جنگ ارزی و رویکرد آخر‌الزمانی یهود

جنگ ارزی و رویکرد آخر‌الزمانی یهود علیه جهان مستضعفان

خلاصه سخنرانی استاد حسن عباسی جنگ ارزی

مسئله این است که ما درگیر «جنگ ارزی» با آمریکا هستیم و کسی هم متوجه این قضیه نیست، در حالی‌که امام جامعه و فرمانده کل قوا در شهریورماه امسال در دیدار با خبرگان رهبری فرمودند: ما باید به «اقتدار اقتصادی» از راه پول پرقدرت برسیم، ریال امروز به یک پول ذلیل تبدیل شده است لذا لازم است که جوانانی انقلابی با «تولید علم»، پول ایران را مقتدر کنند.

در شهریور سال گذشته نیز امام خامنه‌ای در دیدار با فرماندهان نظامی فرمودند: اگر مردم و مسئولان بتوانند کشور را از جادوی پولی و مالی دشمن خلاص کنند و ارزش و «آقایی دلار» را در زندگی اقتصادی بشکنند هم ایران و هم کشورهای دیگر را نجات می‌دهند، اما تا کنون حکم امام جامعه زمین مانده است.

جادوی مالی و پولی ارزش و آقایی دلار

جادوی پولی و مالی دشمن، جنگ ارزی است و جنگ ارزی به اعتراف استراتژیست‌های آمریکا همچون «جیمز ریکاردز» توسط آمریکا علیه ایران صورت می‌گیرد. میدان «جنگ اقتصادی»، جنگ اشتغال است و میدان جنگ اشتغال، «جنگ پول» است، پول‌ها با هم می‌جنگند تا اشتغال را در کشوری نابود یا در کشور خود احیا کنند.

«میلتون فریدمن» اقتصاددان به نقل از «لنین» می‌گوید: اگر کشوری را می‌خواهید نابود کنید پولش را نابود کنید. با توجه به این‌که همیشه دشمن قوی‌ترین ضربه را به ضعیف‌ترین قسمت ما وارد می‌کند، امروز آنچه دشمن به دنبال نابودی آن است موشکی ایران نیست، بلکه قسمت ضعیف جمهوری اسلامی ایران یعنی پول ما است.

متاسفم که بگویم بعد از گذشت ۳۹ از عمر جمهوری اسلامی ایران مسئولان و کارشناسان اقتصادی هیچ‌یک حرفی از خود ندارند و هر چه در کشور پیاده کردند، همان چیزی بوده که در غرب و از متون غربی آموخته‌اند.

اگرچه پول ایران پول ضعیفی است، اما نابودی رژیم صهیونیستی و سلطه آمریکا از طریق پولشان رقم می‌خورد و اگر «دلار» آمریکا نابود شود آمریکا هم نابود می‌شود.

آغاز دلار

«تاریخ یهود» در گذشته به ما نشان می‌دهد که «صهیونیسم بین‌الملل» برای متوقف کردن نظام اسلامی از راه «پول» وارد شده است. اگرچه پول ابداع «یهود» نیست اما ۳ هزار سال است که سازوکار پول را «یهود» رقم می‌زند.

بعد از حضرت سلیمان «ربا» در اورشلیم توسط حاخام‌های یهود آرام آرام شدت گرفت و پس از شکست از مسلمانان در جنگ‌های صلیبی به ونیز ایتالیا رفتند و خانواده رباخوار «مدیچی» در طی دو نسل ربا و پس از آن «بانک» را در کل اروپا گسترش دادند تا جایی که بر واتیکان و پاپ تسلط یافتند و در نسل‌های بعدی دخترانی از «خانواده یهودی مدیچی» ملکه مسیحیان شدند و پسرانی از آنها صندلی پاپ را تصرف کردند.

با پول مسیحیت، مسیحیت را نابود کردند وجنگ‌های مذهبی سی ساله را در اروپا به راه انداختند. این خانواده در دوره «رنسانس» ابتدا با ربوی کردن کل سیستم اقتصادی، معیشت را از دین و پس از آن با اشاعه هنر مبتذل، نقاشی‌ها و مجسمه‌های برهنه به دست هنرمندان لاقید و همجنس‌باز چون «دوناتلو» (Donatello) فرهنگ و اخلاق را از دین جدا و همه را فاسد کردند.

پس از آن هم سیاست را از دین جدا کردند و «نیکولو ماکیاولی» با پول «خانواده مدیچی» در کتاب سفارشی خود به نام «شهریار» چگونگی آن را رقم زد. کتابی که احزاب لیبرال در ایران آن را مانیفست خود می‌دانند. در واقع این احزاب ساختارشان صهیونیستی است. در جنگ شناختی «یهود» همیشه وانمود کرده است که رنسانس عصر شکوفایی است در حالی‌که تاریک‌ترین دوره زندگی بشر است.

نیکولو ماکیاولی Niccolò Machiavelli

همین کار را «یهودیان ایران» از حدود ۱۴۰ سال پیش در «مشهد» آغاز و به دروغ ادعای مسلمانی کردند. این یهودی‌ها در کتاب «فرزندان استر» اقرار کرده‌اند برای فریفتن مردم مسلمان «مشهد» به حج می‌رفتند و یا در سوگواری ائمه شرکت می‌کردند و حتی با دختران شیعه ازدواج می‌کردند اما در خفا کاملاً «یهودی» زیست می‌کردند.

[این یهودیان مخفی] آن‌قدر مزورانه زندگی کردند که توانستند اعتماد تولیت آستان حضرت رضا علیه‌السلام را کسب کنند و خزانه‌دار حرم رضوی شوند!! باید توجه کنیم که امروز هم «صهیونیسم» از همان شیوه‌های قبلی استفاده می‌کند، لذا همان‌گونه که در خزانه‌داری حرم رضوی نفوذ کردند امروز هم همین کار را می‌کنند.

در حالی‌که مراجع عظام از ربوی بودن سیستم شکایت دارند، مسئول بانکی که از غرب برگشته می‌گوید مراجع عظام تحت القائات عوامند و در نظام مالی و بانکی ما هیچ شبهه‌ای وجود ندارد!! با ابراز تأسف باید بگویم این فردی که این حرف را زده «سرباز یهود» در ایران است و دست کمی از «صهیونیست» خارجی ندارد!

«نفوذی‌ها» در دانشگاه‌ها و دولت‌ها همیشه از مردم ایران پنهان کرده‌اند که علم «اقتصاد غرب» که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، «ربا» را اصل می‌داند. لذا به همین علت است که وقتی به دولت‌ها راه می‌یابند هر چیزی که سیستم اقتصادی را ربوی‌تر می‌کند، پیاده می‌کنند.

بورس تحصیلی عامل نفوذ

اگر در جمهوری اسلامی موفق شوند «معیشت» را از دین جدا کنند، موفق می‌شوند فرهنگ و اخلاق را هم از دین جدا کنند، چرا که امام خمینی (ره) در سال ۶۳ فرمودند اگر ربا در بانکمان و تجارتمان بماند جمهوری‌مان اسلامی نیست. لذا اگر CIA آمریکا بخواهد کاری کند که جمهوری اسلامی دیگر جمهوری اسلامی نباشد، ربا را هر چه بیشتر در ایران گسترش می‌دهد.

پس از جنگ جهانی دوم و از سال ۱۹۷۱ همراه با سخنرانی رئیس جمهور آمریکا معروف به «شوک نیکسون» که کشورهای اروپایی طلای خود را از آمریکا پس گرفتند، ارتباط طلا و دلار قطع شد. از آن زمان تا اکنون آمریکا «دلار بدون پشتوانه» چاپ می‌کند و با آن دنیا را می‌چاپد.

اقتصادانان برتر آمریکا که برنده جایزه «نوبل اقتصادی» هستند می‌گویند این حجم از چاپ دلار بدون پشتوانه تورمی در حدود ۴۰۰ درصد را تولید می‌کند، اما چون دلار آمریکا مبنای «اقتصاد جهانی» است این «تورم» به کشورهای دیگر صادر می‌شود، سوال این است که چقدر از تورم در ایران مربوط به این است که دلار مبنای اقتصاد ما است؟!!

چرا در حالی‌که خود غربی‌ها می‌گویند آمریکا بسیار ضعیف است و اگر دلارش از اقتصاد جهان کنار برود نابود می‌شود عده‌ای استاد دانشگاه و مسئول، چهره‌ی شکست‌ناپذیری از آمریکا ارائه می‌دهند؟!!

چرا در حالی‌که امام خامنه‌ای بارها خواستار «دلارزدایی» از سیستم اقتصادی ایران شده‌اند برخی نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی و استادان دانشگاه مقاومت می‌کنند؟!!

دلار و پوند استرلینگ

چاپ «پول بدون پشتوانه» یک خودکشی است اما امروز تمام کشورها از جمله ایران به آن عمل می‌کنند.

برای مفهوم پول در غرب دو عبارت وجود دارد : «مانی» (money) و «کارنسی» (currency)، مانی پول با ارزش ثابت و دارای پشتوانه است اما کارنسی پول بدون پشتوانه و با ارزش متغیر است.

کارنسی مانند این است که کسی پنهانی پول چاپ کند و با آن تمام بازار را قبضه کند که عموماً آن را دزدی می‌دانیم اما اگر همین کار را بانک مرکزی کشور یا آمریکا با دلارش که مبنای اقتصاد جهان است انجام دهد اشکالی ندارد؟!

پول در اسلام ارزش ثابت دارد چرا که معیار ارزیدن است و نباید ارزشش متغیر باشد، اما پولِ با ارزش متغیر، تولید و ابداع «یهود» است، که شیره‌ی اقتصاد جهان را می‌مکد و درون حلقوم صهیونیست‌ها می‌ریزد.

۲۲ سال پیش در سال ۷۴ امام خامنه‌ای در دیدار با علما و فضلای قم می‌فرمایند راه حل مشکلات اقتصادی کشور حل معضل «بانک» است وحل معضل بانک منوط به این است که بفهمیم پول در اسلام چیست؟

پروفسور «دیوید کورتن» در کتاب خود که در ایران هم با نام «سرمایه‌داری فردا» چاپ شده است، شرح می‌دهد «خلق پول خلق ثروت نیست بلکه خلق بدهی است»، امروز بدهی جهانی ۶۳ تریلیون دلار است که یک سوم آن مربوط به ایالات متحده آمریکا است، رتبه دوم بدهی از آن ژاپن و بعد هم کشورهای اتحادیه اروپا است.

کتاب سرمایه داری فردا ثروت خیالی یا ثروت واقعی دیوید کورتن

آنچه از ظاهر نظام بین‌الملل می‌بینید در باطن چیز دیگری است.

«جنگ ارزی» یا همان currency wars «جنگ شغل» است. در این جنگ کشوری همچون چین برای ایجاد «اشتغال» باید صادراتش را افزایش دهد، لذا برای این‌که اجناسی که به آمریکا صادر می‌کند ارزان‌تر باشند، ارزش پولش را پایین می‌آورد. در این حال به اقتصاد آمریکا شوک وارد می‌شود، لذا آمریکا هم ارزش پولش را پایین می‌آورد، و این کاهش ارزش پول تا جایی ادامه می‌یابد که دیگر نمی‌توانند ارزش پولشان را پایین بیاورند.

دقیقاً در سال ۱۳۹۴ همان زمانی که دولت به خاطر «برجام» خوشحال بود، چین و آمریکا درگیر «جنگ ارزی» بودند و نهایتاً پس از ۴۵ روز آن‌که شکست خورد چین بود. به نحوی که اقتصاد چین بسیار متضرر شد و ۴۰ درصد ارزش بورس خورد را از دست داد، رشد اقتصادیش از ۱۱ درصد به ۹/۶ درصد رسید و به سمت سیاست درهای بسته اقتصادی رفت. علت شکست چین داشتن ذخایر ارزی به دلار بود! لذا به راحتی توسط آمریکا مورد حمله قرار گرفت.

علت این حمله‌ی آمریکا به اقتصاد چین این بود که چین به همراه ۴ کشور روسیه، برزیل، هند و آفریقای جنوبی «پیمان بریکس» را راه انداخت. کشورهایی که ۴۶ درصد اقتصاد دنیا را در دست دارند و این تهدیدی برای ایالات متحده به حساب می‌آمد.

سران این پنج کشور وقتی به دیدار امام خامنه‌ای آمدند که آخرینش همین امسال با پوتین بود و برای مشکلات اقتصادی خود چاره‌جویی کردند، امام خامنه‌ای فرمودند «دلار» را از اقتصاد خود کنار بگذارید. روسیه و چین امسال قرارداد نفتی بزرگی را فقط با طلا منعقد کردند و مدام بر ذخایر طلای خود می‌افزایند.

با رفتن کشورها به سمت پیمان پولی دو جانبه و تضعیف دلار، آمریکا به سمت نشر «ارز دیجیتالی» به نام «بیت‌کوین» (Bitcoin) رفت و اگر موفق شود بیت کوین را جا بیندازد، حیاتش را برای چند دهه‌ی آینده حفظ می‌کند، چون به‌خلاف ایران که اینترنت دست وزارت ارتباطات است، در آمریکا اینترنت توسط سازمان NSA وزارت دفاع کنترل می‌شود و پشت این قضیه هم شبکه گسترده‌ای از ریاضیدان‌ها و متخصصین دلار است. هر ارز اعتباری که تولید شود آمریکا آن را کنترل می‌کند. در چند روز اخیر چین، هند و کره جنوبی علیه این پدیده در اقتصادشان شکایت کرده‌اند.

بیت کوین و دلار Dollar and Bitcoin

تاکنون آمریکا چندین‌بار به پول ایران حمله کرده و ارزش «پول ملی» ما را کاهش داده است. یک مرحله آن مربوط به سال‌های ۹۰-۹۱ است که آمریکا هدف خود از این «حمله ارزی» را آوردن گروهی دیگر در ریاست جمهوری ایران عنوان می‌کند. کسانی که حاضر به «مذاکره با آمریکا» در مورد مسائل هسته‌ای ایران باشند! در رصد ۲۵ ساله‌ای که در «مرکز بررسی‌های دکترینال» انجام داده‌ایم، کل ساختار تحریم‌ها علیه ایران توسط چند «یهودی» مدیریت می‌شود و بانک مرکزی و پژوهشکده‌های پولی و بانکی ما از این مورد غفلت دارند.

«دلارزدایی» و «حذف ربا» از اقتصاد ایران مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته در حالی‌که خبرگزاری‌ها از خارج بودن خانواده رئیس بانک مرکزی خبر می‌دهند، ایشان در نماز به عنوان امام جماعت می‌ایستد! اما دین فقط برای امور فردی نیست باید در اجرا و مسئولیت‌هایی که در حکومت اسلامی داریم هم، دین را پیاده کنیم.

برای نجات اقتصاد کشور از «جنگ ارزی» باید ارتباط اقتصاد ایران با «دلار» قطع شود، همچنین در حکومت اسلامی نباید «پول بدون پشتوانه» چاپ شود رژیم صهیونیستی و آمریکا مادامی که دنیا را به سمت چاپ پول بدون پشتوانه می‌برند دنیا را استعمار و استحمار می کنند.

معصومین در روایت از ما خواسته‌اند که سیستم مالی را دست «سفیه» نسپاریم، علوم مالی و اقتصادی ربوی غرب، جهل است. تا جایی که «جوزف استیگلیتز» برنده نوبل اقتصادی می‌گوید: علم اقتصاد سقوط آزاد کرده است. لذا باید نظام مالی جمهوری اسلامی را از دست تربیت‌شدگان غرب و شرق آزاد کرد و از تخصص‌گرایی تکنوکراتیک فاصله بگیریم و به حکم امام جامعه «ریال» ایران را قوی کنیم.

جنگ ارزی ، جنگ ارزی ، جنگ ارزی

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

جنگ ارزی ، جنگ ارزی ، جنگ ارزی

همچنین ببینید

در آستانه‌ی شکست دلار

در آستانه‌ی شکست دلار

کشورها با دو راهبرد خط شکست دلار را پی گرفته‌اند؛ جایگزینی ذخایر طلا به‌جای دلار به‌عنوان پشتوانه ارزی و انعقاد پیمان‌های دوجانبه و چندجانبه پولی.

یک نظر

  1. سلام.
    بسیار موثر بود و عمیق.
    چی میشد چند تا مثل حسن عباسی مملکت رو اداره می کردند؟
    با اجازه در وبلاگ اسرافیل گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =