ستاره‌ی داوود مثلث شش‌پر روچیلد

ستاره‌ی داوود یا مثلث شش‌پر روچیلد؟

داستان مثلث شش‌پر، از روچیلدها تا پرچم اسرائیل ستاره‌ی داوود

سال ۱۷۴۴:

در ۲۳ فوریه، مایر آمشل باوئر (۱)، یهودی اشکنازی و فرزند موسی آمشل باوئر -نزول‌خوار و مالک یک دفترخانه- در شهر فرانکفورت آلمان متولد می‌شود. موسی آمشل باوئر، نشان قرمز رنگی را در بالای ورودی دفترخانه‌ی خود نصب می‌کند.

این نشان ستاره‌ی قرمز رنگی است (از لحاظ هندسی و عددی به عدد ۶۶۶ تعبیر می‌شود) که تحت اوامر روچیلد در حدود دو قرن بعد، سر از پرچم اسرائیل درآورد.

مایر آمشل باوئر روچیلد
مایر آمشل باوئر (روچیلد)

سال ۱۷۶۰:

باوئر پس از مرگ پدرش به فرانکفورت باز می‌گردد تا کسب و کار او را به دست بگیرد. او به اهمیت مثلث شش‌پر قرمزرنگ واقف است و بعد از نصب این نشان که تداعی کننده‌ی عدد ۶۶۶ نیز است، نام خود را از باوئر به روچیلد تغییر می‌دهد. (۲)

سال ۱۸۹۷:

پس از مدتی، هرتسل به عنوان رئیس سازمان جهانی صهیونیسم انتخاب می‌شود و این سازمان «مثلث شش‌پر قرمزرنگ روچیلد» را به عنوان پرچم صهیونیسم برمی‌گزیند؛ نشانی که پنجاه سال بعد، از پرچم اسرائیل سر در می‌آورد.

در اجلاس مزبور، حییم وایزمن (۳) که بعدها به ریاست آن می‌رسد، اعلام می‌کند «هیچ یهودی انگلیسی، فرانسوی، آلمانی یا آمریکایی‌تبار وجود ندارد؛ بلکه یهودیان در واقع تنها در انگلستان، فرانسه، آلمان یا آمریکا زندگی می‌کنند.»

حییم وایزمن

سال ۱۹۴۸:

پرچم اسرائیل پرده‌برداری می‌شود. نشان روی پرچم، نسخه‌ی آبی رنگ از مثلث شش‌پر قرمزرنگ روچیلد است. این پرچم حاشیه‌ی آبی رنگی در قسمت بالا و پایین خود دارد که نشانه‌ی رودخانه‌های نیل و فرات است. این مورد جاه‌طلبی‌های ارضی یهودیان را آشکارا روشن می‌نماید؛ قلمرو اسرائیل مطابق با مرزهای مذکور در کتاب مقدس. این تصویر همچنین به معنای گنجاندن عراق، سوریه، اردن، لبنان و بخش‌هایی از عربستان سعودی در قلمرو اسرائیل است.

تمبر پرچم اسرائیل

تمبری به مناسبت انتخاب پرچم رژیم جعلی اسرائیل / سال ۱۹۴۹

رهبران اسرائیل استفاده از مثلث شش‌پر روچیلد را مخفی نگاه می‌دارند و در رسانه‌های گروهی وابسته به این خاندان، آن را نشانه ستاره‌ی داوود معرفی می‌کنند. با این حال تمام آن‌هایی که از نمادگرایی رمزآمیز آگاهی دارند، می‌دانند که این مثلث شش‌پر در مذاهب اسرارآمیز عهد عتیق، به عنوان نشان مُلِک يا مولوخ (۴) (به عنوان دیو قربانی ناخشنود توصیف می‌شود و جالب اینجا است که نام جغدی سنگی است که افراد خاص در سازمان مرموز بوهمیان گراو (۵) آن را می‌پرستند) و عشتاروت (۶) (به عنوان رب خازن جهنم توصیف می‌شود) استفاده می‌شده است.

Moloch the god
خدای مولوخ یا مولِک

به خاطر این‌که نشان مزبور از شش خط درست شده و شش ناحیه‌ی مثلثی و شش رأس دارد، عموماً به عنوان نشان شیطان نیز تلقی می‌شود. جالب این‌جا است که مثلث شش‌پر، همچنین برای نشان دادن سیاره زحل (۷) استفاده می‌شود؛ نامی که منتسب به اسم مرموز شیطان است. آیا این مسئله به منزله‌ی آن نیست که هرکسی که به نام اسرائیل کشته می‌شود، در واقع قربانی خداوند آنان یعنی شیطان می‌شود؛ علاوه بر این، روز تعطیل یهودیان -یعنی شبات- که روز شنبه است، در اصل به عنوان روز شیطان شناخته می‌شود.

خلاصه‌ی کلام این‌که مثلث شش‌پر بر روی پرچم اسرائیل، نشانه‌ی عددی جانور ۶۶۶ است. این جانور تمثال باستانی از شیطان است که به saturn [زحل] نیز شناخته می‌شود و روز مذهبی یهودیان در طول هفته به روز saturn معروف است.

پی‌نوشت‌ها:
۱. Mayer Amschel Bauer
۲. زبان آلمانی Rot به معنای قرمز و schild نیز به معنی نشان است.
۳. chaim Weizmann
۴. Molech
۵. Grove Bohemian؛ سازمانی شیطان‌پرست که از ۱۸۷۳ تاکنون اعضایش جلسات مخفی و سری خود را در جنگل‌های باستانی رد وود در شمال کالیفرنیا برگزار کرده‌اند. از اعضای سابق این کلوپ مخوف، می‌توان به برخی از رؤسای جمهور آمریکا مانند رونالد ریگان، ریچارد نیکسون و ژنرال آیزنهاور اشاره کرد. -م.
۶. Astaroth
۷. Saturn

منبع: كتاب صهیونیسم در مسیر سلطه ، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک ، برگردان: محمدیاسر فرحزادی ، تهران: نشر ساقی.

ستاره‌ی داوود ، ستاره‌ی داوود

واریز كمک نقدی برای حمایت از اندیشكده

ستاره‌ی داوود ، ستاره‌ی داوود

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =