روچیلدها و حرامزاده‌های سلطنتی

روچیلدها و حرامزاده‌های سلطنتی

یکی از روش‌های یهودیان برای رسیدن به اهدافشان این است که زن‌ها و دختران زیبای خود را در اختیار افراد موردنظر قرار می‌دهند [یا با زنان و دختران خاندان‌های سلطنتی و افراد صاحب نفوذ رابطه‌ی نامشروع برقرار می‌كنند]، تا بدین‌طریق، راه، برای رسیدن به اهداف آنها هموار گردد. این مقاله نمونه‌هایی از استفاده یهودیان از این ترفند را در طول تاریخ، مرور می‌كند. حرامزاده‌های سلطنتی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگر بنا باشد که پیرامون فسادهای اخلاقی خانواده‌ی سلطنتی انگلیس، از کتب آمریکایی و انگلیسی حقایقی را منعکس کنیم، آن وقت صفحات بسیاری را باید به این موضوع اختصاص دهیم. (۱) از آنجا که چنین هدفی نداریم، لذا در این مقاله، فقط اشاره‌ی کوتاهی به برخی از این افراد خواهیم داشت.

بعضی از پادشاهان انگلیس حداقل ۲۰ فرزند حرامزاده داشته‌اند، نظیر هنری اول که بین ۲۰ تا ۲۵ فرزند حرامزاده از حداقل شش زن که با آنها رابطه‌ی نامشروع داشته، دارا بوده است. طبق اظهارات بعضی از پادشاهان انگلیس، نظیر چارلز دوم تعداد فرزندان حرامزاده‌ی آنها کمتر بوده است. چارلز دوم اذعان می‌داشت که ۱۴ فرزند حرامزاده از ۷ زن که با آنها رابطه‌ی نامشروع داشته، (۲) دارد، ولی تاریخ‌نویسان انگلیس، تعداد فرزندان حرامزاده‌ی وی را بیش از این می‌دانند و می‌نویسند که وی با فرانسس استوارت (Frances Stewart) و حداقل ۵ زن دیگر نیز رابطه‌ی نامشروع داشته و تعداد فرزندان حرامزاده‌ی او، بیش از ۱۴ نفر است. ناگفته نماند که تصویر فرنسس استوارت بر روی سکه‌های بریتانیا نیز منعکس شده است!

فرنسس استوارت

بعضی دیگر از پادشاهان انگلیس، نظیر ویلیام چهارم فرزندی غیر از فرزندان نامشروع نداشتند. ویلیام چهارم با یک هنرپیشه‌ی ایرلندی به نام دوروتی بِلند (Dorothea Bland) که به جردن (Jordan) معروف بود، رابطه‌ی نامشروع داشت و از وی ۱۰ فرزند نامشروع (۵ دختر و ۵ پسر) داشت که بین سال‌های ۱۷۹۴ تا ۱۸۰۷ میلادی متولد شده بودند. لذا زمانی که ویلیام چهارم می‌خواست تاج‌گذاری کند، به این دلیل که از زن خود، به نام آدلاید (Adelaide) هیچ فرزندی نداشت، مجبور شد تا برادرزاده‌ی ۱۱ ساله‌ی خود (دختری به نام الکساندریا ویکتوریا که در کودکی وی را درینا (Drina) می‌خواندند) به‌عنوان وارث تاج و تخت خود معرفی نماید!

یکی از دختران حرامزاده‌ی ویلیام چهارم، الیزابت فیتزکلارنس (Elizabeth Fitzclarerence 1801 – 1856) نام داشت كه دیوید کامرون (نخست‌وزیر قبلی انگلیس) ندیده‌ی (۳) او می‌باشد.

ویلیام چهارم و دوروتی جردن

برای این‌که با اوضاع انگلیس و نفوذ یهودیان در خانواده سلطنتی انگلیس بیشتر آشنا شوید، لازم است تا به نکاتی پیرامون این موضوع اشاره شود.

نکته‌ی اول این‌که، انگلیسی‌ها می‌گویند که خانواده روچیلد به‌علت این‌که می‌خواستند خانواده سلطنتی انگلیس را به‌خوبی مهار کنند، تا از طریق آنها بر انگلیس و کشورهایی که مستعمره انگلیس بودند، سلطه داشته باشند، روابط نامشروعی را (به‌عنوان یک نکته‌ی منفی و متعاقب آن، باج‌خواهی و گرفتن حق‌السکوت از خانواده‌ی سلطنتی) با افراد خانواده سلطنتی داشتند.

نکته‌ی دوم این‌که، در زمان تولد یک کودک در خانواده سلطنتی انگلیس، خانواده‌ی سلطنتی اعلام می‌داشتند که این کودک، فرزند فلان پادشاه و ملکه‌ی انگلیس است، ولی حقیقت امر به‌گونه‌ای دیگر بوده است که بعضی از انگلیسی‌ها از این قضایا پرده برداشته‌اند و آن را در کتبی منتشر نموده‌اند.

گفتیم که در کتب تاریخی آمریکا آمده است که: چون ویلیام چهارم فرزند مشروعی نداشت لذا برادرزاده‌ی او (الکساندریا ویکتوریا) در سال ۱۸۳۰ میلادی، در سن ۱۱ سالگی، وارث تاج و تخت انگلیس شد. در ۲۰ ژوئن ۱۸۳۷ که ویلیام چهارم از دنیا رفت، ویکتوریا در سن ۱۸ سالگی ملکه‌ی انگلیس شد و ۶۳ سال بر تخت سلطنت انگلیس نشست. (۴)

و اما در مورد الکساندرینا ویکتوریا (Alexandrina Victoria) که بعدها ملکه ویکتوریا نام گرفت و مادر ادوارد هفتم شد و ۶۳ سال حاکم انگلیس گردید، باید به نکاتی اشاره نمود.

الکساندرینا ویکتوریا ملکه ویکتوریا

زمانی در خانواده‌ی سلطنتی انگلیس، ادوارد آگوستوس (Edward Augustus)، همسری به نام ویکتوریا مری لویسا (Victoria Mary Louisa) داشت. با تولد دختری به نام الکساندرینا ویکتوریا، خانواده سلطنتی انگلیس اعلام کردند که از ادوارد آگوستوس و ویکتوریا مری لویسا، دختری به نام الکساندرینا ویکتوریا تولد یافته است.

بعدها انگلیسی‌ها از این قضیه پرده برداشتند و اعلام نمودند که پدر ملکه ویکتوریا، ادوار آگوستوس نبوده، بلکه پدرش، ناتان مایر روچیلد (Nathan Mayer Rothschild) یهودی بوده كه با مادر ویکتوریا، یعنی ویکتوریا مری لویسا رابطه‌ی نامشروع داشت و حاصل این رابطه، دختری به نام الکساندرینا ویکتوریا بود که بعدها ملکه ویکتوریا نام گرفت.

در هر صورت، به‌علت این‌که ویلیام چهارم فرزند مشروعی نداشت، باید الکساندرینا ویکتوریا به‌عنوان فرزند مشروع ادوارد آگوستوس و ویکتوریا مری لویسا معرفی می‌شد تا وارث تاج و تخت انگلیس شود.

ادوارد آگوستوس و ویکتوریا مری لویسا

ملکه ویکتوریا سه سال بعد از این که به تخت سلطنت نشست، با آلبرت که متولد آلمان بود و ۴ سال بود که او را می‌شناخت (و ظاهراً نسبتی هم با او داشت) ازدواج کرد. آلبرت در سن ۴۲ سالگی بر اثر تب شبه حصبه (typhoid fever) درگذشت. ملکه ویکتوریا در طول ۲۱ سال که با آلبرت زندگی می‌کرد، صاحب ۹ فرزند شد. ملکه ویکتوریا زمانی‌که آلبرت از دنیا رفت، ۴۲ سال سن داشت و بعد از او ازدواج نکرد و به‌تنهایی بر تخت سلطنت انگلیس نشست تا در سن ۸۲ سالگی فوت کرد.

زمانی که ادوارد هفتم متولد شد، خانواده‌ی سلطنتی انگلیس اعلام نمودند که ادوارد هفتم، فرزند ملکه ویکتوریا و شوهرش آلبرت فرانسیس چارلز آگوستوس امانوئل (۵) می‌باشد ولی بعدها، بسیاری از انگلیسی‌ها و انگلیسی‌تبارها از این قضایا پرده برداشتند و واقعیت را بیان نموده‌اند.

ادوارد هفتم

بعضی از انگلیسی‌تبارها، از جمله گرِگ هالت (Greg Hallett) در کتاب «هیتلر یک عامل انگلیسی بود» (۶)، می‌نویسند که بعدها، [یکی از فرزندان] ناتان مایر روچیلد، با ملکه ویکتوریا، رابطه‌ی نامشروع داشت و حاصل این رابطه، ادوارد هفتم بود که خانواده‌ی سلطنتی انگلیس اعلام نمودند که وی فرزند کانسورت آلبرت می‌باشد، در صورتی‌که حقیقت امر، به‌گونه‌ای دیگر بوده است.

از طرف دیگر، خود کانسورت آلبرت نیز فرزند نامشروع الکساندر هستاین (Alexander Hensteine) بود که این فرد در طویله‌ی (درباریان آلمان) کار می‌کرده است.

در این مقطع به یک نکته پیرامون رابطه‌ی ملکه ویکتوریا با یهودیان باید اشاره نمود. به نقل از کتب تاریخی، هرچند در دوران ۶۳ سال سلطنت ویکتوریا چندین نخست‌وزیر در انگلیس بر سر کار آمدند، ولی هیچ‌کدام – غیر از بنجامین دیزرائیلی (Benjamin Disraeli) یهودی صهیونیست – نتوانستند اعتماد ملکه را به خود جلب نمایند. این بنجامین دیزرائیلی بود که ویکتوریا را در سال ۱۸۷۶، به یک امپراطور (زن) در هند تبدیل كرد. بنجامین دیزرائیلی نخست‌وزیری بود که با گسترش امپراطوری انگلیس موافق بود (۷) [زیرا انگلیس در چنگال یهودیان قرار داشت و گسترش امپراطوری انگلیس، به‌معنای گسترش سلطه‌ی یهود بر دنیا بود].

بنجامین دیزرائیلی

نویسندگان آمریکایی و انگلیسی نتیجه می‌گیرند که خانواده‌های سلطنتی انگلیس (و بعضی از نخست‌وزیران آنها، مانند وینستون چرچیل) زیرمجموعه‌ای از خانواده روچیلد بوده و بدین‌وسیله، روچیلدها، خانواده‌ی سلطنتی انگلیس را تحت کنترل خود داشته‌اند.

بعد از ادوارد هفتم، پسر دوم او به نام جورج پنجم، پادشاه انگلیس شد و بعد از جورج پنجم، اولین پسرش به نام ادوارد آلبرت (Edward Albert) که بعداً او را ادوارد هشتم نامیدند، به پادشاهی رسید. ادوارد هشتم به‌خاطر ازدواج با یک زن آمریکایی به نام والیس سیمپسون (Wallis Simpson) حاضر شد تا تاج و تخت را به برادش (جورج ششم) واگذار نماید.

ادوارد هشتم و والیس سیمپسون

گرگ هالت در کتاب خود در ارتباط با ادوارد هشتم مطالب بسیاری نوشته است، از جمله این‌که، این پادشاه انگلیس، از نظر جنسی، معلولیت‌هایی داشته است و با یک زن آمریکایی به نام والیس سیمپسون ازدواج می‌کند که این زن، یک روسپی دوجنس‌گرا بوده و قبلاً دو بار ازدواج کرده بود (۸). هالت می‌افزاید که والیس سیمپسون جاسوس آلمان بود و بعد از این‌که با ادوارد هشتم ازدواج كرد، شوهر قبلی‌اش نیز برای مدتی با آنها زندگی می‌کرد و سیمپسون با پول ادوارد هشتم، شوهر قبلی‌اش را که یک فروشنده‌ی خودرو بود، از ورشکستگی نجات داد. (۹)

بعد از ادوارد هشتم، برادرش جورج ششم به پادشادهی رسید. ملکه انگلیس که در حال حاضر در قید حیات است (الیزابت دوم، متولد ۱۹۲۶) و نام اصلی وی الیزابت الکساندرا مری (Elizabeth Alexandra Mary) می‌باشد، دختر جورج ششم است و ادوارد هشتم، عموی او و والیس سیمپسون، زن عموی او محسوب می‌شوند.

خلاصه این‌که، جورج ششم، نوه‌ی ادوارد هفتم است و ملکه الیزابت نیز نتیجه‌ی ادوارد هفتم می‌باشد. شوهر ملکه الیزابت (فیلیپ) نیز نبیره‌ی ملکه ویکتوریا می‌باشد (از نسل یکی از دختران ملکه ویکتوریا به‌نام آلیس). در نتیجه، ملکه‌ی انگلیس و شوهرش، نبیره‌ی ملکه ویکتوریا می‌باشند.

جالب این‌که در مواردی، خانواده سلطنتی انگلیس از افرادی که به‌عنوان شاه بر مردم ایران حکومت می‌کردند، دعوت می‌نمودند و زمانی که آنها به انگلیس می‌رفتند، خانواده‌های سلطنتی انگلیس، آنها را به خانواده‌ی روچیلدها تحویل می‌دادند و این افراد، مدتی را با خانواده روچیلد می‌گذراندند!

زمانی ناصرالدین شاه قاجار برای دست‌بوسی ملکه ویکتوریا (۱۰) به انگلیس و بعد به فرانسه می‌رفت و در این سفرها با یهودیان صهیونیست نیز ملاقات‌هایی داشت و به آنها امتیازهایی برای سلطه و چپاول ایران می‌داد.

ناصرالدین شاه در حال بوسیدن دست ملکه ویکتوریا

بعد از او نیز پسرش، مظفرالدین شاه قاجار، به سفرهای اروپایی می‌رفت و راه پدرش را دنبال می‌کرد. فیلیپ مگنس در کتاب خود به‌نام پادشاه ادوارد هفتم می‌نویسد که مظفرالدین شاه در ماه آگوست ۱۹۰۲ به لندن رفت تا نشان گارتر = نشان بند جوراب (۱۱) را از ادوارد هفتم دریافت کند، زیرا دولت ادوارد هفتم چنین قولی به او داده بود (۱۲). در ضمن، ناصرالدین شاه نیز نشان گارتر (۱۳) را [از مادر ادوار هفتم] دریافت کرده بود.

ادوارد هفتم از دادن نشان گارتر به مظفرالدین شاه امتناع می‌ورزید. زیرا تمایل نداشت چنین نشانی را به یک غیرمسیحی بدهد (هرچند علامت صلیب را وزیر امور خارجه‌ی وی به نام لنزداون (Lansdowne) از روی این نشان -برای دادن آن به مظفرالدین شاه- برداشته بود). ادوارد هفتم می‌گفت که هرکس چنین قولی به مظفرالدین شاه داده است، به وی نشان گارتر را بدهد؛ من چنین نشانی را به او نمی‌دهم!

یک سال بعد [با اصرار و پیگیری مظفرالدین شاه] ادوارد هفتم از موضعش عقب‌نشینی کرد و نشان گارتر را به شاه قاجار داد. (۱۴) البته بردگی و مزدوری دول خارجی، فقط مختص پادشاهان قاجار نبود، بلکه دوران رضاشاه و پسرش محمدرضا نیز -و شاید بتوان گفت که بدتر از دوره‌ی قاجار- همین‌گونه بود.

و اما وینستون چرچیل!

منابع انگلیسی می‌نویسند که وینستون چرچیل مادری آمریکایی به نام جنی جرامی (Jennie Jerome) داشت که با فردی به نام وینستون لئونارد اسپنسر چرچیل (۱۵) ازدواج کرده بود، ولی ادوارد هفتم و بعضی از افراد خانواده روچیلد نیز با او روابط نامشروع داشتند. به همین جهت، وینستون لئونارد اسپنسر چرچیل دائماً با ادوارد هفتم بر سر همین موضوع جر و بحث داشت، ولی در اواخر عمر رابطه‌ی خوبی با هم داشتند. این منابع چرچیل را حاصل رابطه‌ی نامشروع روچیلدها با مادر چرچیل می‌دانند.

پی‌نوشت‌ها: حرامزاده‌های سلطنتی

۱. کتب مختلفی در ارتباط با حرامزاده بودن خانواده‌ی سلطنتی انگلیس نوشته شده است که دو کتاب ذیل از این جمله می‌باشند. بعضی از این کتب توسط کسانی نوشته شده است که خود، از نسل همان حرامزاده‌ها هستند!

Royal Bastards: Illegitimate Children of the British Royal Family by Roger Powell & Peter Bauclerk-Dewar.
The Royal Bastards of Medieval England By Chris Given Wilson and Alice Curteis.

۲. نام آن زن‌ها و همچنین تعداد فرزندان حرامزاده‌ای که چارلز دوم از آنها داشته است، بدین قرار است:

Lucy Walter (2 children), Moll Davis (1 child), Nell Gwyne (2 Children), Louise de Keroualle (1 child), Barbara Villiers (6 Children), Elizabeth Killigrew (1 child), Catherine Pegg (1 child)

۳. Great, great, great grandson of Elizabeth Fitzclarence.
۴. Encarta Encyclopedia and Funk & Wagnalls Encyclopedia, 1996, U.S.A., under “queen Victoria” entry.
۵. (Albert Francis Charles Augustus Emmanuel 1819-1861)
۶. (Hitler was a British Agent)
۷. Encarta Encyclopedia and Funk & Wagnalls Encyclopedia, 1996, U.S.A., under “queen Victoria” entry.

۸. هالِت می‌نویسد که والس سیمسون – همسر ادوارد هشتم، پادشاه انگلیس – مدت یک سال در مرکز روسپی‌ها در شهر پکن مشغول به روسپی‌گری بوده است.

۹. Greg Hallett, FNZ Inc., Auckalnd, New Zealand, second Edition, 1, Oct. 2006, P. 139,198-199, 204-205, 261-269.

۱۰. در متون انگلیسی آمده است که ناصر قاجار دست ملکه ویکتوریا را می‌بوسید.

۱۱. Order of the Garter

۱۲. از نظر لغوی، گارتر (garter) به معنای بند جوراب می‌باشد.
۱۳. بالاترین مقام شوالیه‌گری در انگلیسی.

۱۴. Philip Magnus, King Edward the Seventh (London: John Murray, 1964) pages 301-305.
۱۵. Winston Leonard Spencer Churchill

منبع: سیدهاشم میرلوحی ، یوسرائیل و صهیوناکراسی ، قم: دفتر نشر معارف، چاپ سوم.

حرامزاده‌های سلطنتی

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

حرامزاده‌های سلطنتی ، حرامزاده‌های سلطنتی ، حرامزاده‌های سلطنتی ، حرامزاده‌های سلطنتی ، حرامزاده‌های سلطنتی ، حرامزاده‌های سلطنتی

همچنین ببینید

روچیلدها و اقتصاد غرب

روچیلدها و اقتصاد غرب

ابعاد سیطره و نفوذ روچیلدها در «اقتصاد غرب» چنان عظیم بود، که در قرن بیستم کشورهای غربی را به تیول «امپراتوری جهانی روچیلدها» بدل ساخت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =