هویت یهودی خاندان سلطنتی انگلیس

هویت یهودی خاندان سلطنتی انگلیس

دربار و خاندان سلطنتی انگلیس اسرار و ناگفته‌های زیادی در خود دارد که علاقه‌ای هم به افشای آن ندارد. در این گزارش به یک مورد از این ناشنیده‌های هویتی – مذهبی درباره روند یهودی‌سازی خاندان سلطنتی و تبعات آن اشاره شده است.

عروس یهودی خاندان سلطنتی انگلیس

هنوز برای بسیاری از مردم انگلیس این سؤال وجود دارد که چگونه فرزند یک «مهماندار هواپیما» [کارول الیزابت میدلتون] توانست با نوه ملکه انگلیس ازدواج کند! حقیقتی که علیرغم سکوت و بی‌توجهی جریان اصلی رسانه‌ای انگلیس از دید همه‌ی رسانه‌ها پنهان نماند.

حقیقت آن است که عروس خاندان سلطنتی انگلستان یک یهودی است. گرچه در جریان عروسی سلطنتی چنان وانمود شد که گویی کیت میدلتون (Catherine Elizabeth Middleton) یک مسیحی است اما ریشه‌های خانوادگی این دختر انگلیسی نشان می‌دهد که وی از سوی مادرش یک یهودی سفاردی محسوب می‌شود. البته زمان و شیوه برگزاری عروسی ویلیام و کیت که مبتنی بر فرهنگ یهودی بود خود بر این شواهد صحه می‌گذارد.

نام مادر کیت قبل از ازدواج با پدرش، گلداسمیت (Carole Goldsmith) بود. بر اساس قانون یهود، اگر مادری یهودی باشد کودکان او نیز یهودی هستند. از این‌رو کیت میدلتون یک یهودی سفاردی است و فرزندان وی نیز از نظر قانون یهود، یهودی خواهند بود.

کیت مدیلتون و کارول گلداسمیت

«کیت میدلتون»، عروس خاندان سلطنتی، در کنار مادر یهودی‌اش «کارول گلداسمیت»

این مسئله زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم وی به‌عنوان همسر فردی پا به کاخ سلطنتی باکینگهام گذاشت که در آینده نه تنها پادشاه انگلیس بلکه فرمانروای کلیسای انگلیس نیز خواهد بود.

منابع نزدیک به این عروس سلطنتی گفته‌اند که کیت میدلتون و والدینش به‌طور معمول در مراسم کلیسا شرکت نمی‌کردند. به همین علت کلیسای انگلیس تصمیم گرفت تا مخفیانه و غیررسمی برای مسیحی نمودن این عضو جدید، وی را غسل تعمید دهد تا بتواند ازدواج او را با پرنس ویلیام (Prince William) تأیید نماید!

با این وجود حتی غسل تعمید اسقف کلیسا نمی‌توانست مانع یهودی شدن فرزندان پرنس ویلیام پادشاه آینده و مقام ارشد کلیسای انگلیس شود و به‌ناچار فرزندان مشترک ویلیام و کیت، یهودی خواهند بود.

پدر و مادر یهودی‌تبار پرنسس دایانا

یهودی بودن اعضای خاندان سلطنتی تنها به یک مورد محدود نمی‌شود، بلکه افراد دیگری نیز در این خانواده پادشاهی انگلستان یهودی بوده و هستند. پرنسس دایانا (Princess Diana) عروس ملکه الیزابت نیز که از مادری یهودی متولد شد، یک یهودی محسوب می‌شد؛ بنابراین فرزندان وی یعنی ویلیام و هری هم یهودی هستند.

فرانسس شاندکید و جان اسپنسر

«فرانسس شاند کید» مادر پرنسس دایانا به‌همراه شوهرش «جان اسپنسر»

تینا براون (Tina Brown) نویسنده کتاب «تاریخچه دیانا» (The Diana Chronicles)، می‌نویسد که مادر یهودی پرنسس دایانا، فرانسیس شاند کید (Frances Shand Kydd) در طی دوران ازدواج خود با جان اسپنسر (هشتمین ارل اسپنسر)، با جیمز گلداسمیت (James Goldsmith) بانکدار یهودی نیز رابطه داشته است. او نشان می‌دهد دایانا که در سال ۱۹۶۱ متولد شد، فرزند نامشروع گلداسمیت بود، نه دختر حقیقی اسپنسر! وی می‌نویسد دایانا حتی اگر از طرف پدران یهودی نباشد، با توجه به قانون یهود، بازهم به‌عنوان یک یهودی شناخته می‌شود چراکه از طرف مادر یهودی است.

برادران ناتنی یهودی‌تبار دایانا

پرنسس دایانا به‌لحاظ ظاهری نیز به کودکان جیمز گلداسمیت (زک، بن و جمیما) شباهت قابل توجهی دارد و گفته می‌شود که آن‌ها برادر و خواهر ناتنی دایانا هستند.

زک گلداسمیت و پرنسس دایانا

بن گلداسمیت (Ben Goldsmith) در سال ۲۰۰۳ ادعا کرد که برادر ناتنی دایاناست و بر همین اساس با کیت روچیلد (Kate Rothschild) ازدواج کرد. زک گلداسمیت (Zac Goldsmith) نیز خود را برادر ناتنی پرنسس دایانا معرفی نموده و پس از آن‌که به‌عنوان نماینده مجلس انتخاب شد، همسر خود را طلاق داد و با آلیس روچیلد (Alice Miranda Rothschild ) ازدواج کرد.

پسر یهودی پرنسس دایانا و آینده پادشاهی انگلیس

چنان‌چه گفته شد طبق تعریف رسمی، یهودی کسی است که مادر وی یهودی باشد چون یهودیت از طرف مادری منتقل می‌شود. مادربزرگ پرنس ویلیام و مادر پرنسس دایانا، یک زن یهودی‌تبار به‌نام فرانسس روت برک روشه (Frances Ruth Burke Roche) از خاندان روچیلد بود.

هرچند شواهد حاکی از آن است که نسب دایانا از سوی پدر نیز یهودی است که بر همین اساس، قطعاً ویلیام یهودی است.

نتیجه آن‌که حتی اگر خانواده سلطنتی به‌ویژه کیت و ویلیام، در ظاهر خود را مسیحی دوآتشه معرفی نمایند، به‌دلیل آن‌که عروس این خانواده یعنی دایانا، همسر پرنس چارلز، یهودی بوده دو پسر وی هری و ویلیام نیز یهودی هستند.

پرنسس دایانا به همراه دو پسرش ویلیام و هری

پرنسس دایانا به‌همراه دو پسرش ویلیام و هری

از سوی دیگر پیوند ازدواج ویلیام به‌عنوان میراث‌دار تاج و تخت با دختری یهودی‌تبار آینده انگلیس را به دستان فرزندان یهودی این زوج خواهد سپرد.

روزهایی که خاندان سلطنتی در انتظار بود تا کیت نوزادان یهودی خود را برای این خاندان متولد کند، بسیاری از مردم انگلیس از این‌که اعضای مجلس این کشور در یکی از جلسات خود، بیشترین زمان را صرف تصویب قانونی کردند که فقط کاتولیک‌ها به تاج و تخت برسند، متحیر بودند! آن‌ها به این مسئله توجه نداشتند که چرا پارلمان وقت خود را به چنین موضوعی اختصاص داده است؟!

در حالی‌که تحولاتی زیرپوستی و کاملاً برنامه‌ریزی شده در انگلیس در جریان است تا یهودیان بر تاج و تخت سلطنتی انگلیس تکیه زنند، این قانون چه هدفی را دنبال می‌کند؟

با توضیحات فوق، قانون پارلمان انگلیس هیچ موضوعیتی نمی‌یابد. لذا هیئت حاکمه انگلیس تنها می‌خواست با تصویب ظاهریِ قانون ضرورت کاتولیک بودن وارث تاج و تخت، مانع از افشای هویت یهودی خاندان سلطنتی شود.

پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون زوج یهودی

پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون زوج یهودی وارث تاج و تخت انگلیس!

تغییر مذهبی و دینی در سلطنت مشروطه انگلستان آثار خاصی را بر حوزه داخلی و خارجی این کشور خواهد گذاشت. در فضای داخلی انگلیس، به‌جای پادشاه یا ملکه‌ی کاتولیک، فردی یهودی قدرت و نفوذ سنتی را در دست خواهد گرفت که این به‌معنای بسط هرچه بیشتر نفوذ لابی‌های یهودی در این کشور خواهد بود. ضمن این‌که جریان مذهبی مسیحی این کشور نیز رسماً تحت قیمومت یهودیان عمل خواهد کرد؛ چرا که پادشاه و ملکه‌ی آینده یهودی هستند!

این مسئله، تأثیرات خود را بر حوزه‌ی سیاست خارجی این کشور نیز خواهد گذارد. قرابت مذهبی میان انگلیس و رژیم صهیونیستی تعامل این دو رژیم را بیشتر می‌نماید و نقش حمایت‌گرانه لندن از اسرائیل به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

خاندان سلطنتی انگلیس

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

خاندان سلطنتی انگلیس

همچنین ببینید

روچیلدها و اقتصاد غرب

روچیلدها و اقتصاد غرب

ابعاد سیطره و نفوذ روچیلدها در «اقتصاد غرب» چنان عظیم بود، که در قرن بیستم کشورهای غربی را به تیول «امپراتوری جهانی روچیلدها» بدل ساخت!

۵ نظر

  1. مگر خاندان روتچیلد یهودی خزری و از نسل غیر یهود نیستند پس چه نژادی هستند این شجره خبیثه

    • شاید یه کم دیوانه وار به نظر بیاد(خودمم زیاد مطمئن نیستم)، ولی خاندان سلطنتی بریتانیا از نسل فرعونهای مصری هستن

  2. اینجاست که آدم پی میبره چرا انگلیس حمایت کننده اصلی برای شکل گیری اسراییل بوده

  3. این مسیحی رسمی انگلیس پروتستان هست از بعد هنری هشت دیگه کاتولیک نیستن به همین علت پادشاه رییس کلیسا هم هست نه پاپ

  4. حال به هم زنهای کثافت .مهم نیست یهودی باشن یا نه مهم اینه که حلال زاده باشن که گویا باید به این نکته شک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =