11سپتامبر در دست صهیونیست‌ها

جزئیات پنهان ۱۱سپتامبر / همه‌چیز در دست صهیونیست‌ها

در قسمت‌های قبلی این مقاله ( ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ) مشخص شد که رژیم صهیونیستی نه‌تنها حملات ۱۱سپتامبر را برنامه‌ریزی کرده بود، بلکه قضاتی که روی این پرونده کار کردند نیز همه از یهودیان وفادار به رژیم صهیونیستی بودند تا به این ترتیب نتیجه‌ای غیر از آن‌چه تل‌آویو می‌خواهد از تحقیقات مهم‌ترین حادثه‌ی تروریستی قرن بیرون نیاید. صهیونیست‌ها

ویکی اسپوکز در ادامه‌ی گزارش خود می‌نویسد: بلافاصله پس از حملات ۱۱ سپتامبر شبکه‌ی صهیونیست کار خود را آغاز کرد تا از انجام هرگونه تحقیقات در این خصوص جلوگیری کرده و بدین‌ترتیب اجازه ندهد که هیچ مدرکی از دست داشتن صهیونیست‌ها در این حادثه‌ی تروریستی باقی بماند.

تمام قضات رسیدگی کننده به پرونده از یهودیان صهیونیست بودند!

الوین هلرستین (Alvin Hellerstein)

الوین هلرستین

وی قاضی یکی از دادگاه‌های منطقه‌ای نیویورک بود که رسیدگی به چند پرونده‌ی مرتبط با حادثه ۱۱ سپتامبر را برعهده داشت. هلرستین یک صهیونیست شناخته شده و یک شهروند اسرائیلی بود که در سال ۱۹۵۶ در یک گروه مافیایی متشکل از صهیونیست‌ها عضویت داشت. همسر وی نیز از مدیران شرکت امیت (AMIT) بود. آن‌گونه که در سایت امیت آمده، امیت نهادی است که به‌عنوان مهم‌ترین حامی تحصیلات دینی صهیونیست‌ها و ارائه دهنده‌ی خدمات اجتماعی به کودکان و جوانان اسرائیلی فعالیت می‌کند.

مایکل موکیسی (Michael Mukasey)

مایکل موکیزی

موکیسی (میوکیزی) یک یهودی ارتدوکس بود. وی وکیل مدافع “لری سیلوسترین” در دعوای او با شرکت‌های بیمه برای گرفتن خسارت به‌سبب تخریب دفترش در حملات ۱۱ سپتامبر بود. موکیسی همان فردی بود که از انجام تحقیقات کامل درباره “اسرائیلی‌های رقاص” (۵ اسرائیلی بازداشت شده در هنگام حملات ۱۱ سپتامبر که با دیدن برخورد هواپیما با برج‌های دو قلو به رقص و پایکوبی پرداخته بودند. نگا: اینجا) جلوگیری و مقدمات آزادی این پنج نفر را هموار کرد.

مایکل چرتاف (Michael Chertoff)

مایکل چرتاف

چرتاف (چرتف) مسئول تحقیقات جنایی پرونده ۱۱ سپتامبر در وزارت دادگستری آمریکا بود. وی مسئول تحقیقاتی بود که باید در مورد ۱۱ سپتامبر انجام می‌شد اما نشد! چرتف شخصاً دستور آزادی چند جاسوس اسرائیلی که قبل و بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر در آمریکا بازداشت شده بودند را صادر کرد. او در جریان حمله به مرکز تجارت جهانی در سال ۱۹۹۳ نیز جزو قضاتی بود که به آن رسیدگی کرد. مادر چرتف از نخستین مأموران زن موساد بود و خانواده چرتف از پایه‌گذاران بنیاد حمایت از تشکیل رژیم اسرائیل محسوب می‌شوند. علاوه بر این پدر و عموی چرتف از حاخام‌های سرشناس محسوب می‌شوند.

کنت فاینبرگ (Kenneth Feinberg)

کنت فاینبرگ

فاینبرگ از جمله کسانی بود که در پرداخت غرامت هفت میلیاردی به خانواده‌های قربانیان نقش داشت. پی‌گیری پرونده‌ی غرامت از طریق یک شبکه صهیونیستی انجام شد و در ۹۷ درصد موارد، خانواده قربانیان با این موضوع موافقت کردند که در صورت دریافت غرامت از طرح شکایت و پی‌گیری آن خودداری کنند.

شیلا برنبائوم (Sheila Birnbaum)

شیلا برنبائوم

برنبائوم (بیرنباوم) یکی دیگر از صهیونیست‌های حاضر در پرونده ۱۱ سپتامبر است. او مسئول پی‌گیری شکایت خانواده‌هایی بود که هرگز حاضر نشدند شکایت خود را در قبال دریافت غرامت نادیده بگیرند. نکته‌ی جالب درباره‌ی بیرنباوم آن‌که تلاش‌های وی برای به نتیجه رساندن این پرونده‌ها پس از گذشت ۱۱ سال هنوز راه به جایی نبرده است!

بنجامین چرتاف (Benjamin Chertoff)

بنجامین چرتاف

بنجامین برادرزاده‌ی مایکل چرتاف است. او نیز در رسیدگی به پرونده‌های ۱۱ سپتامبر نقش داشت، اما نه به آن روشی که عموی وی این کار را انجام می‌داد. وی با نوشتن طوماری درباره‌ی این حادثه تلاش کرد تا مسلمانان را عامل اصلی این حملات معرفی کند.

استفان کافمن (Stephen Cauffman)

استفان کافمن

وی از مقاماتی بود که تحقیقاتی را درباره‌ی فرو ریختن برج‌های دوقلو انجام می‌دادند.

ویکی اسپوکز در ادامه‌ی این پرونده به دیگر صهیونیست‌هایی اشاره می‌کند که پست‌های مهمی را آمریکا داشتند. (یک اقلیت قومی که گرچه تنها ۲ درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می‌داد، اما ۴۲ نفر را در پست‌های مهم کابینه‌ی جرج بوش نفوذ داده بود!) از میان آنها می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

داو زاخیم (Dov Zakheim): بازرس پنتاگون از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ و از طراحان پرونده‌ی اصلاحات وزارت دفاع آمریکا
پل ولفوویتز (Paul Wolfowitz): از مشاوران سابق پنتاگون و از طراحان جنگ عراق و رئیس اسبق بانک جهانی که به دلیل رسوایی اخلاقی از این سِمَت کنار رفت.
ریچارد پرل (Richard Perle): رئیس بخش سیاسی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)
داگلاس فیث (Douglas Feith): رئیس گروه بازسازی عراق
الیوت آبرامز (Elliott Abrams): از مشاوران اصلی امنیت ملی آمریکا
مارک گروسمن (Marc Grossman): معاون وزیر خارجه در زمان وقوع حملات ۱۱ سپتامبر
آری فلیشر (Ari Fleischer): سخنگوی جرج بوش در زمان وقوع حملات ۱۱ سپتامبر

…پایان.

قسمت قبلی این مقاله

صهیونیست‌ها ، صهیونیست‌ها

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.