوشتن نامه‌ای خطاب به بان کی مون، خواستار آن شد که دبیرکل آن چه را که او یهودستیزی آشکار فلسطینی‌هاست، محکوم کند:

دنی دنوندَنی دنون؛ نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

«یهودستیزی جایی در تالارهای سازمان ملل ندارد و باید نکوهش شود. از شما می‌خواهم که این اظهارات شوم را رد کنید و اتهام‌زنی مستمر فلسطینی‌ها را محکوم نمایید.»

با نگاهی به تاریخ همین یکی دو دهه اخیر، به سادگی معلوم می‌شود که حربه مستعمل یهودستیزی دیگر به کار ماله‌کشی بر جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی نمی‌آید.

سابقه اجمالی کاسبان جنازه

در اکتبر ۲۰۰۴، بی‌بی‌سی گزارش داد که گدالیا تاوبر یک افسر سابق پلیس اسراییل، و شریکش ایوان بونیفاسیو داسیلوا افسر پلیس بازنشسته برزیلی، به جرم مشارکت در قاچاق اعضای بدن در برزیل دستگیر شدند. آن‌ها کار تهیه ویزا و بلیت را برای اهداکنندگان اعضاء برای سفر به آمریکای جنوبی، برای انجام عمل جراحی پیوند، انجام می‌دادند.

گدالیا تاوبرگدالیا تاوبر در چنگ پلیس برزیل

به گزارش روزنامه‌های برزیلی، تاوبر در دادگاه رسیدگی‌کننده گفت که اسراییل پیوند اعضاء برای شهروندان رژیم صهیونیستی را در کشورهای دیگر، به ویژه آمریکای جنوبی، تامین مالی می‌کند، و این کار از طریق وزارت سلامت این رژیم صورت می گیرد:

«حکومت اسراییل از قاچاق اعضای بدن برای بیماران درون این رژیم آگاه است و از طریق چهار طرح درمانی بابت این پیوندها پول پرداخت می‌کند.»

در سال ۲۰۰۷، ترکیه پروفسور زکی شاپیرا اسراییلی را که مظنون به دست داشتن در بازار سیاه اعضای بدن بود، در یک بیمارستان خصوصی در استانبول دستگیر کرد. او با شبکه یک جراح معروف ترک به نام یوسف سونمز کار می‌کرد که خبر دستگیری او یکی از جنجال‌های بزرگ چند سال اخیر ترکیه بوده است. همچنین در همین ارتباط یک اسراییلی دیگر به نام موشه هارل نیز دستگیر شد. جراحی‌های غیرقانونی این حلقه بزرگ در کلینیکی به نام «مدیکوس» در شهر پریستینای کووزوو انجام می‌گرفت.

یوسف سونمزیوسف سونمز؛ سرجراح باند قاچاق کلیه کوزوو

موشه هارلموشه هارل؛ سردسته باند

در سال ۲۰۱۰، بی‌بی‌سی و رسانه‌های اسراییلی، از دستگیری یک حلقه بزرگ قاچاق اعضای بدن در اسرائیل خبر دادند. یکی از دستگیرشدگان، ژنرال بازنشسته ارتش صهیونیستی، و دارنده مدال افتخار جنگ یوم کیپور، معیر زَمیر بود.

رسوایی اسراییلی در روزنامه سوئدی

اما یکی از اولین و جامع‌ترین گزارش‌ها درباره دزدیدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط صهیونیست‌ها، توسط خبرنگار مستقل سوئدی، دانلد بوستروم تهیه و در روزنامه محبوب سوئد، «آفتونبلات» به چاپ رسید.

دانلد بوسترومدانلد بوستروم؛ خبرنگار مشهور سوئدی
….

عنوان این گزارش چنین بود: «آن‌ها اعضای بدن پسران ما را به تاراج می‌برند.» بوستروم به قصد بررسی ادعاهای کارکنان سازمان ملل درباره دزدیدن اعضای بدن توسط اسراییلی‌ها به مناطق اشغالی سفر کرد. او در این گزارش، ماجرای بلال احمد غانم جوان ۱۹ ساله فلسطینی را مطرح کرد که در حمله اسراییلی‌ها به روستای اماتین در کرانه باختری در سال ۱۹۹۱ کشته شد. خود بوستروم به عنوان خبرنگار در این صحنه حضور داشت. وقتی اسراییلی‌ها وارد روستا شدند، او را که در درگاه خانه پدرش ایستاده بود، هدف قرار دادند. اسراییلی‌ها به جای تحویل جنازه او به خانواده‌اش، بلافاصله او را با بالگردی که گویی برای همین کار آماده کرده بودند، به جایی نامعلوم انتقال دادند. یک هفته بعد، جنازه بلال را با شکافی عمیق دوخته شده‌ای از گردن تا ناف او تحویل خانواده‌اش دادند. به گفته برادر او، جلال احمد، واضح بود که هیچ چیزی در درون حفره شکم برادرش نبود و همه دندان‌های او را هم کشیده بودند.

بوستروم

در آن سال مردان جوان فلسطینی دیگری هم مورد این این غارتِ نوین قرار گرفتند، در سالی که از اتفاق این رژیم با کمبود عضو برای پیوند رو به رو بود. بوستروم نوشت که همزمان با این «کارزار اعضای بدن»، مردان جوان زیادی از روستاهای فلسطینی دزدیده می‌شدند و پنج روز بعد پیکر بی‌جان آنها با شکاف‌های عمیق دوخته‌شده روی بدنشان به خانواده‌ها بازگردانده می‌شد.

سرقت اعضای بدن فلسطینیان

مقامات صهیونیست به شدت به چاپ این گزارش (که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد)، تاختند و طبق معمول آن را مصداق بارز یهودی‌ستیزی خواندند. بنیامین نتانیاهو که در آن زمان هم نخست وزیر این رژیم بود، مدعی شد:

«ما از حکومت سوئد انتظار عذرخواهی نداریم. ما محکومیت می‌خواهیم.»

حکومت سوئد البته این درخواست را رد کرد و بر آزادی مطبوعات در کشورش تاکید کرد.

اذعان صهیونیست‌ها به دزدی از جنازه‌ها

در مصاحبه‌ای منتشر شده از یهودا هیس رییس اسبق مؤسسه تحقیقات جنایی ال. گریننبرگ در رژیم صهیونیستی (معروف به مؤسسه ابوکبیر)، او اعتراف کرد که کارکنان مؤسسه بدون رضایت خانواده‌های صاحب‌جنازه‌ها، پوست، قرنیه و استخوان‌های کارگران اسراییلی، فلسطینی و خارجی را برمی‌داشتند.

یهودا هیسیهودا هیس؛ مدیر سابق موسسه تحقیقات جنایی

در سال ۱۹۶۸، یک مرد اسراییلی به نام آوراهام صداقت به دلیل سکته قلبی مرد. وقتی جنازه او را تحویل خانواده اش دادند، یک بانداژ بزرگ روی قفسه سینه او بود که طبعاً برای کسی که سکته کرده، عجیب بود. آن‌ها فهمیدند که در بیمارستان قفسه سینه میّت شکافته شده است و قلب او را درآورده‌اند. این همزمان با انتشار خبر اولین پیوند موفق قلب توسط رژیم صهیونیستی بود. خانواده او به بیمارستان اعتراض کردند و بیمارستان علی‌رغم انکار اولیه، در نهایت به این امر اعتراف کرد و مدعی شد که طبق قوانین اسراییل برداشتن اعضای بدن جنازه بدون رضایت خانواده مجاز است.

خاخام‌های جنازه‌خوار

در سال ۲۰۰۹، در جریان تحقیقات اف‌بی‌آی درباره پول شویی و ارتشاء در آمریکا، ۴۴ نفر از جمله ۵ خاخام دستگیر شدند. در جریان این تحقیقات یک حلقه بزرگ قاچاق اعضاء بدن کشف شد. یکی از خاخام‌های دستگیرشده اقرار کرد که ۱۰ سال در تجارت اعضای داخلی بدن انسان، به ویژه کلیه، دست داشته است. او به افراد فقیر پیشنهادی بین ۲۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار برای هر کلیه می‌داد، در حالی که همان کلیه را در امریکا دست کم ۱۸۰.۰۰۰ دلار می‌فروخت. اسم این خاخام، لِوی روزنباوم بود که در جولای ۲۰۰۹ بازداشت شد.

لوی روزنباومخاخام لوی روزنباوم؛ قلوه فروش!

مافیای یهودی کلیه

روزنباوم یک آدم میانی در «مافیای کلیه» بود که شامل دکترها در اسراییل، یک شبکه جهانی شکارچیان اعضاء و دلال‌هایی می‌شد که بیماران و اهداءکنندگان را به پزشکانی وصل می‌کردند که عمل پیوند را انجام می‌دادند. این واقعیت را نانسی شِپِر-هیوز مؤسس بنیاد «نظارت بر اعضای بدن» افشاء کرد که سال‌ها روی مساله قاچاق اعضای بدن مطالعه می‌کند.
نانسی شپرهیوز
خانم نانسی شپرهیوز

او معتقد است که تجارت اعضای بدن عمدتاً توسط تاجران به ظاهر محترمی اداره می‌شود که اتفاقاً پول‌های کلانی خرج خیریه‌ها می‌کنند. به گفته او (که مدعی است ده سال عملکرد روزنباوم را زیر نظر داشته)، این خاخام با مجموعه‌ای از پزشکان مرکزی پزشکی در حومه تل آویو کار می‌کند که به بیماران متقاضی دریافت عضو، این انتخاب را می‌داد که محل انجام پیوند را خود تعیین کنند. یکی از اسراییلی‌هایی که از این شبکه کلیه دریافت کرده بود، به هیوز گفت که روزنباوم «به لحاظ مذهبی بسیار ارتدوکس، ولی شوخ و شنگ و کمی بی‌ادب بود. او عاشق جوک‌های رکیک بود.»

هیوز در همان زمان دستگیری این شبکه، مافیای زیرزمینی اعضای بدن را همچون هرمی ترسیم کرد که دست کم سه کشور در هر پیوند عضو قاچاق، دخیل هستند:

«تشکیلات غیرقانونی در اسراییل مستقر است. اهداکنندگان از کشورهای فقیری چون مولداوی، رومانی، چین و دیگر مناطق شناسایی می‌شوند. اعمال جراحی در چند کشور انجام می‌گیرد. مثلا مدتی محل این عمل‌ها کشور ترکیه بود. افرادی مثل روزنباوم در آمریکا با شبکه‌ای از پرستاران کار می‌کردند که هماهنگی‌های لازم را برایش انجام می‌دادند.»

پیوند كلیه قاچاق

بنا به تحقیقات موسسه خانم هیوز، قرنیه‌های برداشت شده در بیمارستان عمومی برای پیوند قرنیه استفاده می‌شوند، ولی بافت پوست، در یک بانک ویژه پوست که توسط ارتش ایجاد شده برای پیوند روی سربازانی که دچار آسیب پوستی می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است که گزارش تهیه‌شده توسط شپر-هیوز و همکارانش، از شبکه دوم رژیم صهیونیستی هم پخش شد. در گزارش تلویزیونی، اطلاعیه وزارت سلامت این رژیم هم پخش شد که با وجود اذعان به انجام چنین اعمالی، مدعی بود که از سال ۲۰۰۰ به این‌سو دیگر چنین کاری صورت نگرفته است. این وزارتخانه این اقدامات را مربوط به دورانی دانست که «دستورالعمل‌های پیوند عضو» چندان روشن نبود و در موسسه تحقیقات جنایی ابوکبیر بر اساس آموزه‌ها و قوانین شریعت یهود عمل می‌شد.

دانلد بوستروم، همان خبرنگار سوئدی، درباره انگیزه گزارش خود به الجزیره چنین گفته بود:

«کارکنان سازمان ملل پیش من می‌آمدند و می‌گفتند که تو باید نگاهی به این موضوع بسیار جدی بیاندازی. جوانان فلسطینی ناپدید می‌شدند و ۵ روز بعد جنازه آن‌ها را به روستاهایشان برمی‌گرداندند، در حالی که بدون رضایت خانواده کالبدشکافی شده بودند.»

یهودا هیس، رییس سابق مرکز ابوکبیر، در مصاحبه با نانسی شپر-هیوز، اعتراف تکان‌دهنده‌ای انجام داد:

«افرادی که برای برداشتن اعضای بدن می‌آمدند، از طرف ارتش فرستاده می‌شدند. آن‌ها معمولاً دانشجویان پزشکی بودند. آن‌ها کار خود را به صورت غیررسمی و غیرمجاز انجام می‌دادند که به لحاظ فنی غیرقانونی بود.»

پنج خاخامی که در جریان تحقیقات اف‌بی‌آی در نیویورک و نیوجرسی در سال ۲۰۰۹ دستگیر شدند از این قرار بودند: شائول کاسین سرحاخام کنیسه شاره زیون در بروکلین نیویورک؛ الیاهو بن حییم سرحاخام کنیسه اُهِل یعقوب در دیل نیوجرسی؛ ادموند ناهوم از کنیسه دیل؛ مردخای فیش از انجمن شیوز آخیم در بروکلین؛ لاول شوارتز برادر مردخای فیش.

یهودی مقیم نیویورکصنف دل و جگرفروشان یهودی مقیم نیویورک!

این به اصطلاح حاخام‌ها از خیریه‌های مرتبط با کنیسه‌ها و انجمن‌های خود برای پولشویی استفاده می‌کردند. این پول‌ها عموماً به اسراییل فرستاده می‌شد. یکی از اعضای این باند که موجب به دام افتادن آن هم شد، یک پیمانکار ساختمانی ورشکسته یهودی به نام سولومون دونِک بود که عمدتاً از کنیسه‌های این خاخام‌ها برای شستن پول خود در این تجارت استفاده می‌کرد. مضاف بر این‌که پول خیریه‌های مرتبط با کنیسه‌ها از مالیات هم معاف است. دونک که از یک سال قبل‌تر تحت بازجویی اف‌بی‌آی قرار گرفته بود، قول همکاری کامل داد و توانست از بسیاری از قول و قرارهای خود با این خاخام‌های قاچاقچی در جاهایی چون پارکینگ، خیابا‌ن‌های دنج فرعی و رستوران‌های ارزان قیمت مخفیانه فیلمبرداری کند.

یهودیان تلمودی و قاچاق كلیه

لازم به ذکر است که در آمریکا، بسیاری از اعضای فرقه یهودیان تلمودی به دروغ خود را حاخام (ربای) معرفی می‌کنند تا از تخفیف‌های مالیاتی و مزایای دیگر برخوردار شوند. در نهایت، بسیاری از سرنخ‌های این مافیای اعضای بدن، به همان مؤسسه تحقیقات جنایی ال. گرینبرگ اسرائیل می‌رسید که سازمانی تابعه وزارت سلامت رژیم صهیونیستی و در ارتباط علمی تنگاتنگ با دانشگاه تل آویو است. این موسسه سالانه حدود ۲۵۰۰ جسد را تحت معاینه و آزمایش قرار می‌دهد. بسیاری از این جسدها متعلق به فلسطینی‌هایی است که در قاموس صهیونیست‌ها «تروریست‌های عامل حملات» نامیده می‌شوند.

فاشیسم یهودی؟!

خاخام اسحاق گینزبورگ رهبر جنبش فوق راست‌گرا و افراطی «کاخ» در اسراییل، زمانی گفته بود:

«اگر شما دو نفر را دیدید که در حال غرق شدن هستند، یک یهودی و یک غیریهودی، تورات می‌گوید که شما جان یهودی را اول نجات دهید. اگر هر سلول ساده بدن یهودی دارای تقدّس است، بخشی از خداوند است، آن‌گاه هر رشته دی‌ان‌ای این بدن هم بخشی از خداوند است. بنابر‌این، چیزی خاص در دی‌ان‌ای یهودی است. اگر یهودی نیازمند به کبد است، آیا شما می‌توانید برای نجات او کبد یک غیریهودی بی‌گناه را بردارید؟ تورات احتمالاً چنین اجازه‌ای می‌دهد. حیات یهودی ارزش بی‌اندازه‌ای دارد.»

 آدولف گینزبرگ

خاخام آدولف گینزبرگ!!!

منابع :

http://www.nbcnews.com/news/world/israel-blasts-palestinians-after-accusations-organ-harvesting-n457821

http://en.metapedia.org/wiki/Jewish_human_organ_harvesting

http://www.aftonbladet.se/kultur/article11973850.ab

http://www.aljazeera.com/news/europe/2009/08/200982510415994815.html

http://www.aljazeera.com/news/middleeast/2009/12/2009122161551898444.html

http://www.nydailynews.com/news/crime/rogue-kidney-brokers-resell-organs-poorest-nations-black-market-article-1.403197

http://www.realjewnews.com/?p=417

http://vnnforum.com/showthread.php?t=64765

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3872624,00.html

…..

تنها با یک کلیک به کانال تلگرام اندیشکده مطالعات یهود بپیوندیم:

تلگرام اندیشکده مطالعات یهود

همچنین ببینید

تاریخچه یهود در ایالات متحده

حکایت یهود در ایالات متحده با کریستف کلمب آغاز می‌شود. سوم اوت ۱۴۹۲ کلمب با کشتی به مقصد مغرب حرکت کرد در حالی‌که گروهی از یهودیان را همراه داشت.