11سپتامبر شادی اسرائیل

جزئیات پنهان ۱۱سپتامبر / از ون نقاشی‌شده تا شادی اسرائیل

در شماره‌های قبلی ( ۱ ، ۲ ، ۳ ) این نکته محرز شد که رژیم صهیونیستی در وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر نقش داشته است. در این شماره نیز اسنادی در این رابطه که حملات تروریستی سال ۲۰۰۱ موجب خوشحالی این رژیم شد، ارائه می‌گردد. شادی اسرائیل

پنج رقاص اسرائیلی!

ویکی اسپوکز در این خصوص می‌نویسد: در میان ۹۰ نفر اسرائیلی که بعد از وقوع حادثه ۱۱سپتامبر بازداشت شدند، گروهی بودند که رفتار آنها در زمان بازداشت سبب تعجب پلیس آمریکا شده بود.

رسانه‌های انگلیسی نام این گروه را که متشکل از پنج اسرائیلی بودند، اسرائیلی‌های رقاص (dancing Israelis) گذاشتند. این پنج نفر در زمان برخورد هواپیماها با برج‌های دوقلو در چند نقطه‌ی مختلف شهر نیویورک مشغول فیلم‌برداری از حادثه و رقص و پایکوبی به دلیل وقوع آن بودند!

اسرائیلی‌های رقاص

اسرائیلی‌های رقاص

این پنج نفر توسط پلیس نیویورک و اف بی آی بازداشت شدند و در زمان بازداشت از آنها سلاح سرد (نظیر آنچه توسط ربایندگان هواپیماها به کار رفته بود)، ۴۷۰۰ دلار پول نقد و گذرنامه‌های خارجی کشف شد.

علاوه بر آن پلیس به یک روزنامه‌ی محلی در نیوجرسی اعلام کرد که از خودروی این پنج نفر، مقادیری مواد منفجره کشف کرده است.

به گفته‌ی پلیس، سگ‌های حساس به مواد منفجره، وقتی نزدیک این خودرو رسیده بودند، به پارس کردن روی آوردند و پلیس در بازرسی از این خودرو مواد منفجره به دست آورد.

نکته‌ی جالب در مورد بازداشت این افراد آن بود که در هنگام بازداشت می‌گفتند: ما اسرائیلی هستیم. ما مشکل شما نیستم. مشکل شما مشکل ماست. مشکل ما و شما فلسطینی‌ها هستند.

بعدها مشخص شد که این افراد از صبح روز حادثه به نیویورک آمده بودند تا با دوربین‌های خود حملات ۱۱ سپتامبر را ضبط کنند. شاهدان عینی نیز به پلیس گفته بودند که این پنج نفر پیش از وقوع حملات، دوربین‌های خود را در محل‌های خاصی مستقر کرده بودند تا از این حادثه تصویر بگیرند!

روزنامه جروزالم پست (Jerusalem Post) بازداشت این پنج اسرائیلی را خیلی محدود پوشش داد و نوشت: یک خودروی ون حاوی مواد منفجره که قرار بود پل جرج واشنگتن را منفجر کند کشف شد. این روزنامه‌ی چاپ سرزمین‌های اشغالی هیچ اشاره‌ای به این‌که افراد حاضر در این خودرو اسرائیلی بودند نکرده بود.

ون نقاشی شده

یکی از نکات عجیبی که در روز ۱۱ سپتامبر رخ داد، کشف یک خودروی ون سفید بود که روی آن برخورد هواپیما به برج‌های دوقلو نقاشی شده بود. این ون در نزدیکی مرکز تجارت جهانی توسط نیروهای پلیس کشف شد!

ون نقاشی شده

تنها تصویر موجود از «ون نقاشی شده» در اینترنت

پلیس نیویورک اعلام کرد که پس از آن‌که به این خودرو فرمان ایست داد، دو ساکن آن پیاده شده و پا به فرار گذاشتند.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که تمام ون‌های سفید شماره نیویورک متعلق به شرکت خدمات جابجایی شهری (Urban Moving Systems) بودند. این شرکت تحت مدیریت دومینیک ساتر (Dominik Suter) بود. ساتر یک جاسوس اسرائیلی بود که بلافاصله پس از وقوع حملات ۱۱ سپتامبر آمریکا را به مقصد تل‌آویو ترک کرد!

جاسوسان اسرائیل و نرم‌افزار پی‌تک (p-tech)

اغلب سیستم‌های رایانه‌ای که در هواپیماهای موجود در حادثه ۱۱ سپتامبر وجود داشتند از نرم‌افزاری به‌نام “پی‌تک” استفاده می‌کردند. فهرستی از مشتریان پی‌تک نشان می‌دهد که اغلب وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی آمریکا از جمله نیروهای مسلح آمریکا، کنگره، وزارت انرژی، سرویس‌های مخفی، و حتی کاخ سفید از این نرم‌افزار استفاده می‌کردند.

نرم‌افزار پی‌تک ptech

مدیر بازاریابی پی تک یک یهودی صهیونیست به نام مایکل اس. گاف (Michael S. Goff) بود که با شرکت داده‌های اطلاعاتی گاردیوم (Guardium) نیز همکاری می‌کرد. مدیر گاردیوم هم یک اسرائیلی به نام آمیت یوران (Amit Yoran) بود.

گاردیوم توسط مؤسساتی چون صندوق سدار (Cedar Fund)، شرکای وریتاس ونچر (Veritas Venture Partners) و استیج وان (StageOne) که همگی از زیرشاخه‌های موساد (Mossad) بوده و در امر سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کردند دایر شده بود.

مایکل اس گاف

مایکل اس. گاف

گاف از آن دست جاسوسانی بود که هرگاه موساد نیاز داشت برای اسرائیل کار می‌کرد که به این نوع جاسوسان سایان (sayan) گفته می‌شود. گاف، یک وکیل جوان و از یک خانواده سرشناس بود که که در یک دفتر حقوقی معتبر کار می‌کرد، اما به یک‌باره وکالت را رها و در شرکت پی تک مشغول به کار شد.

از دیگر شرکت‌های نرم‌افزاری که در حادثه ۱۱ سپتامبر نقش داشتند، شرکت «MITRE» بود که در آن زمان توسط جیمز شلسینگر (James Schlesinger) که از مدیران سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بود اداره می‌شد. شلسینگر از والدین یهودی روسی و اتریشی متولد شده بود و شکی در صهیونیست بودن وی وجود ندارد.

جیمز شلسینگر

جیمز شلسینگر

MITRE و p-tech دو سال قبل از وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر، کنترل رایانه‌ای سیستم‌های حساس اطلاعاتی آمریکا را در دست گرفته بودند.

ادامه دارد…

قسمت قبلی این مقاله ؛ قسمت بعدی این مقاله

شادی اسرائیل ، شادی اسرائیل

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

شادی اسرائیل ، شادی اسرائیل

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =