محصولات تراریخته سلاحی یهودی

محصولات تراریخته سلاحی یهودی علیه ملت‌ها

آیا می‌دانید:
کشت و مصرف عمومی محصولات دستکاری‌شده ژنتیکی در اغلب کشورهای اروپایی به جز مزارع خاص و قرنطینه تحقیقاتی ممنوع است و با انواع با واردات این محصولات برخورد می‌شود؟!
آیا می‌دانید:
احتیاط در مصرف این محصولات در روسیه تا آنجاست که تنها دو ده هزارم درصد از سبد غذایی مردم این کشور را تشکیل می‌دهد و در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، صهیونیست‌ها حتی اجازه کشت محصولات تراریخته در مزارع تحقیقاتی را به علت مخاطرات زیست محیطی ماندگار صادر نمی‌کنند؟!
آیا می‌دانید:
کشور سوئیس اعلام کرده است به ‌دلیل نبود اطمینان از سلامت این محصولات، قوانین سخت‌گیرانه‌ی خود را برای سومین بار، پنج سال دیگر تا سال ۲۰۲۱ اجرا می‌کند؟!
آیا می‌دانید:
مطالعات نشان می‌دهد بسیاری از محصولات از جمله بیش از ۹۰ درصد از روغن‌های خوراکی، بخش قابل‌توجهی از برنج و ذرت موجود در بازار ایران، دستکاری‌شده ژنتیکی است. همچنین آزادسازی کشت، واردات و صادرات و مصرف عمومی این محصولات در لایحه برنامه پنج‌ساله ششم توسعه مورد تأکید دولت قرار گرفته است و بارها مسئولان دولتی در مدح چنین محصولات مضری سخنرانی کرده‌اند؟!

مواد غذایی تراریخته چه هستند؟

مواد غذایی تراریخته (دستکاری شده ژنتیکی) به محصولاتی اطلاق می‌شود که از انتقال یک یا چند ژن بین دو نوع موجود زنده مختلف به وجود می‌آید، گرچه این محصولات دانش‌بنیان می‌تواند از مزایایی مانند پرمحصولی و مقاومت نسبت به آفات بهره‌مند باشد، اما مشکلات متعددی نیز برای طبیعت و سلامتی انسان‌ها به وجود می‌آورد. این موارد چنان مضر است که می‌تواند به‌عنوان یک «سلاح تمام‌عیار علیه ملت‌ها» به عنوان عامل ایجاد «سرطان‌ها» و حتی «عقیم‌سازی نسل‌ها» مورد استفاده قرار گیرد.
پس از سال‌ها واردات چراغ خاموش مواد غذایی دستکاری‌شده ژنتیکی به کشور، در لایحه برنامه ششم توسعه، تولید تجاری این محصولات در دستور کار قرار گرفت!

محصولات دست‌کاری شده ژنتیکی و تراریخته

در ماده ۸ مفاد پیشنهادی شورای محیط زیست تدوین لایحه ششم توسعه نیز ضمن تأکید بر «تولید مواد تراریخته» در کشور آمده: «دولت موظف است با ایجاد ساختاری توانمند به صورت مستقل یا وابسته به دستگاه‌های اجرایی ضمن تدوین استانداردهای لازم، بر تولید، واردات و مصرف مواد تراریخته کنترل و نظارت جدی اعمال نماید.»
تاکنون تعداد ژن‌های ثبت‌شده تجاری محصولات دستکاری شده ژنتیک از مرز هزار و ۵۰۰ مورد گذشته است. این دستکاری در طبیعت می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری وارد کند. دانشمندان حوزه‌ی اخلاق زیستی معتقدند فرآیندی را که در طبیعت هرگز اتفاق نمی‌افتد نباید در آزمایشگاه انجام دهیم، مثلاً هیچ‌گاه در طبیعت یک ماهی با گوجه‌فرنگی یا ذرت جفت‌گیری نمی‌کند!

پشت پرده این فاجعه صهیونیست‌ها هستند

این کمپانی‌ها بیشتر از طریق مجموعه‌های ظاهراً خیریه و عام‌المنفعه، مانند بنیاد صهیونیستی راکفلر و در قالب طرح‌های مشترک تحقیقاتی و بورس تحصیلی، نخبگان کشورهای هدف را تحت حمایت خود می‌گیرند، بعد این افراد آموزش‌دیده این پیام را از درون به دولت‌ها منتقل می‌کنند که کشت محصولات دستکاری شده ژنتیکی یک ضرورت انکارناپذیر است و هرگونه تعلّلی نشانه عقب‌ماندگی است! آنها به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین روش توسعه تجارت محصولات تراریخته، نفوذ در دولت‌ها است. مقامات بسیاری در دولت با سمت‌های متفاوت دولتی، بارها در ثنای محصولات تراریخته و لزوم استفاده از آنها سخنرانی کرده‌اند. این‌که سود هنگفت این محصولات به جیب چه کسانی می‌رود و دلیل این همه اصرار بر کشت محصولات تراریخته سرطان‌زا و خوراندن آن به ایرانی‌ها چیست، فرصت‌های مبسوط دیگری را برای پرداختن می‌طلبد.
اما هوشیاری مردم به عنوان مصرف‌کننده نهایی محصولات غذایی در تحریم همه‌جانبه تراریخته‌ها، ‌اقدام آخری است که می‌تواند نجات‌دهنده جان و نسل ایرانیان از این بلیه هدف‌گذاری شده باشد.

(متن فوق خلاصه‌ی نوشته‌ای است از آقای صادق پارسا)

تنها با یک کلیک به کانال تلگرام اندیشکده مطالعات یهود بپیوندیم:

تلگرام اندیشکده مطالعات یهود

همچنین ببینید

شبکه‌ مخوف کاسبان پاندمی

شبکه‌ مخوف کاسبان پاندمی

مدارک غیرقابل انکاری درباره شبکه وحشتناک کاسبان پاندمی وجود دارد که ده‌ها میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی را صرف ساخت تسلیحات ژنتیک و بیولوژیک می‌کنند.

۲ نظر

  1. حالا اگر کسی از خطرات محصولات تراریخته آگاه باشه باید چطوری این محصولاتو تشخیص بده و از مصرفشون اجتناب کنه؟

    • سلام. با سرچ در اینترنت می‌توانید به سهولت موارد تراریخته (مانند تمام روغن‌های مایع و ذرت و سویا و…) را شناسایی كنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شانزده =