حمله به عراق در عید پوریم به نفع اسرائیل

حمله به عراق در عید پوریم به كام اسرائیل

سال ۱۹۹۱ : عید پوریم

حمله اول آمریکا به عراق / جنگ خلیج فارس / عملیات طوفان صحرا

متعاقب با تجاوز عراق به کویت در دوم آگوست سال ۱۹۹۰، ایالات متحده و انگلستان در شانزدهم ژانویه سال ۱۹۹۱، عملیات بمباران هوایی بر ضد اهداف مختلف در خاک عراق را آغاز می‌نمایند. در ۲۴ فوریه، عملیات زمینی آغاز می‌شود که ۱۰۰ ساعت به طول می‌انجامد (یعنی تا ۲۸ فوریه) و در خلال آن، جنایت جنگی فجیعی اتفاق می‌افتد. در این جنایت، ۱۵۰ هزار سرباز عراقی با استفاده از بمب‌های تخلیه (۱) قتل عام می‌شوند. آنان از طریق بزرگراهی شلوغ در حال فرار از کویت به سمت بصره بودند. رئیس‌جمهور جرج هربرت واکر بوش به هواپیماها و نیروهای زمینی ارتش ایالات متحده فرمان می‌دهد تا این سربازان را که دست از جنگ کشیده بودند، از بین ببرند؛ سپس اجساد آنان را در گورهای دسته‌جمعی بی‌نام و نشان در بیابان دفن می‌کنند.

رئیس‌جمهور پس از آن دستور توقف جنگ را صادر می‌کند؛ اما به چه علت این کشتار انجام می‌گیرد و درست در همان روز رئیس‌جمهور بوش، پایان جنگ را اعلام می‌کند؟

آن روز مصادف بود با روز عید پوریم (۲). یهودیان در این روز پیروزی خود بر بابل قدیم را جشن می‌گیرند؛ منطقه‌ای که هم‌اکنون در مرزهای عراق واقع شده است. این روز، روزی است که یهودیان به گرفتن انتقام خونین از دشمنانشان ترغیب می‌شوند؛ دشمنانی که پوریم نشان می‌دهد، در واقع همه غیریهودی هستند.

ویکتور استروفسکی در کتابش با عنوان روی دیگر فریب، دلیل اصلی جنگ با عراق را افشا می‌کند. او در صفحه‌ی ۳۱۵ از کتابش می‌نویسد:

ویکتور استروفسکی و کتاب روی دیگر فریب

ویکتور استروفسکی نویسنده کتاب روی دیگر فریب

«در واقع، موساد بیم آن را داشت که ارتش غول‌پیکر عراق که از سوی غرب و با حمایت مالی عربستان سعودی تأمین شده بود، به دست رهبری غیر از صدام حسین بیفتد که بیشتر مورد پسند غربی‌ها باشد و در عین حال، اسرائیل را با تهدید مواجه کند. اولین گام در نوامبر سال ۱۹۸۸ برداشته شد؛ زمانی که موساد به وزارت امور خارجه‌ی اسرائیل دستور داد تا همه‌ی گفت‌وگوها در زمینه‌ی صلح با طرف عراقی را متوقف کند. در آن هنگام مذاکرات محرمانه‌ای بین اسرائیل، اردن و عراق به حمایت مصر و تأیید فرانسه و آمریکا در جریان بود. موساد با مهارت، اوضاع را به‌گونه‌ای پیش برد که به نظر بیاید عراق تنها کشوری است که تمایلی به گفت‌وگو ندارد و از این رهگذر، آمریکایی‌ها را متقاعد کرد که عراق دستور کار متفاوتی در پیش گرفته است.

تا ژانویه‌ی سال ۱۹۸۹، موساد با استفاده از جنگ روانی، مشغول نشان‌دادن صدام به‌عنوان فردی مستبدّ و خطری برای جهان بود. موساد در این راستا تمام امکانات موجود خود را به کار انداخته بود، از عوامل داوطلب در سازمان عفو بین‌الملل گرفته تا تطمیع کامل اعضای کنگره‌ی ایالات متحده. فریاد اعتراضات از هر طرف بلند بود که صدام در حال کشتن مردم کشورش است؛ این همان چیزی بود که دشمنان صدام، منتظر آن بودند. همه‌ی تصاویر هولناک از مادران کُرد بی‌جان که بعد از حمله‌ی شیمیایی ارتش صدام، کودکان مرده‌ی خود را در آغوش گرفته بودند، حقیقی بودند. این اقدامات بسیار فجیع بود؛ اما کردها درگیر جنگ چریکی تمام عیاری با رژیم بغداد بودند و سال‌ها از طرف موساد پشتیبانی می‌شدند. این سازمان جاسوسی، جنگ‌افزار و مشاور نظامی به اردوگاه‌های کوهستانی خانواده‌ی بارزانی اعزام می‌کرد؛ به این ترتیب تهاجم عراق به کردها را به سختی می‌توان حمله به عراق نامید.

منابع موثق، اخبار و اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار رسانه‌های گروهی قرار می‌دادند که نشان می‌داد رهبر دیوانه‌ی عراق با دستان خالی مردم عراق را می‌کشد و با استفاده از موشک، شهرهای ایران را مورد حمله قرار می‌دهد. آنان از بیان این مطلب به رسانه‌های گروهی چشم‌پوشی می‌کردند که بیشتر هدف‌گیری‌های موشکی، توسط موساد و با کمک ماهواره‌های آمریکا صورت می‌گیرد. موساد در حال آماده کردن شرایط برای سرنگونی صدام بود؛ ولی نه با دستان خود. آنان می‌خواستند آمریکایی‌ها عملیات نابودی این ارتش غول پیکر در بیابان‌های عراق را به انجام برسانند تا روزی اسرائیل در آینده در مرزهای خود شاهد رویارویی با این ارتش نباشد. این موضوع دلیل بسیار مناسبی برای اسرائیلی‌ها به شمار می‌رفت؛ اما به خطر انداختن جهان با توجه به احتمال به راه افتادن جنگی جهانی و مرگ هزاران آمریکایی، دیوانگی محض بود. (۳)»

سال ۲۰۰۳ :

حمله دوم آمریکا به عراق / جنگ عراق

در نوزدهم مارس، ایالات متحده تحت ریاست‌جمهوری جرج بوش (فردی که یهودی بودن خود را مخفی می‌کند) تجاوزی قریب‌الوقوع را به عراق اعلام می‌کند. این روز درست مصادف با روز مقدس پوریم در تقویم یهودیان است. مسئله‌ی افشاگرانه‌ی دیگر در این خصوص، آن است که تهاجم قبلی به عراق به رهبری ایالات متحده ده سال پیش در روز پوریم و پس از قتل‌عام ۱۵۰ هزار سرباز عراقی در حال فرار، تحت زمامداری پدر همین رئیس جمهور (یعنی جرج هربرت واکر بوش) به پایان رسید. پوریم همچنین روزی است که یهودیان به گرفتن انتقام خونین از غیریهودیان، ترغیب می‌شوند.

عراق جزو آن شش کشوری در جهان است که بانک مرکزی تحت کنترل روچیلد ندارد. با این حال این جنگ نیز به‌خاطر تاراج منابع آبی عراق برای اسرائیل است؛ چرا که اسرائیل همواره برای تأمین آب آشامیدنی در تلاش بوده است. در واقع این رژیم ۳۶ سال پیش مجبور شد تا بلندی‌های جولان را از سوریه به یغما ببرد تا یک سوم از آب آشامیدنی اسرائیل را تأمین نماید. با این همه باز هم استخراج منابع آب در اسرائیل از جایگزینی ۲/۵ میلیارد متر مکعب در طی ۲۵ سال گذشته پیشی گرفته است که این مسئله نشان می‌دهد آب حتی از منابع نفتی عراق (که دومین دارنده‌ی بزرگ منابع نفتی در جهان است) برای آنان باارزش‌تر است. کم‌تر از چهار سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۹، دالیا ایتزیک (۴)، وزیر محیط زیست اسرائیل در رابطه با منابع آب این کشور وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده بود.

جای تعجب ندارد که در ماه ژوئن، رئیس‌جمهور بوش مسئولیت اداره‌ی عراق را به فردی یهودی به نام پل برمر (۵) واگذار می‌نماید و او را به عنوان مدیر [حاکم نظامی] ایالات متحده در عراق منصوب می‌کند. پل برمر از سال ۱۹۸۹ مدیرعامل شرکت کیسینجر و همکاران بود؛ شرکت مشاور بین‌المللی که توسط هنری کیسینجر یهودی تأسیس شده است.

پی‌نوشت‌ها:
(۱) Bomb Air Fuel ؛ بمب تخلیه یا بمب سوختنی.
(۲) purim ؛ یهودیان در نیمه‌ی ماه آدار (معمولاً مصادف است با اسفندماه) هر سال به مناسبت قتل‌عام ۷۵ هزار ایرانی در دوره‌ی خشایارشا جشن می‌گیرند.
(۳) جای تعجب است که نویسنده از قتل‌عام شیعیان در جنوب عراق، هیچ سخنی به میان نمی‌آورد!
(۴) Dalia Itzik
(۵) Paul Bremer

منبع: كتاب صهیونیسم در مسیر سلطه ، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک ، برگردان: محمدیاسر فرحزادی ، تهران: نشر ساقی.

عید پوریم ، عید پوریم ، عید پوریم

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

عید پوریم ، عید پوریم ، عید پوریم

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =