واتیکان و کلیسای کاتولیک در کنترل روچیلدها

واتیکان و کلیسای کاتولیک در کنترل روچیلدها

سال ۱۸۲۱: واتیکان

کارل مایر روچیلد (Carl Mayer Rothschild) به ناپل ایتالیا اعزام می‌شود. او به منظور انجام داد و ستد گسترده با واتیکان، پا به این کشور می‌گذارد که در پی آن، پاپ گریگوری شانزدهم (Gregory XVI) نشان قدیس جرج (St. George) را به او اعطا می‌کند!

همچنین هروقت پاپ به استقبال کارل (کالمان) می‌رود، به جای این که به طور مرسوم انگشت دست خود را برای بوسیدن کارل عرضه کند، دست خود را دراز می‌کند که این موضوع نشان از میزان نفوذ روچیلد بر واتیکان است.

کارل مایر روچیلد و پاپ گریگوری شانزدهم

کارل مایر روچیلد و پاپ گریگوری شانزدهم

سال ۱۸۲۳:

روچیلدها عملیات مالی کلیسای کاتولیک در سراسر جهان را بر عهده می‌گیرند!

سال ۱۹۰۵:

دایرةالمعارف یهودیان (ج ۲، ص ۴۹۷) در سال مزبور در خصوص سلطه‌ی کلیسای کاتولیک بیان می‌کند:

«تلاش برای ایجاد رقیبی کاتولیک برای روچیلدها تا حدی اقدامی غیرعادی است؛ چرا که این خاندان در حال حاضر محافظان خزانه‌ی پاپ به شمار می‌آیند.»

سال ۱۹۶۳:

در دهم ژانویه، ای. اس. هرلونگ (A. S. Herlong Jr) نماینده‌ی فلوریدا، ۴۵ هدف بیانیه‌ی کمونیسم را در کنگره‌ی ایالات متحد قرائت می‌کند. دو مورد از این اهداف از قرار ذیل است:

ای اس هرلونگ

۲۷. نفوذ به کلیساها و جایگزینی دین وحیانی با دین اجتماعی. بی‌حرمتی به کتب مقدس و تأکید بر لزوم بلوغ فکری که نیازی به تکیه‌گاه مذهبی ندارد.

۲۸. حذف دعا و نیایش یا هرگونه دوره‌ی مربوط به ابراز تعلقات مذهبی در مدارس به این دلیل که باعث نقض اصل «جدایی دین از سیاست» می‌شود.

سال ۱۹۷۸:

در شانزدهم اکتبر، اسقف اعظم کارل جوزف وتیولا (Karol Józef Wojtyła) به عنوان اولین غیرایتالیایی از زمان آدریان ششم (Hadrian VI)، (یعنی ۴۴۵ سال پیش) به مقام پاپی می‌رسد، اما ترجیح می‌دهد تا یهودی بودن مادرش را افشا نکند؛ موضوعی که البته او را واجد شرایط برای برخورداری از حق تابعیت اسرائیل می‌کند.

پاپ ژان پل دوم

او در طی ۱۳۲ سال گذشته، جوان‌ترین پاپ به حساب می‌آمد که فقط ۵۸ سال سن داشت و پاپ ژان پل دوم (Pope John Paul II) نام گرفت.

منبع: کتاب «صهیونیسم در مسیر سلطه»، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک، ترجمه: محمدیاسر فرحزادی، تهران: نشر ساقی، چاپ اول ۱۳۹۱.

ضمیمه

ابهاماتی در خصوص رابطه شش‌ماهه «پاپ» با زن روان‌کاو یهودی

پاپ فرانسیس (Pope Francis) رهبر کاتولیک های جهان، در مصاحبه با یک جامعه‌شناس فرانسوی اقرار کرد که به مدت ۶ ماه تحت روانکاوی یک زن یهودی قرار داشته است!

به‌نوشته روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، پاپ ۸۰ ساله بدون اشاره به جزئیات بیشتر، گفته که در سن ۴۲ سالگی، زمانی‌که یک جایگاه میانی در کلیسای کاتولیک آرژانتین داشته، به روان‌کاو مراجعه کرده است.

رهبر کاتولیک‌های جهان این دوره روانکاوی را به «گفت‌وگوهای معنوی» تشبیه کرده و آن را در سلامت روانی خود بسیار مؤثر دانسته است.

خاطرنشان می‌شود در دوره‌ای که پاپ فرانسیس به روان‌کاو مراجعه می‌کرده (۴ دهه قبل) کلیسای کاتولیک و واتیکان نگاه مثبتی به دانش روان‌کاوی نداشته‌اند.

گفتنی است با توجه به سابقه‌ى تاریخی قوم یهود در تلاش برای نفوذ به رده‌های عالی و رهبری سایر ادیان، جا دارد که محققان در خصوص چرایی و جزئیات برقراری ارتباط یادشده بیشتر کنکاش و بررسی کنند.

واتیکان ، واتیکان ، واتیکان

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

پشت پرده راز بمب اتم چه کسی ایستاده است؟

پشت پرده راز بمب اتم چه کسی ایستاده است؟

برنارد باروخ معتقد بود راز بمب اتم به‌عنوان سرمایه‌ی قومی و ملی، وسیله‌ای است که باید به‌واسطه‌ی آن قدرت فراملیتی قوم یهود را در سرتاسر عالم برقرار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =