یهودیان و اصطلاح محور شرارت

یهودیان و اصطلاح محور شرارت

یهودیان مخفی (۱) محور شرارت

بسیاری از آمریکایی‌ها، آن دسته از سیاست‌مداران آمریکایی را که در ظاهر مسیحی هستند، ولی در حقیقت یهودی می‌باشند، یهودی مخفی (کریپتو جِو) می‌خوانند. بدین معنی که آنها یهودی‌بودنِ خود را پنهان می‌سازند.

جان کری (۲) و هیلاری کلینتون (۳) و جورج بوش از آن جمله هستند. نام اصلی هیلاری کلینتون، هیلاری رادام کلینتون (۴) است و اجداد او و جان کری و جورج بوش یهودی بوده‌اند.

البته این موضوع بارها اتفاق افتاده است که این‌گونه افراد، مطلبی در رابطه با یهودی بودنِ خود بیان نکرده‌اند، ولی بعداً که این موضوع توسط محققین اثبات شده است، آنها اقرار نموده‌اند که یهودی هستند.

به‌عنوان مثال، مادلین آلبرایت – که نام اصلی خانوادگی او کوربِل (۵) است و پدرش یک یهودی صهیونیست بوده است (۶) – تا قبل از این‌که به‌عنوان وزیر امورخارجه آمریکا در کابینه‌ی کلینتون معرفی شود، اظهار نمی‌کرد که یهودی است. اما بعد از مدتی اعتراف کرد: من تازه پی برده‌ام که یک یهودی هستم. [!!]

این‌که یهودیان نام خود را تغییر می‌دهند و از اسامی دیگری (شبیه به اسامی جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند) استفاده می‌کنند، علل گوناگون دارد، از جمله این‌که:

۱- راحت‌تر بتوانند در آن جامعه (و بعضاً در حکومت آن کشور و پست‌های کلیدی آن) نفوذ و رخنه کنند، زیرا اگر افراد آن جامعه تشخیص دهند که آنها یهودی هستند، بیشتر مراقب خواهند بود و از نفوذ آنها جلوگیری خواهند کرد.
۲- راحت‌تر بتوانند آن جامعه و سیستم حکومتی آن کشور را متزلزل و در نهایت واژگون سازند.
۳- راحت‌تر بتوانند دارایی و ثروت آن جامعه را از کف آنها خارج کنند.
۴- راحت‌تر بتوانند مردم آن کشور را به استثمار بکشند و از آنها بهره‌کشی کنند و در پایان، آنها را کاملاً به اسارت خود در آورند.
۵- راحت‌تر بتوانند در آن جامعه و کشور، وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را مرعوب سازند.
۶- راحت‌تر بتوانند به هدف اصلی خود، که تباه ساختن و ویران نمودن دنیا و آخرت آن جامعه است، دست یابند.

جورج دبلیو بوش (۷)

در صفحه‌ی ۱۶ نشریه‌ی یهودیان، به‌نام «تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان» (سال ۱۹۴۳-۱۹۴۴ میلادی، شماره ۵۷۰۴) که توسط انجمن ملی رفاهی یهودیان (به آدرس شماره ۲۲۰ خیابان پنجم شهر نیویورک، ایالت نیویورک) به چاپ رسیده است، اسامی تعدادی از افسران یهودی آمریکایی را که در جنگ انقلاب علیه انگلیس شرکت کرده‌اند، ذکر کرده است.

در سطرهای پنجم و ششم این صفحه، نام سرگرد جورج بوش (۸)، سرگرد لوئیس بوش (۹) و سرگرد سالومون بوش (۱۰) که از اجداد وابستگان جورج دبلیو بوش می‌باشند، دیده می‌شود (۱۱).

جلد تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان

جلد «تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان»

داخل جلد و صفحه اول تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان

داخل جلد و صفحه اول «تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان»

نام ماتیاس بوش در صفحه 15 تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان

نام ماتیاس بوش در صفحه ۱۵ «تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان»

نام سرگرد جورج بوش ، سرگرد لویی بوش و سرگرد سالومون بوش در صفحه 16 تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان

نام سرگرد جورج بوش، سرگرد لویی بوش و سرگرد سالومون بوش در صفحه ۱۶ «تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان»

البته در این صفحه، از داد و ستد مالی عامل روچیلدها (۱۲) به‌نام حییم سالومون (۱۳) با دولت آمریکا نیز یاد شده است.

در هر صورت، بسیاری از سردمداران آمریکا (غیر از یهودیان آشکار)، یهودی مخفی هستند، ولی آن‌را پنهان نموده‌اند تا راحت‌تر بتوانند جولان دهند.

نه‌تنها افرادی در کابینه‌ی جورج بوش و همچنین کاخ سفید [مانند سخنگوی کاخ سفید به نام آری فلیشر که یک حاخام (۱۴) بود] یهودی بودند، بلکه جورج بوش از یهودیان خواسته بود تا غذاهای کوشِر (۱۵) (غذاهایی که براساس آیین و دستورات غذای حلال یهودیان تهیه شده‌اند) را برای آنها مهیا نمایند و بدین‌جهت، حاخام‌هایی به کاخ سفید می‌رفتند تا غذای کوشر را برای افرادی که در کاخ سفید کار می‌کنند، تهیه نمایند.

لورا بوش و حاخام‌ها در آشپزخانه کاخ سفید

لورا بوش و حاخام مخصوص خانواده بوش و دو حاخام دیگر و عده‌ای از آشپزهای مورد تأیید حاخام‌ها در آشپزخانه کاخ سفید

جورج بوش نه تنها آلن گرینسپن یهودی صهیونیست (۱۶) را به‌عنوان رئیس بانک مرکزی دولت فدرال آمریکا (۱۷) در پست خود نگاه داشت، بلکه یک حاخام یهودی تروریست به‌نام داو زخاییم [زخیم – زکیم] (۱۸) را به‌عنوان معاون وزیر جنگ آمریکا (۱۹) گمارد (درباره فعالیت‌های این یهودی تروریست که به‌قول برخی محققین، طراح سناریوی ۱۱ سپتامبر بوده است، مطالب بسیار می‌توان گفت ولی، خارج از بحث ما می‌باشد).

همچنین یک ایدئولوگ یهودیان صهیونیست به‌نام مایکل چرتاف (۲۰) که فرزند یک حاخام یهودی بود را به‌عنوان رئیس سازمان تروریستی «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا» (۲۱) انتخاب نمود. آمریکایی‌ها می‌گویند که اگر این سازمان، به فردی مشکوک شود، نه‌تنها آن فرد را دستگیر و به هر جایی که دوست دارند، خواهند برد و هر بلایی که دوست دارند، بر سر آن فرد خواهند آورد، بلکه بستگان نزدیک آن فرد حتی اجازه ندارند سؤال کنند که او را به کجا برده‌اند؟! در هر صورت، جورج بوش، یک یهودی را به‌عنوان رئیس این سازمان انتخاب کرد.

جورج بوش و محور شرارت

یهودیان و القاء محور شرارت

اگر شما می‌بینید که جورج بوش در متن سخنرانی خود، ایران را «محور شرارت» (۲۲) می‌خواند، علت این بوده است که «دیوید فروم» (۲۳) یهودی متن سخنرانی‌های او را می‌نوشت. (۲۴)

جورج بوش و دیوید فروم مبدع محور شرارت

جورج بوش و دیوید فروم (مبدع اصطلاح محور شرارت)

هم‌چنین اگر شما می‌بینید که وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) طرح حمله به کشورهای مختلف را می‌ریزد و به آن‌ها حمله می‌کند، علت این است که یهودیان صهیونیستی مانند پل ولفوویتز (۲۵) (معاون وزارت جنگ آمریکا) و ریچارد پرل (۲۶) (دستیار وزیر جنگ آمریکا در امور سیاست امنیت بین‌الملل) و داگلاس فیث (۲۷) (معاون وزیر جنگ در امور سیاست و خط مشی) و داو زخاییم در وزارت جنگ آمریکا بوده و در راستای اهداف یهودیان و اسرائیل حرکت می‌کردند.

یهودیانی که نام بردیم، تنها نمونه‌ای از کسانی هستند که در کابینه‌ی جورج بوش (مانند جاشوا بولتن معاون رئیس هیئت دولت (۲۸)) و در کاخ سفید (مانند کن ملمن رئیس امور سیاسی کاخ سفید (۲۹)) و همچنین به‌عنوان سفیر آمریکا در کشورهای مختلف (از جمله هلند، دانمارک، مجارستان، سنگاپور، ایتالیا، اسلواکی، اوروگوئه و غیره) فعالیت داشتند.

ناگفته نماند که همین قضایا در زیرمجموعه‌ی دیک چینی (معاون جورج بوش) هم بود. به‌عنوان مثال،‌ لوئیس لیبای – رئیس مدیران زیر مجموعه‌ی دیک چِینی (۳۰) – یکی از آن‌ها است.

نویسنده: سیدهاشم میرلوحی
اندیشکده مطالعات یهود

پی‌نوشت‌ها:

۱. crypto-Jew
۲. John Kerry
۳. Hillary Clinton
۴. Hillary Rodham Clinton
۵. Korbel

۶. در کتاب آمریکا بدون نقاب [در بخش ادعای کذب ۱۰ میلیارد دلاری] نیز به این موضوع و دزدی پدرش به نام جوزف کوربل (Josef Korbel) اشاره شده است.

۷. George Walker Bush Jr.
۸. Major George Bush
۹. Major Louis Bush
۱۰. Major Solomon Bush
۱۱. Jewish Calendar for Soldiers and Sailors, 1943-1944, Issue No. 5704, P. 16, published by National Jewish Welfare Board, Member Agency of U.S.O., 220 5th Ave. NY, NY.
۱۲. Rothschild
۱۳. Haym Salomon
۱۴. Ari Fleischer – a Jewish rabbi
۱۵. Kosher
۱۶. Alan Greenspan
۱۷. Chairman of the Federal Reserve
۱۸. Dov Zackheim
۱۹. Under secretary of Defense (Comptroller)
۲۰. Michael Chertoff
۲۱. Homeland Security
۲۲. Axis of evil
۲۳. David Frum

۲۴. اصطلاح «محور شرّ» به نویسنده‌ی سابق سخنرانی‌های بوش «دیوید فروم» (David Frum) نسبت داده می‌شود که در ابتدا «محور تنفّر» (Axis of hatred) و سپس به «محور شرّ» (Axis of evil) تغییر کرد. این تغییر در برخی از منابع به «مایکل گرسون» (Michael Gerson) یهودی‌تبار، یکی دیگر از نویسندگان سخنرانی بوش نیز نسبت داده شده که البته تغییری در اصل ماجرا ایجاد نمی‌کند. (توضیح از اندیشکده مطالعات یهود)

۲۵. Paul Dundes Wolfowitz, Deputy Secretary of Defense
۲۶. Richard Perle, Assistant Secretry of Defense for International Security Policy
۲۷. Douglas Feith, Undersecretary of Defense for Policy
۲۸. Josh Bolten, Deputy Chief of staff
۲۹. Ken Melman, White House Political Director
۳۰. I. Lewis Libby, Chief of Staff to the Vice President

منبع: سیدهاشم میرلوحی؛ یوسرائیل و صهیوناکراسی، قم، دفتر نشر معارف، چاپ سوم، ۱۳۹۰.

««« پایان »»»

آشنایی با رنگ‌های به‌کار رفته در مقالات سایت:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قهوه‌ای برای نقل‌قول استفاده می‌شود.
رنگ بنفش در تیترهای اصلی استفاده می‌شود.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده می‌شود.

محور شرارت ، محور شرارت ، محور شرارت

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

پشت پرده راز بمب اتم چه کسی ایستاده است؟

پشت پرده راز بمب اتم چه کسی ایستاده است؟

برنارد باروخ معتقد بود راز بمب اتم به‌عنوان سرمایه‌ی قومی و ملی، وسیله‌ای است که باید به‌واسطه‌ی آن قدرت فراملیتی قوم یهود را در سرتاسر عالم برقرار کرد.

یک نظر

  1. سامان اسماعیلی

    سلام خسته نباشید همیشه ضرورت وجودتاسیس اندیشکده های مختلف تومیهن عزیزمون حس میکنم ببا عواملی با سواد دلسوز وجوینده واقعی امیدوارم بسط پیدا کنه کاراتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =