هارپ

هارپ ؛ مخرب‌ترین سلاح دنیا

انستیتو تحقیقات استراتژیک کالج جنگ ارتش آمریکا دارای نشریه‌ای داخلی با نام «انقلاب در امور نظامی» است. به عنوان مقدمه‌ای بر این گزارش بخشی از یکی از مقالات این نشریه بسنده خواهد بود: هارپ

چیزهایی که برای ما اهمیت دارند به مرور زمان تغییر می‌کنند و تکنولوژی با پیشرفت خود به افق‌های جدیدی می‌رسد. در زمان جنگ سرد، تسلیحات و پروژه‌های روانی، مراحل ابتدایی خود را می‌گذراندند. اما در زمان کنونی که علوم الکترونیک و بیوالکترونیک را در دسترس داریم، لازم خواهد بود در قراردادهای اخلاقی و حد و حدود ذهنی خود که از به‌کارگیری تکنولوژی‌های به بازی گیرنده‌ی روح و روان دشمن ممانعت می‌کند؛ تجدید نظر کنیم. در صورت فراهم شدن این بازنگری، شرکت‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی را تشویق خواهیم کرد که به بهره‌‌برداری و توسعه‌ی تکنولوژی‌های متناسب با این اهداف بپردازند. در نتیجه خواهیم توانست با به‌کارگیری انواع تسلیحات جدید مانند میکروبی، روانی و سایر تکنولوژی‌های پیشرفته وارد عمل شده و به اهداف خود برسیم.

هارپ سلاحی برای بی‌ثبات کردن کشورها

هارپ به‌صورت یک فرستنده‌ی امواج الکترومغناطیسی عمل می‌کند که هدف آن تاثیرگذاری بر آسمان و الکترون‌های آزاد لایه‌ی یونوسفر است. این سیستم، الکترون‌های این لایه را در ارتفاع تقریبا ۲۷۵ کیلومتری به جنبش وامی‌دارد. در حالت عادی این لایه دارای دمایی معادل ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد است که در اثر این تحریک، انرژی فراوانی در آن به وجود آمده و در نتیجه دما تا ۲۰درصد افزایش می‌یابد و این ناحیه به حالت انبساطی در می‌آید.

تأثیر هارپ بر یونوسفر

تاثیرگذاری بر آسمان و الکترون‌های آزاد لایه یونوسفر

زبیگنیو برژینسکی، مشاور جیمی کارتر و اوباما، معتقد بود که هارپ سلاحی برای بی‌ثبات کردن کشورهایی است که با واشنگتن اتحاد و همسویی ندارند. به گفته او:

«با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و روش‌هایی که این تکنولوژی‌ها در اختیار کشورهای بزرگ قرار می‌دهند؛ این کشورها می‌توانند حتی بدون آن‌که نیروهای امنیتی خود را در جریان قرار دهند، جنگ‌هایی سریع و غافلگیرکننده به راه بیاندازند.»

برژینسکی اضافه می‌کند:

«اکنون تکنولوژی‌هایی در اختیار ماست که به کمک آنها می‌توانیم تغییراتی در آب و هوا ایجاد کرده و شرایطی مانند خشکسالی و طوفان به وجود آوریم که این امر می‌تواند توانایی‌های دشمنان احتمالی ما را تضعیف کرده و آنها را به پذیرش شرایط ما مجبور کند.»

ممنوعیت تحقیقات نظامی در فضا

بر اساس مصوبات سازمان ملل استفاده از تسلیحات الکترومغناطیسی و نیز استفاده از فضا برای انجام هرگونه تحقیقات و عملیات نظامی ممنوع می‌باشد، اما دولت‌های خودکامه‌ای مانند آمریکا همان‌گونه که بسیاری از قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت را نقض می‌کنند؛ در این زمینه نیز تعهدی نداشته و در نهان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند. اینان بارها ثابت كرده‌اند كه تنها نسبت به زرسالاران یهودی تعهد دارند و بس!

با اين تفاصیل، هارپ را می‌توان یکی از ده‌ها پروژه‌ی مخفی و مخرّب دانست که از طرف سیاستمداران آمریکایی حمایت شده و روز به روز بر گسترش فعالیت‌ها و نیز توان تخریبی آن افزوده می‌شود.

حفره هارپ

حفره‌ی معروف به حفره هارپ كه گاهی در آسمان نقاط مختلف دیده می‌شود.

شدت حوادث کنونی با طبیعت ناهمخوان است

بشر در طول هزاران سال با حوادث و بلایای طبیعی بسیاری دست به گریبان بوده و همواره این حوادث را جزئی طبیعی از زندگی خود بر روی کره زمین دانسته است. اما در دهه‌های اخیر اتفاقاتی روی داده که با حافظه‌ی تاریخی او در مورد طبیعی بودن این حوادث ناسازگار است. بدون شک، فجایع طبیعی در هر دورانی همراه با خساراتی بوده است. اما، آن‌چه که امروز اتفاق می‌افتد نسبت به گذشته شدت بی‌سابقه‌ای دارد.

این درحالی است که بی‌نظمی‌های بزرگ جوّی و حوادثی مانند سیل، طوفان، زلزله و فعالیت‌های آتشفشانی همگی عموماً به تأثیرات گازهای گلخانه‌ای ربط داده می‌شود. ذوب‌شدن یخ‌های قطبی و دوره‌های گرمایی و سرمایی کاملاً بی‌سابقه و شدید در نقاط مختلف زمین نیز به پدیده‌ی گرم‌شدن کره زمین احاله می‌گردد. اما به اعتقاد برخی از متخصصین و حتی سیاستمداران، ردپای تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید و هدایت این حوادث با اهداف سیاسی و استعماری کاملاً معلوم بوده و نشانه‌های فراوانی از دخالت‌های بشری در آن دیده می‌شود.

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب فراوانی در سال‌های اخیر روی داده است که به باور دانشمندان غیر از دخالت یک عامل الکترومغناطیسی هدایت‌شونده چیز دیگری نمی‌تواند مسبّب آنها باشد. برای مثال خشکسالی‌های بزرگ، آتش‌فشان‌ها، زلزله‌ها و سونامی‌های ویرانگر سال‌های اخیر، وقوع سیل‌ها و طوفان‌هایی نظیر طوفان کاترینا در نیواورلئان و طوفان گانو در عمان، مرگ عجیب هزاران ماهی ساردین در سواحل شیلی، سقوط جنازه‌های سوخته‌ی کلاغ‌ها از آسمان سوئد، مرگ صدها هزار ماهی در آرکانزاس، بارش جسد هزاران پرنده سیاه بال قرمز مرده در لوئیزیانا و کنتاکی، مرگ دسته‌جمعی میلیون‌ها ماهی در خلیج چزاپیک آمریکا، مرگ صدها تن ماهی در سواحل برزیل و ده‌ها هزار خرچنگ در انگلیس، مرگ ماهی‌ها و دلفین‌های سوخته خلیج فارس، مرگ دسته‌جمعی نهنگ‌ها در استرالیا هیچ‌کدام حالت طبیعی نداشته و احتمال می‌رود در اثر آزمایش‌ها و حمله‌هایی در اثر امواج هدایت‌شونده روی داده باشند.

مرگ دسته‌جمعی هزاران ماهی در سواحل شیلی

مرگ دسته‌جمعی هزاران ماهی در سواحل شیلی

دلفین‌های سوخته خلیج فارس

دلفین‌های سوخته خلیج فارس

جنازه‌ی سوخته کلاغ‌ها در سوئد

جنازه‌ی سوخته کلاغ‌ها در سوئد

مرگ دسته‌جمعی دلفین‌ها

مرگ دسته‌جمعی دلفین‌ها

بارش جسد هزاران پرنده سیاه بال قرمز

بارش جسد هزاران پرنده سیاه بال قرمز

منشأ مشکوک این حوادث

در این میان اما گزارش‌های مفصلی منتشر می‌شود که منشأ این اتفاقات را طبیعی ندانسته و در نتیجه‌ی دخالت هدفمند سیستم‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند هارپ می‌دانند. تکنولو‍ژی‌هایی که به استناد گفته‌های برژینسکی، می‌توانند توانایی‌های ملت‌هایی را که آمریکا دشمن خود می‌داند تضعیف کرده و آنها را به پذیرش سیاست‌های توسعه‌طلبانه‌ی آمریکایی مجبور کند.

نیروی تزریقی به یونوسفر توسط هارپ، نوسانات موجی فراوانی در این لایه ایجاد می‌کند به‌طوری‌که امواجی با طول موج‌های خاص و فرکانس‌های پایین که بازه‌ای از ۴۰ هرتز تا یک هزارم هرتز را شامل می‌شود؛ به وجود می‌آیند. این فرکانس‌های پایین دارای برد عمیقی تا هزاران کیلومتر بوده و قادرند بر روی زمین به اهداف وسیعی از بدن انسان گرفته تا اعماق دریاها نفوذ کنند.

این پروژه تا کنون مورد توجه افراد فراوانی بوده و اقدامات افشاگرانه‌ی نیز انجام شده است. از جمله می‌توان به دکتر«نیک بگیش» یکی از دو مؤلف کتاب «فرشتگان این چنگ را نمی‌نوازند» [هارپ به معنای چنگ است كه یكی از آلات موسیقی به‌شمار می‌رود.] اشاره کرد که در ۱۹۹۷ طی مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست اشاره می‌کند که ۴۰ درصد بودجه تجهیزات نیروی هوایی آمریکا مربوط به پروژه‌های مخفی است. این نویسنده مدعی شد که این پروژه‌ها تا جایی امنیتی هستند که حتی کنگره آمریکا نیز از ابعاد و زوایای کامل آن بی‌خبر است. در این کتاب به زوایای پنهان هارپ به عنوان یک اسلحه پرداخته شده است.

دکتر نیک بگیش

دکتر نیک بگیش هارپ را یک سلاح معرفی می‌كند.

هارپ یک سلاح است!

از نظر تاریخی هارپ پروژه‌ای است که در ۱۹۹۳ در ظاهر جهت بررسی و پژوهش درباره لایه‌ی یونوسفر جوّ زمین با استفاده از امواج رادیویی شروع به کار کرد. اما تاریخ شروع تحقیقات بر روی امواج برای بررسی امکان استفاده از آنها به عنوان سلاح‌های مرگبار به دهه‌های قبل برمی‌گردد.

به بیانی می‌توان گفت که سیستم هارپ، نتیجه‌ی تلاش‌ها و پژوهش‌های حداقل پنجاه ساله‌ی ارتش آمریکاست که کارکرد آن تنها محدود به بررسی و پژوهش درباره‌ی لایه‌ی یونوسفر نبوده و قادر است برای شناسایی پایگاه‌های مخفی، اعماق زمین را جستجو کند، تمامی ارتباطات رادیویی و موجی را متوقف سازد، بر رفتارها و حالت روانی انسان‌ها تأثیر بگذارد، جریانات جوّی را تغییر دهد، با متمرکز ساختن امواج بر روی اهداف هوایی مانند هواپیماها و دسته‌های بزرگ پرندگان، آن‌ها را در آسمان بسوزاند و برشته کند، لرزش‌های شدیدی در لایه‌های مختلف کره زمین ایجاد کرده و زلزله تولید کند و یا انفجارهایی به قدرت بمب‌های هسته‌ای ایجاد کند.

امواج هارپ بر حالت روانی افراد تاثیر منفی دارد

امواج هارپ بر حالت روانی افراد تاثیر منفی دارد!

با این توصیف، می‌توان هارپ را یک سلاح عظیم نوین دانست که هزینه‌های آن به طور مشترک از طرف نیروی هوایی و دریایی ارتش آمریکا، آژانس تحقیقاتی پروژه‌های دفاعی پیشرفته‌ی آمریکا و دانشگاه آلاسکا تامین می‌شود. در واقع هارپ یک سلاح تمام‌عیار آب‌وهوایی است که با ارسال یک انرژی عظیم به لایه‌ی فوقانی اتمسفر، مولکول‌های تشکیل‌دهنده آن را به جنبش درآورده و به بازتاب قوی انرژی حاصل از این جنبش وادار می‌کند که این انرژی پس از هدایت شدن توسط سیستم هارپ می‌تواند اختلالات گسترده‌ای مانند خشکسالی، بارش برف و باران، سرمای شدید، سونامی، طوفان، زلزله و… در نقطه‌ی معینی از کره زمین به وجود آورد.

هارپ شامل ده‌ها برج آنتن آلومینیومی بر روی زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع در آلاسکا ‌است که امواج مافوق کوتاه تولید کرده و به یونوسفر می‌فرستند. هریک از این آنتن‌ها به فرستنده‌ای به قدرت یک میلیون وات متصل است. قدرت نهایی این آنتن‌ها با توسعه‌ی بیشتر به یک میلیارد وات افزایش یافت که از ۳۶۰ آنتن به دست می‌آید. فرستنده‌ها توسط ۶ توربین به قدرت هریک ۳۶۰۰ اسب بخار تغذیه می‌شوند و به‌ازای هر روز ۹۵ تن مازوت مصرف می‌کنند.

آنتن‌های هارپ

آنتن‌های هارپ

توضیحات کوتاهی در مورد برخی از کاربردهای هارپ

١- ایجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از ١ تا ٢٠ هرتس توسط یونوسفر، که با برخورد امواج هارپ تولید شده و سپس به زمین فرستاده می‌شود و تا اعماق ٣۵ کیلومتری زمین نفوذ می‌کند که پس از برخورد به لایه‌های مختلف زیرزمینی تولید صدا نموده و در پی آن ایجاد زلزله می‌نماید. به عنوان نمونه ٣٠ دقیقه قبل از زلزله‌ی سیچوان (Sichuan) در چین در سال ٢٠٠٨، واکنش گداختگی یونوسفر در آسمان مشاهده شده است و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست.
٢- با قابلیت تکنولوژی «ترموگرافی» می‌تواند کلیه اطلاعات معدن‌های زیرزمینی را در اعماق کم شناسایی کند و کلیه‌ی تأسیسات زیرزمینی کشورهای دیگر را مورد مطالعه قرار دهد.
٣- ایجاد سونامی، خشکسالی، آتش‌فشان، سیل و طوفان (نظیر طوفان کاترینا در نیواورلئان و طوفان گانو در عمان).
۴- انتقال نیروی برق از محل تأسیسات هارپ به نقطه‌ی دیگر از زمین و همچنین انتقال برق از زمین به ماهواره‌ها.
۵- ایجاد اختلال و کنترل فرکانس‌های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و ایجاد «غش» و تولید «وهم» در مغز انسان‌ها.
۶- ایجاد اختلال در جریان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپیوتر هواپیماهای مسافربری (مقاله‌ای از شرکت بوئینگ در این رابطه بخوانید)، جت‌های جنگنده، کشتی‌ها، زیردریایی‌ها و غیره.
٧- ایجاد انفجارهای عظیم زیرزمینی با قدرت بمب‌های اتمی و بدون تولید اشعه‌های رادیو اکتیو.
٨- اختلال درعملکرد طبیعی یونوسفر که چرخش زمین را در کنترل دارد. احتمال بسیار می‌رود که در صورت دستکاری‌های متناوب، تأثیراتی در حرکت چرخشی زمین ایجاد گردد، بدین‌صورت که یا چرخش را سرعت بخشیده و یا کند نماید.
٩- ایجاد دیوارهای رادیویی ضد هواپیما و ضد موشک.

ایجاد زلزله توسط هارپ

ابتدا نگاه می‌کنیم به تعداد زمین‌لرزه‌هایی که در بیست سال اخیر در ایران رخ داده‌اند. (اطلاعات از وب‌سایت «پژوهشگاه زلزله‌شناسی ایران» گرفته شده است) نمودار زیر با توجه به تعداد زمین‌لرزه‌های بالای ۳ ریشتر تهیه شده است.

نکته‌ی قابل توجه این‌جاست که سیستم هارپ در سال ١٩٩٨ (١٣٧٧) تکمیل شد و این مصادف با سالی است که از آن به بعد، تعداد زمین‌لرزه‌ها در ایران افزایش پیدا کرده است.

زلزله‌های ایران

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تعداد زمین‌لرزه‌هایی که در ایران در بیست سال اخیر رخ داده رو به افزایش بوده است، محاسبات این‌گونه نشان می‌دهد که:
٧/٢٠٨ میانگین بین دهه‌ی ١٣۶٧-١٣٧٧
۴/۶٣٩ میانگین بین دهه‌ی ١٣٧٧-١٣٨٧
افزایش در دهه اخیر برابر با : ۴/٢٠۶ درصد

برای مقایسه نگاهی می‌کنیم به تعداد زمین‌لرزه‌های بیست سال اخیر در نیوزیلند که یکی از زلزله‌خیزترین کشورهای دنیا می‌باشد. (اطلاعات را از وب‌سایت «جی ان اس – نیوزیلند» به‌دست آمده است.)

زلزله‌های نیوزیلند

٣/١۵۵٩٣ میانگین بین دهه‌ی ١٣۶٧-١٣٧٧
٢/١۵٢٠۶ میانگین بین دهه‌ی ١٣٧٧-١٣٨٧
کاهش در دهه اخیر برابر با: ۴۶/٢ درصد

اگر به نمودار زلزله در آلاسکا، که مجموعه‌ی هارپ در آن واقع است دقت کنیم، متوجه افزایش بسیار غیرطبیعی در سال ١٣٨١ می‌شویم که تعداد زمین‌لرزه‌ها به یک‌باره چهار برابر سال‌های قبل می‌شود. این تغییر ناگهانی شاید به دلیل آزمایشات تحقیقاتی مسئولین هارپ در این ایالت باشد. (اطلاعات از وب‌سایت «مرکز اطلاعاتی زمین‌لرزه آلاسکا» به دست آمده است).

زلزله‌های آلاسکا

٩/۴٧٧٣ میانگین بین دهه‌ی ١٣۶٧-١٣٧٧
۴/١٨۶۵٨ میانگین بین دهه‌ی ١٣٧٧-١٣٨٧
افزایش در دهه اخیر برابر با : ٨/٢٩٠

افزایش زلزله‌ها در عمق ١۴ کیلومتری در ایران

جالب است در حین جستجوها به عدد ویژه‌ای برخورد کردم که به نظرم غیرواقعی رسید. سؤالی برایم پیش آمد که چگونه اغلب زمین‌لرزه‌ها در چند سال اخیر در ایران در عمق ١۴ کیلومتری اتفاق افتاده‌اند؟ و وقتی نگاهی به دهه‌ی قبل انداختم متوجه شدم که عملاً درصد زمین‌لرزه‌ها در این عمق یا صفر بوده‌اند و یا حداکثر تا دو درصد!

زمین‌لرزه‌های ایران

حرف آخر

با توجه به سابقه‌ی نظام سلطه و کانون‌های توطئه‌گر یهودی در سوءاستفاده‌ی گسترده و غیرانسانی از علوم و دانش‌های گوناگون و در اختیار گرفتن امتیاز انحصاری تحقیق و توسعه‌ی هارپ توسط بیلدربرگ صهیونیستی، باید گفت که به نظر می‌رسد هارپ که به معنای ساز «چنگ» است؛ این بار توسط جانیان یهودی در سمفونی «به ویرانی کشیدن کره زمین و تهدید زیستن انسان در آن» نواخته می‌شود.

هارپ

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

روچیلدها، انرژی هسته‌ای و بمب اتم

روچیلدها، انرژی هسته‌ای و بمب اتم

اولین آزمایش موفقیت‌آمیز بمب اتم در سایت ترینیتی در جنوب لوس‌آلاموس به انجام می‌رسد. سازنده این بمب، رابرت اوپنهایمر از وابستگان روچیلد است!

۲ نظر

  1. ممنون از سایت خوبتون و تحقیقات کاملتون.
    درباره مقاله بالا من فقط می تونم بگم که خداوند ما رو از دست این شیاطین نجات بدهد.
    همچنین کاش ایران می تونست در قالب بسیج های مردمی جمعیت های منظم و سازمان یافته ای رو ایجاد کنه که جدای از سیستم کاپیتالیسم بر روی پروژه ها و تکنولوژی های مهمی (مثل Sky Net یا HARP یا ساخت CPU و GPU و یا کوانتوم کامپیوتر و یا Neuroscience و …) کار کنند.
    تصورش رو کنید که یک میلیون از مردم “در کنار سیستم کاپیتالیسمی که بر روی جامعه حاکم است ” به صورت داوطلبانه و یا اجباری و به صورت سازمان یافته (با کمک اینرنت) بر روی پروژه های مهم کار می کردند, اونقوفت شانس کلی نجات ما و شکست این شیاطین بیشتر می شد. تا اینکه مثل الان مردم در قالب یک اقتصاد بی معنی کاپیتالیسمی از یکیدیگر سرقت کنند و فقط به فکر رقابت پولی (چیزی که یهودی ها تریلیون ها $ ازش دارند) باشند.
    با اینحال در نهایت همه چیز در دست خداوند هست و امیدوارم در پایان این داستان اونهایی که طرف خداوند و حقیقت و آزادی بودند پیروز شوند.

  2. با سلام و تشکر از سایت خوبتون- نمیدانم چرا یهود در بطن جامعه ایران رسوخ کرده ولی هیچ کس به فکر نیست.خیلی چیزها میخواستم بنویسم ولی اینجا نمیشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =