جاسوس موساد و بهره‌کشی جنسی از کودکان

جاسوس موساد و بهره‌کشی جنسی از کودکان

شبکه جهانی صهیونیسم چگونه سیاستمداران آمریکایی را گروگان گرفته است؟ بهره‌کشی جنسی

جفری اپستین (Jeffrey Epstein) در فرهنگ عمومی آمریکا، نماد پیوند سرمایه با «فساد جنسی» بی‌حد و حصر و بی‌محدودیّت بود. این یهودی مرموز، مرزهای فساد جنسی را درنوردیده بود و بیش از هر چیز به واسطه «پدوفیلیا» [سوء‌استفاده جنسی از دختران کم سن و سال و قاچاق برده جنسی] شهرت داشت.

او رفیق صمیمی و محرم راز سیاستمدارانی چون بیل کلینتون و دونالد ترامپ بود تا ثابت کند که امپراتوری شیطان در کشیدن چهره‌های سیاسی ذی‌نفوذ به منجلاب فساد سیاه جنسی، حزب و دسته و جریان نمی‌شناسد.

در ماه آگوست ۲۰۱۹، در حالی که اپستین منتظر محاکمه در سلولی در زندان نیویورک بود، خبر آمد که سلطان «سوءاستفاده جنسی از کودکان»، خودکشی کرده است. خودکشی او به‌عنوان «جعبه سیاه» بسیاری از سیاستمداران نظام سلطه، صدها سؤال مهم را بی‌پاسخ گذاشت. بسیاری از اهالی رسانه و پژوهشگران، به‌شدت نسبت به مرگ اپستین، و این که اصولاً او مرده یا در یک صحنه‌سازی از معرکه خارج شده، مشکوک هستند.

ملانیا و دونالد ترامپ جفری اپستین گیلین ماکسول

ملانیا و دونالد ترامپ در کنار جفری اپستین و گیلین ماکسول

در مورد جفری اپستین اینجا توضیح دادیم:

یهودیان و مافیای کودک‌آزاری
پروژه لولیتاسازی و دعوت به طغیان اخلاقی

کتاب جدیدی از دیلن هاوارد (Dylan Howard)، روزنامه‌نگار تحقیقاتی و تیمی از همکاران او، بعد از چند سال کار مستمر روی شواهد و مدارک مربوط به اپستین و پرونده‌های قضایی او، بسیاری از جزئیات مربوط به این چهره‌ی خبیث، خوفناک و رمزآلود را آشکار کرده است. عنوان کتاب «اپستین: مردگان زبان باز نمی‌کنند» است.

هاوارد می‌گوید:

«اپستین در منطقه کارگری نیویورک رشد کرده بود، ولی خیلی زود به وال‌استریت (مرکز سرمایه و امور مالی در آمریکا) راه یافت. او از شغلی به شغلی می‌رفت و مناقشه برپا می‌کرد.»

هاوارد در جای دیگری می‌گوید:

«به نظر نمی‌رسد که اپستین کار مشخصی در زندگی داشته، ولی سرمایه‌ی او بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار بود!»

دیلن هاوارد و کتاب همکاری جفری اپستین با موساد
کتاب جنجالی دیلن هاوارد که در آن همکاری اپستین با موساد بررسی شده

شماری از املاکِ به‌شدت گران‌قیمت در فهرست دارایی‌های اپستین قرار دارد که شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، چند ملک در داخل نیویورک سیتی، یک قصر در پالم بیچ، یک جزیره شخصی در جزایر ویرجین آمریکا در دریای کارائیب، خانه‌ای مجلل در پاریس و یک مزرعه بزرگ در نیو مکزیکو بودند.

اما یک نکته‌ی کلیدی در گفته‌های هاوارد درباره‌ی اپستین وجود دارد:

«هر اتاقی، تاکید می‌کنم هر اتاقی، در هر ملکی از اپستین، مجهز به دوربین‌های متعدد بود.»

بر اساس شواهد و مدارک مستند پلیس، هر آن‌چه که در چاردیواری اتاق‌های متعلق به اپستین در هر گوشه‌ی دنیا روی دوربین ضبط می‌شد، به‌صورت تصویر چاپ می‌شد و ویدیوها هم روی دی‌وی‌دی ثبت می‌گردید.

جاسوسی جفری اپستین و گیلین ماکسول از سیاستمداران

به گفته‌ی آری بن مناشه (Ari Ben-Menashe) اسرائیلیِ متولد ایران و مأمور ارشد امنیتی سابق در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که در دهه‌ی ۱۹۸۰، مشاور امنیتی نخست‌وزیر اسراییل بود، اپستین قطعاً با موساد همکاری می‌کرد و روش کار او هم، همان روش کلاسیک «دام عسل» بود: جذب افراد سرشناس به تله جنسی و گرفتن فیلم از آن‌ها و استفاده از این فیلم‌ها برای اخّاذی یا وادار ساختن آن افراد معروف به کارهایی مشخص.

آری بن مناشه یهودی اسرائیلی ایرانی
نام آری بن مناشه در پرونده «ایران کنترا» (ماجرای مک‌فارلین) در دهه ۱۹۸۰ مطرح شد.

به اعتقاد آری بن مناشه، عاملیّت برای سرویس‌های جاسوسی اسرائیل درباره‌ی دستیار، شریک و محرم اسرار سالیان اپستین، یعنی «گیلین ماکسول» (Ghislaine Maxwell) هم صدق می کند. ماکسول، زن یهودی‌تبار اهل بریتانیا، شریک و همکار جدایی‌ناپذیر اپستین در همه‌ی سال‌های سیاه‌کاری و تبه‌کاری او بود.

گیلین ماکسول ژیزلن ماکسول

گیلِین ماکسول

گیلین ماکسول و جفری اپستین
گیلین ماکسول و جفری اپستین

به‌نظر می‌رسد که نقش ماکسول در پروژه‌های اپستین حتی کلیدی‌تر از خود او بود. او مسئول تأمین دختران کم سن و سال برای شبکه فحشای اپستین، از شرق اروپا و مناطق دیگر دنیا بود. پدر گیلین ماکسول، یعنی رابرت ماکسول (Robert Maxwell)، یک غول رسانه‌ای و مطبوعاتی و نماینده‌ی پارلمان انگلستان، یک یهودی متعصب و کادر رسمی موساد در ایام جوانی بود. آری بن مناشه در کتاب دیلن هاوارد، مدعی شده که او دستیار رابرت ماکسول بوده و مطلع بوده که او بود که دخترش و اپستین را به سرویس جاسوسی موساد متصل کرد.

نکته‌ی بسیار قابل‌تامل این‌که، قبل از مرگ اسرارآمیز رابرت ماکسول در ۱۹۹۱، تقریباً کل سرمایه‌ی عظیم او به جفری اپستین انتقال یافت! برخی کارشناسان بر این باورند که افرادی چون رابرت و گیلین ماکسول و جفری اپستین، نوعی «معبر مالی» یا در واقع «قلّک» برای سرویس‌ اطلاعاتی اسرائیل هستند که از طریق آن‌ها هم جذب سرمایه و هم هزینه‌کردهای مشخص در جهت منافع کلان اسرائیل و شبکه جهانی یهود صورت می‌گیرد.

رابرت ماکسول

رابرت ماکسول

گیلین ماکسول و رابرت ماکسول و ملکه الیزابت

گیلین ماکسول و رابرت ماکسول در دیدار با ملکه الیزابت

شماری از خبرنگاران و کارشناسان امور امنیتی، معتقدند که اگر مرگ اپستین یک صحنه‌سازی نبوده و او واقعاً مرده باشد، بسیار بعید است که به قتل رسیده باشد، بلکه به روش بسیار معمول و سابقه‌دار در موساد، عاملی که به دام افتاده، توسط یک عامل نفوذی با دستور و وسایل لازم برای خودکشی تامین می‌شود، تا با حذف خود، شبکه را ایمن نگه دارد.

جالب این‌جاست که سعید امامی (عامل اصلی پرونده‌ی قتل‌های زنجیره‌ای) و کاووس سیدامامی (عامل اصلی پرونده جاسوسی محیط زیستی)، هر دو به همین سبک، قبل از دادگاه خود را کشتند تا شبکه بیش از آن آسیب نبینید. حتی پیش از این دو، در همان اوایل انقلاب، یک مهره‌ی موساد که به دام تشکیلات اطلاعاتی انقلاب افتاده بود، به نام «گرجی لاوی‌پور» ، به‌صورتی بسیار حرفه‌ای و «تمیز» خود را کشت.

مراد طاهباز جرج شالر کاووس سیدامامی گری لوئیس

از راست: هومن جوکار (متهم)، اسماعیل کهرم، مراد طاهباز (یهودی متهم)، جرج شالر (رابط)، کاووس سیدامامی (متهم خودکشی‌کرده)، گری لوئیس

دست‌کم یک نقطه‌ی آشکار و عیان از پیوند عمیق اپستین با سرویس‌های اطلاعاتی و نظامی رژیم جعلی اسراییل وجود دارد. او از دوستان و شرکای قدیمی ایهود باراک (Ehud Barak)، نخست‌وزیر و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی بود. [۱]

در سال ۲۰۱۵، روزنامه اسرائیلی هاآرتص (Haaretz) گزارش داد که اپستین در یک شتاب‌دهنده‌ی (استارت‌آپ) اسرائیلی به‌نام «کارباین» (Carbyne) سرمایه‌گذاری کرده که مربوط به سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بوده است. این شرکت که در پیوند با بخش نظامی اسرائیل است، مالکیت آن با سیاستمدار و ژنرال نظامی معروف صهیونیست، ایهود باراک است. مدیرعامل شرکت، امیر الیحای (Amir Elichai) افسر سابق نیروی ویژه ارتش اسرائیل، و دیگر مدیر ارشد شرکت، پینحاس بوخریس (Pinhas Buchris) زمانی مدیرکل وزارت جنگ اسرائیل و فرمانده واحد سایبری ۸۲۰۰ بوده است.

ایهود باراک آن اندازه با اپستین نزدیک بود که در سفرهایش به آمریکا، معمولاً در یکی از آپارتمان‌های اپستین در منهتن نیویورک اقامت می کرد. [۲] البته سوابق همکاری و سرمایه‌گذاری اپستین در بخش تحقیقات امنیتی و دفاعی رژیم اسراییل، قدیمی‌تر است. برای مثال در ۲۰۰۸، او به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد و با شماری از دانشمندان بخش نظامی اسراییل دیدار و از شماری از پایگاه‌های نظامی این رژیم بازدید کرد. در همین سفر، او این انتخاب را هم بررسی کرد که در سرزمین‌های اشغالی بماند و به آمریکا برنگردد تا بابت پرونده‌ی جنایات جنسی‌اش مورد تعقیب قرار نگیرد، اما، بنا بر دلایلی ناروشن، تصمیم به بازگشت به ایالات متحده گرفت.

ایهود باراک و جفری اپستین

تأیید دیدارها و شراکت تجاری ایهود باراک با جفری اپستین

پرنس اندرو، پسر ملکه انگلستان و برادر ولیعهد این کشور، نیز از دوستان و مشتریان پر و پا قرص شبکه جنایات جنسی اپستین-ماکسول بود.

اپستین-ماکسول تیمی از قاچاقچیان انسان را در اختیار داشتند که دخترانی در حدود ۱۲ سال را برای سرویس‌دادن به دوستان قدرتمند آنان در ملک شخصی‌اش موسوم به «جزیره عیاشی جمعی» (Orgy Island) واقع در جزیره خصوصی ۷۲ هکتاری او به نام «سنت جیمز کوچک» (Little Saint James) در مجموعه‌جزایر ویرجین ایالات متحده، انتقال می‌دادند.

جفری اپستین و دونالد ترامپ

جفری اپستین و دونالد ترامپ

گیلین ماکسول و دونالد ترامپ

گیلین ماکسول و دونالد ترامپ

بیل گیتس و جفری اپستین پدوفیل

دیدارهای چندباره‌ی بیل گیتس و جفری اپستین علی‌رغم بدنامی اپستین!

پرواز بیل گیتس با لولیتا اکسپرس

پرواز بیل گیتس با جت شخصی جفری اپستین مشهور به لولیتا اکسپرس

گیلین ماکسول در سال ۲۰۱۶، نزد خبرنگار و برنامه‌ساز معروف، آیرا روزن (Ira Rosen)، اعتراف کرد که نوارهای ویدیویی از کلینتون‌ها و ترامپ در اختیار دارند. هیلاری کلینتون و ترامپ نامزدهای ریاست‌جمهوری در آن سال بودند. ماکسول به این تهیه‌کننده گفته بود که قصد ندارد درباره‌ی این فیلم‌ها حرف بزند، چرا که دوست دارد هیلاری کلینتون برنده شود. روزن می‌خواست با به‌دست آوردن فیلم‌های ترامپ، به او ضربه بزند. این بدان معنا بود که ویدیوهای مربوط به کلینتون‌ها آن‌قدر مفتضح بوده، که حتی اگر همزمان ویدیوهای هر دو طرف انتخابات منتشر می‌شد، به‌زعم ماسکول، هیلاری ضربه‌ی بیشتری می‌خورد و می‌باخت! [۳]

کلینتون‌ها و اپستین

یکی از دوستان معروف و پرنفوذ اپستین، «ویلیام جفرسون کلینتون» یا همان بیل کلینتون، چهل‌ودومین رئیس‌جمهور ایالات متحده از حزب دموکرات است. طبق گزارش تحقیقاتی مالیا زیمرمن (Malia Zimmerman)، در شبکه خبری فاکس نیوز (۱۳ می ۲۰۱۶)، بیل کلینتون با جت شخصی اپستین که به‌نام «لولیتا اکسپرس» شناخته می‌شود، دست‌کم ۲۶ بار به جزیره شخصی او سفر کرده است (Lolita در فرهنگ آمریکایی به دختربچه‌های زیر سنّ قانونی گفته می‌شود که سوژه‌ی لذت جنسی قرار می‌گیرند). به‌نوشته خانم زیمرمن، کلینتون در دست‌کم ۵ مورد از این سفرها، حتی تیم امنیتی محافظ خود را هم اصطلاحاً «پیچانده» است. یکی از فرم‌های پروازی که به مقصد «جزیره عیاشی» اپستین پُر شده است و در گزارش فاکس نیوز آمده، به‌وضوح نام بیل کلینتون را هم جزء سرنشینان پرواز نشان می‌دهد.

جفری اپستین و بیل کلینتون

بیل کلینتون و جفری اپستین

جفری اپستین و بیل کلینتون و دونالد ترامپ

تیتر مقاله سال ۲۰۱۶ برندی زادروزنی، خبرنگار تحقیقاتی: «میلیاردر پدوفیل می‌تواند دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون را با خود به زیر بکشد»

در اسناد ضبط شده از ملک شخصی اپستین توسط پلیس فدرال، دفترچه تلفنی یافت شد که در آن آدرس ایمیل و ۲۱ شماره تلفن از بیل کلینتون به ثبت رسیده بود.

نام بیل کلینتون در دفتر تلفن جفری اپستین

راشا تودی: «نام بیل کلینتون، ۲۱ بار در دفترچه تلفن آزارگر جنسی پیدا شده است»

نام بیل کلینتون در فهرست جت اختصاصی جفری اپستین

نام بیل کلینتون در فهرست مسافران جت اختصاصی جفری اپستین

در سال ۲۰۱۰، لارا سیلزبی (Laura Silsby)، مدیر سابق مؤسسه «نیولایف چیلدرن رفیوجی» (New Life Children’s Refuge)، (یک مؤسسه وابسته به کلیسا که در زلزله هاییتی قرار بود کار انتقال بخشی از کودکان یتیم شده در زلزله‌ی وحشتناک این کشور را به خانواده‌های مناسب در آمریکا انتقال دهند)، به‌واسطه‌ی نقش او در ربودن و قاچاق شماری از این کودکان از یتیم‌خانه‌ای در «پورتو پرنس» (مرکز هاییتی) به داخل آمریکا و فروختن آن‌ها به مشتریان ثروتمند، دستگیر شد.

اما نکته‌ی بسیار مهم این بود که این‌بار هم یک سیاستمدار پرنفوذ آشنا به پرونده‌ی سیلزبی ورود کرد و با استفاده از قدرت خود موجب شد که هم جرم این زن از «مشارکت در قاچاق انسان» به «نادیده‌گرفتن قانون در مسافرت به آمریکا» تغییر یابد و میزان محکومیت او هم تنها سه روز بعد از ورود این سیاستمدار آمریکایی به هاییتی برای رایزنی با مقامات هاییتی، به طرز چشمگیر کاهش یافت. آن سیاستمدار که بود: بیل کلینتون!

ارتباط بنیاد کلینتون با متهم قاچاق کودکان لارا سیلزبی

فوری: بنیاد کلینتون با متهم قاچاق کودکان، لارا سیلزبی، مرتبط است – سکوت رسانه‌ها

حلقه قاچاق کودکان وابسته به بنیاد کلینتون

نگاهی به حلقه‌ی قاچاق کودکان که به بنیاد کلینتون وابسته است!

به همان میزان، دونالد ترامپ هم رفیق چندین‌ساله و بسیار نزدیک اپستین بوده و کاملاً در جریان «پدوفیل» بودن دوست خود قرار داشت و در چند نوبت به این گرایش اشاره کرده بود. البته تقریباً کسی در آمریکا تردیدی ندارد که فرد مفسد و شهوت‌ران مریضی چون ترامپ، قطعاً تجربیات مشترک زیادی با اپستین در پارتی‌های حیوانی او داشته است.

دیوید بویس، وکیلی که نمایندگی شماری از قربانیان شبکه سوءاسفتاده جنسی اپستین را بر عهده دارد، مدعی است علاوه بر ترامپ و کلینتون، افراد قدرتمند دیگری چون پرنس اندرو، پسر ملکه انگلستان، هم ویدیوهای زیادی در آرشیو اپستین داشته‌اند. به‌گفته بویس، بیشتر این فیلم‌ها در سیستم‌های دوربین مداربسته قصر اپستین در پالم بیچ ضبط شده است.

ملانیا ترامپ شاهزاده اندرو گوندولین بک و جفری اپستین

از چپ: ملانیا ترامپ، شاهزاده اندرو، گوندولین بک (سیاستمدار) و جفری اپستین

جفری اپستین و شاهزاده اندرو

جفری اپستین و شاهزاده اندرو

خانه مجلل جفری اپستین در نیویورک

عمارت عظیم و مجلل جفری اپستین در نیویورک سیتی

پی‌نوشت‌ها: بهره‌کشی جنسی ، بهره‌کشی جنسی

[۱] https://www.thedailybeast.com/jeffrey-epstein-israeli-politician-ehud-barak-often-crashed-at-his-manhattan-apartment-neighbors-say
[۲] https://www.timesofisrael.com/barak-says-he-visited-epstein-at-home-but-didnt-attend-sex-parties/
[۳] https://www.dailymail.co.uk/news/article-9270769/Ghislaine-Maxwell-admitted-Jeffrey-Epstein-DID-tapes-Donald-Trump-Clintons-2016.html

««« پایان »»»

آشنایی با رنگ‌های به‌کار رفته در مقاله‌ی فوق:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قهوه‌ای برای نقل‌قول استفاده می‌شود.
رنگ بنفش در تیترهای اصلی استفاده می‌شود.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده می‌شود.

بهره‌کشی جنسی ، بهره‌کشی جنسی

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

بهره‌کشی جنسی ، بهره‌کشی جنسی

بهره‌کشی جنسی ، بهره‌کشی جنسی

همچنین ببینید

سازمان جهانی بهداشت مروج انحراف جنسی در مدارس

«سازمان جهانی بهداشت»؛ مروّج انحراف جنسی در مدارس

این مقاله به‌صورت مستند، آموزش انحرافات جنسی و عادی‌سازی پدوفیلی (سوءاستفاده جنسی از کودکان) را در مدارس توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO) رصد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 1 =