حاخام یهودی مالک بزرگترین مجموعه پورنوگرافی

حاخام یهودی مالک بزرگترین مجموعه پورنوگرافی

وب‌سایت پورن‌هاب «Pornhub»، بزرگ‌ترین وب‌سایت ارائه‌کننده‌ی محتوای جنسی و پورنوگرافی در جهان با ده‌ها میلیون بازدیدکننده‌ی روزانه است. بسیاری از محققان و نویسندگان، پورن‌هاب را یکی از ابزارهای مهم در زوال اخلاقی جوامع غربی و فروپاشی کانون خانواده می‌دانند. در واقع پورن هاب، ابزار قدرتمندی در دست یک امپراتوری رسانه‌ای است که قصد دارد «ذهن دنیا» را دستکاری و کنترل کند.

سولومون فریدمن (Solomon Friedman) یکی از شرکای اصلی Ethical Capital Partners (ECP) است، یک شرکت سهام خصوصی که سال گذشته در پایتخت کانادا تأسیس شد و در ماه می ۲۰۲۳ اعلام کرد که شرکت MindGeek مستقر در مونترال، مالک مجموعه سایت‌های پورن Pornhub را خریداری کرده است، طی قراردادی که مفاد آن به اطلاع عموم نمی‌رسد. [۱] شرکت اتیکال بعد از به‌دست آوردن مالکیت MindGeek در ماه آگوست امسال نام آن را به Aylo تغییر داد.

سولومون فریدمن Solomon Friedman

سولومون فریدمن وکیل یهودی Solomon Friedman

پورن هاب پرونده‌های قضایی متعددی داشته و دارد که ادعا می‌کنند مالک این سایت اجازه داده است مطالب سوءاستفاده جنسی از کودکان و سایر محتواهای غیرقانونی بارگذاری شود و از آن سود برده است. مجموعه پلتفرم‌های MindGeek روزانه ۱۱۵ میلیون بازدیدکننده از وب‌سایت‌های زیرمجموعه‌ی خود دارد که شامل وب‌سایت‌هایی مانند Pornhub، YouPorn، Redtube و Brazzers می‌شود.

سولومون فریدمن حاخام یهودی Solomon Friedman

سولومون فریدمن، وکیل محاکمه و استیناف، نویسنده حقوقی و استاد حقوق تکمیلی است. سولومون نماینده سازمان‌ها و طرف مشاوره در مورد چالش‌های پیچیده‌ی قانونی و نظارتی بوده است.

سولومون یک وکیل محاکمه و استیناف است که وکالت افراد و سازمان‌ها را در برابر تمام سطوح دادگاه در کانادا به‌عهده دارد. او به‌عنوان متخصص در حقوق کیفری توسط انجمن حقوق انتاریو گواهینامه دریافت کرده است.

برای بیش از یک دهه، سولومون یک وکیل متنفّذ در پارلمان کانادا بوده است و به‌طور مرتب در کمیته‌های دائمی مجلس عوام و سنا در کانادا ظاهر می‌شود و در مورد مسائل جنایی، نظارتی و قانون اساسی شهادت می‌دهد. سولومون یک استاد پاره‌وقت حقوق است که در دانشگاه اتاوا، دانشکده حقوق، درس حقوق مدارک و شواهد کیفری پیشرفته را تدریس می‌کند.

او پس از مطالعات حاخامی در اسرائیل، جایی که در سال ۲۰۰۵ به‌عنوان حاخامی رسید، به عرصه‌ی حقوق آمد. [۲] او اصالتاً تابعیت رژیم صهیونیستی را دارد و در سرزمین‌های اشغالی به مدرسه حاخامی رفت و به‌عنوان یک روحانی یهودی آموزش دید. او رسماً ملبّس به لباس حاخامی شد.

سولومون فریدمن وکیل و حاخام یهودی Solomon Friedman

سولومون فریدمن ربی یهودی Solomon Friedman

به‌دست آوردن مالکیت بزرگ‌ترین وب‌سایت پورن دنیا توسط سولومون فریدمن و شرکت «حقوقی»اش، کار استثمار دختران را برای قاچاقچیان جنسی آسان‌تر می‌کند و تسهیل‌گر بردگی جنسی دختران زیر سن قانونی خواهد بود.

پورن هاب و پورنوگرافی کودکان

صاحبان پورن‌هاب متهم به تغافل در برابر مسیرهای میان‌بر برای عرضه محتوای جنسی با کودک در این وب‌سایت هستند!

یهودیان از طلیعه‌ی تاریخ خود، (به گواه اسناد و متون تاریخی و برخلاف اصول و تعالیم حضرت موسی) قومی کاسب‌مسلک و تاجرپیشه بوده‌اند. این به خودیِ خود، نه مذموم است و نه خلاف شرع و اخلاق، لیکن وقتی بنا بر این است که همه‌چیز در معبد خداوندگاران سود (‌و نه باورهای راستین شریعت موسوی) قربانی شود، آن‌گاه هم دین و هم اخلاق از اساس در معرض تخریب قرار می‌گیرد.

در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست‌کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان بوده است. پرداخت وام‌های با بهره‌های کلان (‌رباخواری یا نزول‌خواری) یکی از کهن‌ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه‌گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتاً تاجران یهودی بوده‌اند، چرا که به‌خوبی نبض پول را داختیار داشته‌اند. تجارت برده، یکی از حوزه‌های تخصصی-تاریخی تاجران یهودی بود که برای قرن‌ها از پرسودترین تجارت‌های روی زمین بوده است. اما یکی از هنرهای دیگر این خداوندگاران تجارت، کسب و کار پورن و صنعت فحشا است.

ناتان آبرامز (Nathan Abrams)، نویسنده و پژوهشگری که خود یهودی‌تبار و بخشی از صنعت پورن بوده است، به منتقد سرسخت تبدیل شد و روشنگری‌های بسیاری درباره‌ی نقش یهودیان در به فساد کشیدن حیات مدرن انجام داد. او چند سال پیش در مقاله‌ای مفصل به نقش یهودیان در صنعت پورن پرداخت.

ناتان آبرامز یهودی پورنوگرافی Nathan Abrams

ناتان آبرامز یهودی

آبرامز با ارائه‌ی نظرات نویسندگان و پژوهندگان یهودی چون «جی اِی. گرتسمن»، «لوک فورد» (Luke Ford) و «یوجین مایکل جونز» (Eugene Michael Jones)، چنین نتیجه‌گیری می‌کند که که فارغ از مسأله‌ی سود سرشار این عرصه (که هدف اولیه‌ی اقبال یهودیان به هر نوع تجارتی است)، به لحاظ روان‌شناختی و جامعه‌شناختی، حضور پررنگ یهودیان در عرصه‌ی فیلم‌های مستهجن، یک نوع نبرد فرهنگی میان اومانیسم سکولار و پیوریتانیزم مسیحی در آمریکا بود.

یهودیان به‌واسطه‌ی کینه‌ی چند قرنی از سلطه‌ی سیاسی و فرهنگی «واسپ»ها (WASP = مردم انگلوساکسون سفیدپوست پروتستان) عرصه‌ی پورن را مجالی مغتنم برای درهم شکستن هژمونی اخلاقی پیوریتن پروتستانی در آمریکا یافتند.

یوجین مایکل جونز، سردبیر مجله «جنگ‌های فرهنگی» (culture wars) در مقاله‌ای که در می ۲۰۰۳ نگاشت، به نقل از یکی از دست‌اندرکاران این صنعت متذکر شد که در کل دهه‌ی ۱۹۸۰، یعنی دهه‌ی اوج‌گیری فیلم‌های مستهجن، بازیگران مرد عمدتاً از خانواده‌های یهودی سکولار، و بازیگران زن، دانشجویان مدارس روزانه‌ی کاتولیک رُمی بودند.

یوجین مایکل جونز - مجله جنگ‌های فرهنگی - پورنوگرافی

تصویر «یوجین مایکل جونز» و مجله «جنگ‌های فرهنگی»

پروفسور آبرامز، نتیجه‌ی این امر را، شکل‌گیری سناریوهای رایج و استاندارد این نوع فیلم‌ها دانست: به چنگ آوردن «شیکسا»ها (Shiksa = اصطلاح زبان ییدیش برای زنان غیریهودی به‌ویژه زنان سفیدپوست مسیحی) توسط مردان یهودی. یعنی رمزگشایی از یک عقده فرویدی در روان مردان یهودی از پسِ قرن‌ها تحقیر از سوی جوامع مسیحی.

آبرامز به‌عنوان شاهد مثال، گفته‌ای از «آل گلدشتاین» (Al Goldstein) مؤسس یکی از معروف‌ترین مجلات مستهجن در ایالات متحده (که عنوان غیراخلاقی غیرقابل ذکری هم دارد) را می‌آورد:

«تنها دلیلی که یهودیان در پورنوگرافی هستند این است که ما فکر می‌کنیم مسیح حرف مفت است. کاتولیسیزم حرف مفت است (البته معنای اصلی فعلی که او به کار می‌برد، موهن‌تر است). ما به خودکامگی (مسیحیان) اعتقادی نداریم.»

آل گلدشتاین شیطان یهودی پورنوگرافی Al Goldstein

آل گلدشتاین؛ شیطان یهودی پورنوگرافی

در حقیقت، به فساد و زوال کشیدن جوامع «گوییم» (goyim = عنوان تحقیرآمیز یهودیت تلمودی برای غیریهودیان)، به هر طریقه و ابزاری، برای یهود متعصب یک وظیفه‌ی «ملی» و حتی «مذهبی» محسوب می‌شود. در تصویر زیر شماری از مالکان یهودی معروف‌ترین وب‌سایت‌های پورن را مشاهده می‌کنید:

مالکان یهودی معروف‌ترین وبسایت‌های پورنوگرافی

منابع:

[۱] https://montreal.ctvnews.ca/mindgeek-s-new-owner-vows-public-and-transparent-ownership-after-pornhub-controversy-1.6318238
[۲] https://www.ethicalcapitalpartners.com/solomon-friedman

««« پایان »»»

آشنایی با رنگ‌های به‌کار رفته در مقاله‌ی فوق:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قهوه‌ای برای نقل‌قول استفاده می‌شود.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده شده.

پورنوگرافی ، پورنوگرافی ، پورنوگرافی

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتا پیام رسان بله پیام رسان سروش پیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

ارتباط خانواده سلطنتی انگلیس با مافیای جنسی

ارتباط خانواده سلطنتی انگلیس با مافیای جنسی

تصویری که گمان می‌رود در سال ۱۹۹۹ گرفته شده است، گیلین ماکسول و جفری اپستین را نشان می‌دهد که در ملک خانواده سلطنتی انگلیس استراحت می‌کنند!

۲ نظر

  1. سایت model mayhem برای ارتباط بین مدل ها اکثرا دختر با عکاس ها و.. هم متعلق به شرکت internet brands هست. این شرکت هم متعلق به KKR یا Kohlberg, Kravis and Roberts که هر سه نفر یهودی هستند (اینها cousins هستند.) و این هلدینگ در زمینه های زیادی فعالیت دارد. این سایت مدل مایهم خودش یک تله برای دختران هست که آنها را شناسایی می‌کند و هم پرونده های بسیاری مثل تجاوز و گمشدن دختران برای آن ثبت شده (Jane Doe no. 14 vs. Internet brands) ، مطمئنا بین این شبکه و شبکه اپستین هم تعامل مخفی وجود دارد. در ایران هم شاید در جریان باشد که نهاد های امنیتی باید ورود کنند. رئیس KKR یک بیزنس من متولد اصفهان الکس نواب هست (مالکیت کا کا آر برای آن سه یهودی است.) البته گمانه زنی است که شبکه تجارتی باشد. پیرامون شرکت سرمایه گذاری جهانی KKR هم تعداد زیادی شرکت های تو در تو وجود دارد که اکثرا تحت مالکیت یهودیان هست مثل Hellman&Friedman و FFL یا Friedman, Fleischer and Lowe این شرکت ها متعلق به چهار یهودی است (اسامی) علت توجه من tully friedman یهودی در شرکت هلمن و فریدمن بود البته رابطه این فریدمن با فریدمن مقاله را نمی دانم.

  2. بار دیگر حرام لقمه بودن آنها اثبات شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =