وقتی آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار می‌کنند!

وقتی آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار می‌کنند!

همزمان با این‌که سیر آتش‌سوزی‌های وسیع، پرحجم و وحشتناک در مزارع و جنگل‌ها و تلف شدن دام‌ها و ماکیان در اقصی نقاط جهان به طرز معناداری رو به صعود است، «مبارزه با تغییرات اقلیمی» و دعاوی و مدعیات مربوط به «تغییرات اقلیمی» نیز ظاهراً به دستور کار اصلی نظام حاکم بر دنیا تبدیل شده است. / خوردن حشرات

تغییرات اقلیمی و آتش‌سوزی جنگل‌ها مقدمه خوردن حشرات 1

تغییرات اقلیمی و آتش‌سوزی جنگل‌ها مقدمه خوردن حشرات 2

هم‌زمان با از بین رفتن میراث طبیعی بشر در جای جای دنیا، که دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان آن را طبیعی و غیرسازمان‌یافته دانست، و انتشار ویدئوهایی از بالگردها و هواگردهایی که عمداً در حال آتش‌زدن جنگل‌ها هستند، فشار گلوبالیست‌ها برای کاهش شدید زراعت و دامداری توسط بشر اوج گرفته است.

تغییرات اقلیمی و آتش‌سوزی جنگل‌ها مقدمه خوردن حشرات 3

تغییرات اقلیمی و آتش‌سوزی جنگل‌ها مقدمه خوردن حشرات 4

آینده تاریک وابستگی غذایی به کشورهای بزرگ/ آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار می‌کنند+عکس و فیلم

اما آن‌چه که به شدت بر ابعاد مشکوک این ماجرا می‌افزاید، نقشی است که رسانه‌های جریان اصلی و سلبریتی‌های اجیر شده برای تبلیغ و ترویج ذائقه‌های غذایی جدید و عمیقاً غیرانسانی بر عهده گرفته‌اند.

سال قبل، ویدئویی از «نیکول کیدمن»، بازیگر استرالیایی‌تبار هالیوود منتشر شد که برای تبلیغ اقلام غذایی جدید، دو عدد کرم زنده را به دهان می‌گذارد و می‌خورد.

کمی بعدتر، این‌بار کیم کارداشیان، ستاره معروف آمریکایی، در ویدیویی ظاهر شد که در آن خوردن گوشت مصنوعی (گوشت حاصل از تکثیر سلول در آزمایشگاه) محصول شرکت «بیاند میت» (Beyond Meat) لس آنجلس را تبلیغ می‌کند، مسأله‌ای که «بیل گیتس»، از مدتی قبل به‌شدت به‌دنبال جاانداختن آن در بین مردم است.

البته، نخستین‌بار در سطح سلبریتی‌های مشهور، این «آنجلینا جولی» (سفیر تبلیغاتی شبکه زرسالاران جهانی) بود که در سال ۲۰۱۷ در کامبوج به تبلیغ آشپزی با حشرات از قبیل عقرب، عنکبوت، جیرجیرک و ملخ پرداخت.

کمی بعدتر از انتشار این ویدئو، مجمع جهانی اقتصاد (که عناصر بدنامی چون کلاوس شواب و یووال نوح هراری بر آن سلطه دارند)، رسماً و عملاً به میدان آمد و در ویدیویی مدعی مزایای مختلف خوردن حشرات برای انسان و زمین شد! در این ویدیو، به‌اصطلاح «کارشناسان» از مردم، به‌ویژه در اروپا و آمریکا می‌خواهد به‌دلیل کمبود مواد غذایی و احتمال قحطی در آینده نزدیک به خوردن غذاهای غیرمعمول از جمله حشرات روی بیاورند!

مقاله مجمع جهانی اقتصاد درباره خوردن حشرات

مقاله‌ی منتشر شده در وبسایت رسمی مجمع جهانی اقتصاد: غذا/حشره‌ی خوب: چرا به زودی حشره‌خوار می‌شویم (کلمه grub هم به معنی لارو حشره و هم غذا است)

این در حالی‌است که حشرات به‌طور کلی دارای مواد و عناصر خطرناکی از جمله کیتین (chitin) هستند که ورود آن‌ها به بدن می‌تواند موجب بروز واکنش‌های شدید آلرژیک با خطر بالای مرگ، تغییر شکل بافت‌های انسانی و کاهش پاسخ‌دهی سیستم ایمنی بدن شود.

مضرات خوردن حشرات بخاطر داشتن کیتین chitin

مضرات خوردن حشرات بخاطر داشتن کیتین

اما این تبهکاری وحشتناک و سازمان‌یافته علیه «غذای» مردم جهان، در همین سطح باقی نماند. و انتشار توئیتی در حساب رسمی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین روزنامه آمریکایی، نیویورک تایمز، به‌شدت جنجالی شد:

نیویورک تایمز آدم‌خواری و خوردن حشرات

ترجمه این توئیت از این قرار است:

«آدم‌خواری زمان و مکان خود را دارد. برخی شوها، فیلم‌ها و کتاب‌های جدید پیشنهاد می‌کنند که حالا زمان آن رسیده است. آیا شما می‌توانید این را هضم کنید؟»

جالب این‌جاست که شبکه‌های اجتماعی بزرگ همچون اینستاگرام که کوچک‌ترین انتقاد و حتی صدای کمی متفاوت با برنامه‌ها و اولویت‌های محافل گلوبالیستی را به‌شدت زیر تیغ سانسور می‌برد، عملاً کوچک‌ترین واکنشی به صفحاتی که به‌طور عیان تبلیغ آدم‌خواری (و از آن بدتر، کودک‌خواری) می‌کنند، نشان نمی‌دهد.

از آن‌ جمله، صفحه اینستاگرامی یک مثلاً «آرتیست» روان‌پریش اهل سنگاپور به‌نام «شیشوان لیم» (Qixuan Lim) با نام مستعار «کیمی شیمی» (Qimmy Shimmy) است که چیزهای بسیار مشمئزکننده و دهشتناکی به‌عنوان غذا و شیرینی‌جات شبیه جنین و نوزاد انسانی درست می‌کند. این صفحه در اینستاگرام ۲۱۶هزار دنبال‌کننده دارد!

شیشوان لیم Qixuan Lim کیمی شیمی Qimmy Shimmy تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری

شیشوان لیم Qixuan Lim کیمی شیمی QimmyShimmy تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری

خوردن حشرات اینستاگرام شیشوان لیم یا کیمی شیمی تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری 1

خوردن حشرات اینستاگرام شیشوان لیم یا کیمی شیمی تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری 2

خوردن حشرات اینستاگرام شیشوان لیم یا کیمی شیمی تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری 3

خوردن حشرات اینستاگرام شیشوان لیم یا کیمی شیمی تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری 4

خوردن حشرات اینستاگرام شیشوان لیم یا کیمی شیمی تبلیغ آدم‌خواری و کودک‌خواری 5

همین حالا، یک شرکت آمریکایی به‌نام «بایت‌ لَبز»، این‌گونه تبلیغ می‌کند که با کشت سلول سلبریتی‌های معروف از گوشت آن‌ها سالامی و برگر و… درست می‌کند و به طرفداران آن‌ها می‌فروشد!

این کمپانی از سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرده است و امروز می‌بینیم که کار به جایی رسیده که خوردن گوشت مصنوعی، در حال تبدیل شدن به یکی از سرفصل‌های تبلیغاتی رسانه‌ها و سلبریتی‌های وابسته به این جریان شده است.

کشت سلول و فروش گوشت سلبریتی توسط شرکت بایت لبز bitelabs

کشت سلول و فروش گوشت سلبریتی توسط شرکت bitelabs

خوردن حشرات و خوردن گوشت مصنوعی انسان

امروز امثال بیل گیتس و کارداشیان از لزوم خوردن گوشت مصنوعی می‌گویند و هم‌زمان، نیویورک‌تایمز و امثال آن، گوشت تهیه‌شده از سلول انسان را هم به این «منو» اضافه می‌کنند.

در اسفندماه ۱۴۰۰ بود که انتشار تصویری تغییریافته از یک تابلوی نقاشی بسیار مشهور در حساب توئیتری مرغ سرخ‌شده کنتاکی (کی اف سی)، معروف‌ترین برند مرغ سوخاری در دنیا، جنجال‌ساز شد. این تصویر در واقع برگرفته از نقاشی معروفی از «فرانسیسکو گویا» (Francisco Goya)، نقاش معروف اسپانیایی قرن هجدهم و نوزدهم بود. در اساطیر رومی، ساتورن (Saturn)، از خدایان بزرگ روم بود که خدای کشاورزی و برداشت محصول به‌شمار می‌آمد. در دوران قرون وسطی وی به عنوان خدای رومی رقص، کشاورزی، عدالت و اقتدار، شناخته می‌شد. ساتورن در حالی‌که ابزاری به شکل داس در دست چپ خود و یک دسته گندم در دست راست خویش دارد، به تصویر کشیده شده‌است. نقاشی گویا، ساتورن را در حال خوردن پسر خود نشان می‌دهد و نام تابلو «ساتورن پسرش را می‌بلعد» (Saturn Devouring His Son) است.

تبلیغ مرغ سرخ‌شده کنتاکی KFC با تابلو نقاشی ساتورن پسرش را می‌بلعد

تابلو نقاشی ساتورن پسرش را می‌بلعد اثر فرانسیسکو گویا

تابلو نقاشی «ساتورن پسرش را می‌بلعد»، اثر: «فرانسیسکو گویا»

روشن است که قرائن درباره‌ی یک طراحی شوم برای سُفره‌ی بشر، آن هم از سوی کسانی که ژست دلسوزان نوع بشر را به خود گرفته‌اند، بسیار بیش از آن شده که بتوان با برچسب «توهم توطئه» آن را به زیر فرش جارو کرد. این‌جاست که لزوم در پیش گرفتن سیاست‌های فوری، جامع و لازم‌الاجراء در کشورهایی چون «ایران» برای «استقلال غذایی»، دست‌کم در اقلام پرمصرف، بیش از پیش رخ می‌نماید.

««« پایان »»»

آشنایی با رنگ‌های به‌کار رفته در مقاله‌ی فوق:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قهوه‌ای برای نقل‌قول استفاده می‌شود.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده شده.

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتا پیام رسان بله پیام رسان سروش پیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

شبکه‌ مخوف کاسبان پاندمی

شبکه‌ مخوف کاسبان پاندمی

مدارک غیرقابل انکاری درباره شبکه وحشتناک کاسبان پاندمی وجود دارد که ده‌ها میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی را صرف ساخت تسلیحات ژنتیک و بیولوژیک می‌کنند.

۲ نظر

  1. عااییی بود

  2. مهندس مملکت

    اللهم عجل لولیک الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =