سازمان جهانی بهداشت مروج انحراف جنسی در مدارس

«سازمان جهانی بهداشت»؛ مروّج انحراف جنسی در مدارس

پایگاه خبری-تحلیلی «stopworldcontrol.com»که به جنایات و جرایم سازمان‌یافته از سوی دولت‌ها و محافل پیدا و پنهان وابسته به دولت‌ها علیه بشریت می‌پردازد، اخیراً در مقاله‌ای تکان‌دهنده و تلخ، به‌صورت مستند، ترویج جنسی‌سازی مدارس، آموزش انحرافات جنسی و عادی‌سازی فجایع اخلاقی چون پدوفیلی (سوءاستفاده جنسی از کودکان) را در جزوه‌ها و دستورالعمل‌های منتشرشده از سوی یونیسف، سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دیگر نهادهای وابسته به سازمان ملل و دولت آمریکا رصد کرده است.

انتشار این مقاله، و گزارش‌های مشابه در پایگاه‌های خبری نسبتاً مستقل، زنگ خطر را درباره‌ی برنامه‌های سیاه، اهریمنی، جنایتکارانه و البته سازمان‌یافته برای نفوذ و رسوخ دادن مفاهیم جنسی (آن‌هم از نوع منحرف و خبیثانه) به ذهن کودکان، آن‌هم در قالب‌هایی ظاهراً موجّه چون «یونیسف» و «سازمان بهداشت جهانی» به صدا درآورده است.

این نکته را باید حتماً در نظر داشت که انتشار این نوع گزارش‌ها از منابع غربی، صرفاً از باب برجسته‌کردن مشکلات و معضلات در جوامع دیگر و مبرّی دانستن جامعه‌ی خودی نیست، بلکه در جامعه‌ی جهانی‌شده‌ی امروز، با ابزارهای ارتباطی و از طریق اقدامات چراغ خاموشِ سازمان‌های بین‌المللی (و البته همکاری و دسترسی‌دادن توسط افراد و گروه‌های نفوذی یا خودباخته)، دور از ذهن نیست که ورود و رسوخ این بلیّات و ابتلائات اجتماعی و فرهنگی را به جامعه‌ی خود هم شاهد باشیم.

در ادامه توجه شما را به قسمت‌هایی از این مقاله جلب می‌کنیم:

سازمان جهانی بهداشت

طبق دستور سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل، کودکان در مدرسه پورنوگرافی تماشا می‌کنند و سپس، به‌عنوان بخشی از «آموزش جامع جنسی»، با هم تمرین می‌کنند.

در زیر دو اسکرین‌شات از اسناد رسمی منتشر شده توسط سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل را مشاهده می‌کنید. آن‌ها به مدارس سراسر جهان دستور می‌دهند تا به کودکان نوپا، تکنیک‌های خودارضایی و جنسی را آموزش دهند.

آموزش جنسی و خودارضایی توسط سازمان جهانی بهداشت

آموزش جنسی و خودارضایی جزوه سازمان جهانی بهداشت

آموزش جنسی و خودارضایی سازمان جهانی بهداشت

آموزش جنسی و آموزش خودارضایی سازمان جهانی بهداشت

در زیر پوستری را می‌بینید که به‌عنوان بخشی از این «آموزش جامع جنسی» به هزاران مدرسه ارسال شده است. این یک پوستر به زبان هلندی است که برای راحتی شما به انگلیسی ترجمه کردیم. این پوستر توسط مؤسسه Rutger منتشر شده است، یک سازمان با بودجه دولتی که مسئول آموزش جنسی در مدارس است. این پوستر به معنای واقعی کلمه به کودکان می‌گوید که پسرها باید با پسران رابطه جنسی داشته باشند و دختران نیز باید با دختران رابطه جنسی داشته باشند!

آموزش همجنس‌بازی به کودکان توسط سازمان جهانی بهداشت

این یک نوع ترویج تمام‌عیار همجنس‌بازی است که در مدارس ابتدایی، بر سر کودکانِ از همه‌جا بی‌خبر آوار می‌شود.

در زیر یک نمونه از جنسی‌سازی زمین بازی کودکان را مشاهده می‌کنید. [عکس‌های دیگر حتی با سانسور هم امکان انتشار نداشتند!] فقط این نکته را در ذهن خود عینیّت ببخشید که این‌ها توسط دولت‌های محلی و مدارس تایید شده اند…

جنسی‌سازی زمین بازی کودکان با آموزشهای سازمان جهانی بهداشت

من ایمیل‌هایی از والدین دریافت کرده‌ام که شهادت می‌دهند چگونه فرزندانشان واقعاً در مدارس در ایالات متحده مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. داستان‌ها وحشتناک هستند. آزار جنسی تحت عنوان «آموزش جامع جنسی» اتفاق می‌افتد. نمونه‌ای از ایمیلی که از یکی از والدین دریافت کردم، چنین است:

«هر چیزی که شما گزارش می‌دهید برای او اتفاق افتاده است. استفاده از دختر دیگری برای لمس دخترم (خودارضایی)، کلمات بد وحشتناک، پورنوگرافی با استفاده از تلفن همراه او.»

کتاب‌هایی برای کودکان در مدارس توزیع می‌شود که به کودکان می‌آموزند صریح‌ترین اعمال جنسی را با همدیگر تمرین کنند.

سازمان جهانی بهداشت و آموزش جنسی در کتابهای مدارس

یکی دیگر از کتاب‌های کودکان که به مدارس اروپا فرستاده شد، حاوی این نقل قول است:

«نمونه‌هایی از کارهایی که می‌توانید با رابطه جنسی انجام دهید عبارتند از: بوسیدن، نوازش کردن، نوازش کردن،…، …، …، …،…. {از باب پرده‌پوشی از نقطه‌چین استفاده کردیم}.»

کلاس‌های جنسی برگزار می‌شود که در آن کودکان کوچک فیلم‌های مستهجن تماشا می‌کنند و با یکدیگر درگیر فعالیت‌های جنسی می‌شوند. دستورالعمل مواد آموزشی به شرح زیر است:

«مطمئن شوید که هیچ‌کس این را ضبط یا فیلم نمی‌کند. ما باید این کلاس‌ها را ایمن نگه داریم!»

این امر نه تنها در اروپا، بلکه در سراسر جهان، به‌عنوان بخشی از دستور کار ۲۰۳۰ سازمان ملل متحد و دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت برای آموزش جنسی اتفاق می‌افتد.

در این‌جا لوگوهای چاپ شده بر روی راهنمای فنّی بین‌المللی WHO برای آموزش جنسی را مشاهده می‌کنید:

راهنمای فنی بین‌المللی سازمان جهانی بهداشت WHO برای آموزش جنسی

همان‌طور که می‌بینیم این توسط یونیسف، سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل متحد ترویج می‌شود. در صفحه ۷۱ این راهنما به مدارس سراسر جهان دستور می‌دهد تا به کودکان خردسال تکنیک‌های مختلف جنسی و خودارضایی را آموزش دهند.

جنسی‌سازی کودکان حتی در سطح شرکت‌های جهانی نیز انجام می‌شود، همان‌طور که با لیوان‌های مک‌دونالد دیده‌ایم، که – وقتی درست چرخانده شوند – کودکان را در حال انجام اعمال جنسی نشان می‌دهند.

آموزش اعمال جنسی در لیوانهای مک دونالد

عادی سازی پدوفیلی

چرا کودکان در سراسر جهان مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند؟ همان‌طور که در گزارش مدرک-محور خود با عنوان «کودک‌آزاری و قتل توسط مقامات عالی‌رتبه» فاش کرده‌ایم، پدوفیلیا در بین مقامات دولتی و نخبگان مالی گسترده است. دستور کار آن‌ها عادی‌سازی شیوه‌های پنهان کودک‌آزاری جنسی است.

سازمان جهانی بهداشت و پدوفیلی کودک آزاری جنسی

ناشر مطالب آموزش جنسی برای مدارس در هلند، «روتگرز» (Rutgers) است، سازمانی که سال‌ها در تلاش بوده است تا پدوفیلیا را قانونی کند. بسیار جای نگرانی است که دولت به چنین موسسه‌ای برای «آموزش جنسی» به کودکان مجوز داده است – سازمانی که معروف به این است که برای عادی سازی پدوفیلی مبارزه می‌کند.

سازمان روتگرز به دنبال آموزش جنسی و عادی سازی پدوفیلیا

هدف روشن است: جنسی‌کردن کودکان خردسال، به طوری که پدوفیلی به جریان اصلی تبدیل شود.

وحشتی که این مسأله برای بشریّت ایجاد می‌کند، غیرقابل بیان است. هر کسی، با کمی وجدان و درک انسانی درک می‌کند که ترویج این انحرافات برای همیشه کودکان را آسیب می‌زند. هر کسی که شخصاً سوءاستفاده جنسی را تجربه کرده باشد می‌تواند این واقعیت را تأیید کند.

تمایلات جنسی منحرف بشریت را ویران می‌کند

همه‌ی ما می‌دانیم که تمایلات جنسی یک موضوع عشق، صمیمیت، امنیت و وفاداری به یک شخص است که شما خود را به آن متعهد می‌کنید. تمایلات جنسی نیروی قدرتمندی است که در صورت ابراز اشتباه، می‌تواند صدمات غیرقابل توصیفی را به انسان وارد کند. یک انسان بزرگسال بالغ و طبیعی، با هر کسی درگیر انواع اعمال جنسی نمی‌شود. چه رسد به این که، به کودکان آموزش دهند که این کار را با دوستان خود و حتی در کلاس درس انجام دهند!

تمایلات جنسی منحرف بشریت را ویران می‌کند. افرادی که به‌عنوان مثال به پورنوگرافی معتاد هستند، دچار مشکلات اجتماعی، رابطه‌ای، عاطفی و معنوی شدید می‌شوند. این افراد به جای عشق، احترام و صمیمیت، تنها چیزی که می‌دانند، میل خودخواهانه برای ارضای شهواتشان است. رابطه جنسی کاملاً از عشق، پذیرش و صمیمیت جدا می‌شود. احساس تنهایی عمیقی در شما ایجاد می‌کند، زیرا هیچ عشقی در کار نیست. این عادات، افراد را به شکارچی تبدیل می‌کند، زیرا در آن‌ها نگرشی ایجاد می‌شود که دیگران را به‌عنوان اشیاء ارضای شهوت در نظر بگیرند، به جای انسان‌های ارزشمندی که نیاز به گرامی‌داشت و محافظت دارند.

توزیع انبوه پورنوگرافی خانگی از نوع کودک‌آزاری جنسی حالتی انفجاری پیدا کرده است که به‌نوعی روح و ذهن بزرگسالان را با شکلی به‌شدت منحرف از تمایلات جنسی، ترور می‌کند. یکی از ننایج این پدیده، افزایش قربانی‌شدن کودکان توسط بخشی از والدینی است که با دیدن مستمر این نوع پورن، تحریک می‌شوند و در نهایت به کودکان خود به‌عنوان سوژه‌ی بهره‌برداری جنسی نگاه می‌کنند.

پنجاه سال پیش، نفسِ پورنوگرافی، شیطانی تلقی می‌شد، اما در سال‌های اخیر به جریان اصلی تبدیل شده است. در مورد پدوفیلیا نیز همین اتفاق خواهد افتاد، اگر امروز در مقابل آن ایستادگی نکنیم.

کمک اعمال سازمان جهانی بهداشت به ترویج پدوفیلیا

گرفتار ترفندهای جادویی آن‌ها نشوید

سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل متحد جادوگرانی را استخدام می‌کنند که می‌توانند این موضوعات حقیقتاً ترسناک را مانند چیزی شگفت‌انگیز یا جالب توجه جلوه دهند. وقتی اسناد آن‌ها (سازمان‌ها و موسساتی که لقب بین‌المللی یا جهانی را یدک می‌کشند) را می‌خوانید، همه‌چیز به‌گونه‌ای توضیح داده می‌شود که احساس می‌کنید آن‌ها قدّیسانی هستند که مستقیماً از بهشت آمده‌اند و می‌خواهند به دنیا کمک کنند!

اما این یک فریبکاری عمیق است، زیرا آن‌چه در واقع گفته می‌شود و به معنای واقعی کلمه در مدارس اجرا می‌گردد، «کودک‌آزاری دسته‌جمعی» است.

بیشتر بدانیم:
پروژه لولیتا سازی و دعوت به طغیان اخلاقی
جاسوس موساد و بهره‌کشی جنسی از کودکان

لطفاً در ذهن خود تیزبین باشید و هنگام خواندن اسناد سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت قوّه‌ی تشخیص خود را به‌کار بگیرید. درک کنید که این دستورالعمل‌ها در عمل به چه معنا هستند. به یاد داشته باشید این سازمان‌ها هستند که همه‌گیری را در بشریّت منتشر کرده‌اند، آن‌ها هستند که تمام درمان‌های مؤثر برای کووید ۱۹ را سرکوب کرده‌اند، آن‌ها هستند که میلیون‌ها پزشک و دانشمند را در سراسر جهان سانسور می‌کنند، آن‌ها هستند که تزریق‌های بسیار سمّی را اجباری می‌کنند. با کشتن میلیون‌ها نفر، آن‌ها کسانی هستند که برای یک «دولت جهانی» و کنترل همه‌جانبه‌ی بشریت فشار می‌آورند.

ما با بدترین نوع روان‌پریش‌ها روبه‌رو هستیم. روان‌پریش‌هایی با این مهارت شیطانی که پلیدترین جنایات خود را زیر لایه‌ای از کلمات زیبا پنهان کنند که ادعای کمک به جهان را دارند.

در حالی‌که به‌طور تهاجمی تمام حقوق اساسی بشر را در سراسر جهان در طول همه‌گیری‌ها از بین می‌برند، آن‌ها ادعا می‌کنند که از «حق انسانی آموزش خودارضایی به کودکان در سنّ ۵سالگی» محافظت می‌کنند!! جالب این‌که در سال ۲۰۱۷، بازرسان آموزش در انگلستان مدعی شدند که حجاب بر سر کردن دختران مسلمان دانش‌آموز، موجب «جنسی‌سازی» دختران می‌شود و باید ممنوع شود!! حالا معلوم نیست که نظر این بازرسان درباره سیل آموزش و ترویج انواع اعمال جنسی در سر کلاس‌ها به کودکان و نوجوانان چیست و چرا صدایی از آنان درنمی‌آید؟!!

مخالفت با حجاب در غرب به بهانه جنسی سازی دختران

عادی‌سازی پدوفیلی و کودک‌آزاری بخشی از «حقوق بشر» نیست. لطفاً حواستان به پرده‌های دود آن‌ها و روش‌های پیشرفته‌ی هیپنوتیزم‌کردن بشریّت با بازی‌های کلمات جادویی باشد.

««« پایان »»»

آشنایی با رنگ‌های به‌کار رفته در مقاله‌ی فوق:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قهوه‌ای برای نقل‌قول استفاده می‌شود.
رنگ بنفش در تیترهای اصلی استفاده شده.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده شده.

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتا پیام رسان بله پیام رسان سروش پیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

ارتباط خانواده سلطنتی انگلیس با مافیای جنسی

ارتباط خانواده سلطنتی انگلیس با مافیای جنسی

تصویری که گمان می‌رود در سال ۱۹۹۹ گرفته شده است، گیلین ماکسول و جفری اپستین را نشان می‌دهد که در ملک خانواده سلطنتی انگلیس استراحت می‌کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =