مسیحیت زیر سلطه‌ی یهود

مسیحیت زیر سلطه‌ی یهود

مسیحیان درباره‌ی حضرت مریم و حضرت عیسی اظهار می‌دارند که حضرت عیسی از دوشیزه مریم مقدس (مریم باکره‌ی مقدس = Blessed Virgin Mary) متولد شده است. بسیاری از مسیحیان، برای تأکید بیشتر در ارتباط با این موضوع، نام حضرت مریم را با لغت دوشیزه (باکره) ترکیب می‌کنند و بر زبان جاری می‌سازند. درباره‌ی حضرت عیسی نیز می‌گویند که آن حضرت به صلیب کشیده شد و سپس دفن گردید و بعد زنده شد و به آسمان رفت و در آینده ظهور خواهد نمود. (سلطه‌ی یهود)

در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۱ روزنامه‌ی ایندیپندنت (The Independent) مقاله‌ای را تحت عنوان: «انتشار شور و هیجان جدید: منبع اطلاعات، نسخه‌ی بحرالمیت (کتاب مقدس): نسخه‌ی خطی پر جاذبه‌ای که مریم را در معرض نمایش گذاشته است و به علمای الهیات، شوک وارد کرده است» منتشر نمود.

در این مقاله آمده است که در لغت «باکره» (Virgin) که به [حضرت] مریم اطلاق شده است، یک اشتباه ترجمه‌ای صورت گرفته است و در اصل، این لغت، در زبان عبری «زن جوان» (Young woman) بوده است، ولی در برگردان آن به انگلیسی، به غلط، «باکره» ترجمه شده است. در نتیجه، مریم، دوشیزه نبوده و عیسی، از مریم دوشیزه متولد نشده است. این اظهارات، بدین معنی است که یاوه‌های یهودیان در ارتباط با حضرت مریم و حضرت عیسی صحت دارد!

در حال حاضر، بعضی از کشیشان و مبلغانِ به‌ظاهر مسیحی که در راستای اهداف یهودیان حرکت می‌کنند، سعی می‌نمایند تا به‌گونه‌ای، یاوه‌گویی‌های یهودیان را به مسیحیان القاء نمایند. نمونه‌ای که ذکر شد، تنها یکی از آن موارد است كه تولد حضرت عیسی را از حضرت مریم باکره (Virgin birth of Jesus) انکار می‌نماید. در ادامه به نمونه‌هایی از این هتاکی‌ها و ناسزاها اشاره خواهیم داشت.

۱- توهین تلمود به حضرت عیسی و حضرت مریم

یهودیان در تلمود از حضرت عیسی، به نام عیسای شهر ناصره (Jesus the Nazarene) یاد می‌کنند و حضرت مریم را مریم و در مواردی مریم آرایشگر (Miriam the hairdresser) می‌خوانند!

یهودیان در تلمود (۱) اظهار می‌دارند که افراد مسنّی [که ظاهراً در میان آنها چند حاخام نیز حضور داشتند] در کنار دروازه‌ای نشسته بودند. دو نفر پسر نوجوان که یکی از آنها سر خود را پوشانده بود و دیگری سرش را مستور نساخته بود، از مقابل آنها عبور کردند. یکی از آن افراد، به‌نام حاخام الیزر (Rabbi Eliezer)، با اشاره به آن نوجوان که سرش را نپوشانده بود، گفت: او یک حرامزاده (bastard) است. نفر دوم به‌نام حاخام جاشوا (یوشع) (Rabbi Joshua) اظهار داشت: نطفه‌ی او زمانی بسته شده که مادرش در دوران قاعدگی بوده است. اما نفر سوم به‌نام حاخام اکیبا (Rabbi Akiba) اظهار می‌دارد: آن پسر جوان، هم یک حرامزاده است و هم در زمانی که نطفه‌اش بسته شده است، مادرش قاعده بوده است!

تلمود و یهودیان مخفی

از حاخام اکیبا سؤال می‌کنند که چه چیزی باعث شد تا تو مطلبی متفاوت با آن دو همکار خود اظهار كنی؟ وی در جواب می‌گوید که من این موضوع را درباره‌ی آن پسر جوان، برای شما اثبات خواهم کرد. سپس حاخام اکیبا به نزد مادر آن پسر جوان (که در بازار نشسته بود و مشغول فروختن لوبیا بود) رفت. حاخام اکیبا به مادر آن پسر جوان گفت: دخترم، اگر این سؤالی را که من از تو می‌پرسم جواب دهی، من تو را به زندگی ابدی خواهم برد [یعنی بهشت را برای تو تضمین می‌کنم]. مادر آن پسر جوان به حاخام اکیبا گفت که آیا تو برای این قول خود، قسم یاد می‌کنی؟ حاخام اکیبا برای مادر آن پسر جوان با لب‌های خود (نه با قلب خود) قسم یاد کرد.

سپس حاخام اکیبا از او سؤال کرد که وضعیت پسر شما چیست؟ او در جواب گفت: وقتی من ازدواج کردم و به حجله وارد شدم، قاعده بودم و شوهرم از من دوری نمود، ولی ساقدوشم با من هم‌بستر شد و نتیجه‌ی آن نزدیکی، این پسر است. بعد حاخام اکیبا نتیجه می‌گیرد که همان‌گونه که گفته است، این پسر، هم حرامزاده است و هم زمانی که نطفه‌اش بسته شده است، مادرش در دوران قاعدگی به سر می‌برده است. (۲)

یهودیان در ادامه اعلام می‌دارند که: خداوندِ اسرائیل، که سرّ خود را برای حاخام اکیبا آشکار ساخته است [و یا به تعبیری دیگر، از طریق حاخام اکیبا این سرّ را افشا ساخته است] مقدس است.

این یاوه‌ها، بخشی از توهین‌هایی است که یهودیان در تلمود در ارتباط با حضرت عیسی اظهار می‌دارند. در مجموع، یهودیان بر این باورند که نعوذ بالله حضرت مریم یک زن روسپی (Harlot) بوده (۳) و حضرت عیسی نیز فرزندی نامشروع و جادوگر بوده و مرگی ننگین داشته است. (۴)

متأسفانه درصد قابل توجهی از مسیحیان، ملعبه‌ی دست یهودیان می‌باشند. وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید که یهودیان در تلمود درباره حضرت مریم و حضرت عیسی چه می‌گویند؟ مسیحیان در جواب می‌گویند:

یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند. ما چیزی را علیه آنان نمی‌توانیم بگوییم. اگر علیه آنان مطلبی را اظهار نماییم، این علیه خواسته‌ی خدا خواهد بود (یعنی مخالفت با آنها، مخالفت با خداست)! (۵)

۲- توالت‌های ایستاده‌ی مردانه

در بسیاری از کلیساهای اروپا و آمریکا و دیگر نقاط جهان، شمایل و تندیس حضرت مریم، در حالی‌که حضرت عیسی را در آغوش دارد، دیده می‌شود. از طرفی دیگر، بعضی از غربی‌ها، توالت‌های ایستاده‌ای مردانه‌ای (۶) را ساخته‌اند که سر و یا دهان یک مجسمه است و مردان، در دهان آن مجسمه، رفع حاجت می‌کنند. یهودیان صهیونیست، توالت‌های مردانه‌ای را ساخته‌اند که دقیقاً همانند بعضی شمایل‌ها و تندیس‌های کلیسا می‌باشد و رَحِم آن را نشانه گرفته و رفع حاجت می‌کنند و در بعضی از توالت‌های عمومی اسرائیل نیز از آن استفاده می‌نمایند.

توالت ایستاده

وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید که یهودیان صهیونیست چه توالت‌هایی ساخته‌اند؟! مسیحیان در جواب همان مطالب را تکرار می‌کنند که: یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند و….

۳- توهین به حضرت مریم (س) در یک نقاشی

در سال ۱۹۹۹ میلادی (تحت عنوان یک اثر هنری) تصویری را از حضرت مریم (به شکل یک زن سیاه پوست كه فضولات فیل به آن پاشیده بودند) ترسیم کردند و با تصاویر مستهجن از زنان (از مجلات مختلف) در یک گالری در شهر نیویورک قرار دادند تا مردم به تماشای آن بروند.

۴- مجسمه‌ی عریان حضرت عیسی از شکلات

در سال ۲۰۰۷ (تحت نام هنر) یک مجمسه‌ی کاملاً عریان از حضرت عیسی از شکلات درست کردند و آن را در یک هتل در نیویورک آویزان نمودند تا مردم آن را نظاره کنند و در زیر آن توضیح می‌دهند: عیسی مسیح که ۴۸۵ هزار و ۴۶۰ کالری انرژی دارد!

مجسمه شکلاتی عیسی مسیح

وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید یهودیان (که در پشت صحنه‌ی این اثرهای به‌اصطلاح هنری می‌باشند) چه تصویری از حضرت مریم ترسیم کرده‌اند و یا چه مجسمه‌ای از حضرت عیسی را ساخته‌اند؟ مسیحیان در جواب این سؤالات نیز همان مطالب گذشته را تکرار می‌کنند!

۵- فیلم قبر گمشده‌ی عیسی مسیح

در سال‌های گذشته، یهودیان صهیونیست در اسرائیل اظهار داشتند که آن عیسی که شما مسیحیان مدعی هستید از مریم باکره متولد شده است و مریم، قبل از بارداری‌اش با فردی نزدیکی نکرده است و بعد، عیسی متولد گردیده است و نیز بعد از این‌که عیسی به صلیب کشیده شد و دفن گردید، به آسمان عروج نمود و در آینده ظهور خواهد کرد، ما قبر وی را در اورشلیم پیدا کرده‌ایم که در این قبر، نه تنها استخوان‌های عیسی، بلکه استخوان‌های مادرش مری (مریم) و پدرش جوزف (یوسف) و همسرش مریم مجدلیه (Mary Magdalene) و فرزندش تری (Teri)، همگی در این قبر موجود است.

بعد از این ادعای کذب یهودیان در اسرائیل، هالیوود که در دست یهودیان صهیونیست می‌باشد، فیلمی را تحت عنوان «قبر گمشده‌ی عیسی» (The Lost Tomb of Jesus) در ارتباط با این ادعا ساخت و در آمریکا (و از جمله شبکه دیسکاوری) به نمایش گذاشت.

فیلم قبر گمشده عیسی مسیح

وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید که یهودیان درباره حضرت مریم و حضرت عیسی در فیلم قبر گمشده‌ی عیسی چه می‌گویند؟ مسیحیان در جواب همان مطالب را تکرار می‌کنند که: یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند و….

مصاحبه‌ی شبکه دیسکاوری با یک کشیش از منطقه‌ی نیویورک

قبل از پرداختن به این مصاحبه، باید به دو نکته اشاره نمود.

۱- هنری فورد (مؤسس کارخانه ماشین‌سازی فورد) در سال ۱۹۲۱ میلادی در کتاب خود به نام «یهود بین‌الملل – مهمترین معضل دنیا» (۷) به نکات بسیار مهمی اشاره نموده است. (۸) وی در بخش کلیساها و یهودیان (The churches and Jewry) می‌نویسد:

«یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا نیستند، ولی عملاً کلیسا، به‌طور کامل، تسلیم این تبلیغات شده است. در سال‌های اخیر، خط فکری یهودیان بر بسیاری از اظهارات مسیحیان سایه افکنده است و روحانی‌های درس نیاموخته (بی‌سواد) مسیحی، اثبات نموده‌اند که بیش از پیش، پذیرای نظرات یهودیان می‌باشند.»

هنری فورد در همین بخش از کتاب خود، کلیساهای آمریکا را یهودگرا شده (Judaized churches) می‌خواند و به دیگر سخن، آنها را کلیساهایی می‌خواند که به آیین یهود درآمده‌اند. وی در ارتباط با دانشگاه‌ها می‌گوید:

«وقتی مدارس از دین تهی شوند (سکولار شوند)، آن وقت دانشگاه‌ها به آیین یهودیان در خواهند آمد (ملعبه‌ی دست یهودیان خواهند شد).» (۹)

یهودیان یک وضعیت سکولار را در مدارس آمریکا ایجاد نموده‌اند (۱۰) تا آنجا که دعا نمودن و خدا را طلبیدن، غیرقانونی است، ولی آموزش مسائل جنسی و دادن پوشش‌های پلاستیکی (condom) به دانش‌آموزان مدارس، بخشی از برنامه‌ی آنها می‌باشد. (۱۱) یهودیان در تلاش بوده و هستند تا تمام حکومت‌های دنیا را سکولار و در اصل، از خدا تهی نمایند تا بدین طریق، به‌راحتی جوامع آن کشورها را ملعبه‌ی دست خود سازند و آنها را یهودگرا کنند.

هنری فورد در ادامه‌ی این بخش می‌نویسد:

یهودیان در حقیقت (چه از لحاظ فیزیکی و چه برنامه‌ای) صدها کلیسای آمریکا را با پنداشت‌های ویران‌کننده و ناخوشایند اجتماعی خود، اشغال کرده‌اند و وضعیتی را که از این مهار محتوم حاصل شده است، مشاهده کرده‌اند، [لذا] در پایان، از غلبه (و تسلط) خود، صددرصد اطمینان حاصل نموده‌اند. [به عبارتی دیگر، یهودیان، به خاطر کنترل و مهار اجتناب‌ناپذیر و محتوم خود که بر روی مسیحیان آن کلیساها دارند و به واسطه‌ی آن کنترل و مهار، مسیحیان را در وضعیتی می‌بینند که از تسلط و غلبه‌ی خود بر مسیحیان، صددرصد اطمینان حاصل کرده‌اند.]

شایان ذکر است که این مطالب را هنری فورد ۹۰ سال قبل اظهار داشته است. در حال حاضر، وضعیت کلیساهایی که در چنگال یهودیان می‌باشند، بسیار اسف‌بارتر است.

هنری فورد و کتاب یهود بین‌الملل

هنری فورد و کتاب یهود بین‌الملل

مجله نیویورک (در ۱۸ ژانویه ۱۹۷۲ صفحه۲۳) سخنرانی حاخام مارتین سیگل را منعکس نمود. این حاخام در بخشی از این سخنرانی خود می‌گوید:

من سخنرانی خود را در این سمینار به این بحث اختصاص می‌دهم که احتمال دارد که ما هم اکنون به یک قرنِ یهودیت وارد می‌شویم.

وی در ادامه می‌گوید:

من این فرآیند را «یهودی شدن مسیحیت» می‌نامم، زیرا مسیحیت، به عنوان وسیله و ابزاری برای تبدیل جامعه به یهودیت در خواهد آمد. (۱۲)

۲- در طول تاریخ، وقتی یهودیان از جانب بعضی از حکومت‌های اروپایی تحت فشار قرار می‌گرفتند [یا به دلایل دیگر]، بسیاری از آنها برای این‌که از آن کشورها اخراج نشوند، ادعا می‌کردند که به دین مسیح درآمده‌اند که در حقیقت در نیامده بودند. [یهودیان مخفی] بدین‌صورت، بعضی از آنها وارد کلیساهای مختلف مسیحی می‌شدند و تا سطح کاردینال (Cardinal) پیش می‌رفتند و بعد در آن پست‌های بالایی که داشتند، به یهودیان خدمت می‌کردند. به‌عنوان مثال، «لاستیجر» یهودی‌ای بود که ادعا نمود به دین مسیحیت (از شاخه‌ی کاتولیک) درآمده است و در فرانسه به درجه‌ی کاردینالی رسید که وی را کاردینال لاستیجر (Cardinal Lustiger) می‌نامیدند. بسیاری از کشیش‌هایی که در ظاهر مسیحی هستند، ولی در مسیر خواسته‌های یهودیان و اسرائیل قدم بر می‌دارند و به آنها خدمت می‌کنند، اجداد آنان یهودی بوده‌اند.

مصاحبه‌ی شبکه دیسکاوری

در اوایل سال ۲۰۰۷، بعد از نمایش فیلم قبر گمشده‌ی عیسی، یکی از مجریان میزگرد تلویزیونی شبکه دیسکاوری، به‌نام بیل اُرایلی (۱۳) مصاحبه‌ای را با یک کشیش از منطقه‌ی نیویورک در ارتباط با فیلم فوق داشت. بیل اُرایلی از آن کشیش سؤال کرد که نظر تو در مورد این فیلم چیست؟

وی در آغاز شروع به تعریف و تمجید از جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان فیلم نمود و گفت که جیمز کامرون کارگردان بسیار خوبی است. او فردی است که فیلم تایتنیک (Titanic) را ساخته است و… بعد، آن کشیش در ادامه افزود:

ما (مسیحیان) همانند مسلمان‌ها نیستیم که اگر شما بگویید استخوان‌های فلانی را پیدا کرده‌ایم [وی نام یکی از چهارده معصوم را آورد که نگارنده نمی‌خواهد آن را تکرار کند] آنها همه چیز را به هم بریزند. نه! حال می‌گویند که قبر عیسی مسیح را پیدا کرده‌اند که در آن قبر استخوان‌های عیسی، مادر عیسی، پدر عیسی وجود دارد، خوب، مسئله‌ای نیست! وجود دارد، که دارد!

یهودیان به‌راحتی اعتقادات مسیحیان را مورد اهانت، افترا و هتاکی قرار می‌دهند، بدون این‌که شاهد هیچ‌گونه عکس‌العملی از جانب مسیحیان شوند. این چیزی است که یهودیان از مسیحیان ساخته‌اند!

اهانت یهودیان آمریکا به حضرت عیسی (ع)

بعضی از یهودیان صهیونیست از طریق رسانه‌های گروهی آمریکا، به حضرت عیسی (ع) فحاشی می‌کنند و مسیحیان بدون هیچ عکس‌العملی، به‌راحتی از کنار آن می‌گذرند. به نمونه‌هایی از آن توجه فرمایید:

در ژانویه سال ۲۰۰۸ میلادی، زنی به نام دنا جکوبسن (Dana Jacobson) مجری شبکه‌ی تلویزیونی ای اس پی ان (ESPN) آمریکا که یک یهودی می‌باشد، در برنامه‌ای در شهر آتلانتیک در ایالت نوجرسی به حضرت عیسی (ع) فحش بسیار رکیکی داد (F–k Jesus) و مسیحیان به‌راحتی وی را پذیرا شدند و از آن گذشتند!

دنا جکوبسن و سارا سیلورمن و کتی گریفین

دنا جکوبسن و سارا سیلورمن و کتی گریفین

زن دیگری به نام سارا سیلورمن (Sarah Silverman) که یک کمدین یهودی است و در طول فعالیت‌های انتخاباتی اوباما برای انتخاب شدن او بسیار تلاش نمود و به یهودیان می‌گفت که به اوباما رأی دهند، زیرا رئیس‌جمهور شدن وی، به نفع اسرائیل است، در تابستان سال ۲۰۰۷ میلادی در یکی از برنامه‌های خود، در ارتباط با حضرت عیسی (ع) گفت:

ای کاش یهودیان واقعاً عیسی را می‌کشتند… من این کار را دوباره انجام خواهم داد [یعنی دوباره عیسی را خواهم کشت]. من در عرض یک ثانیه این کار را خواهم کرد.

کتی گریفین (Kathy Griffin)، کمدین و هنرپیشه‌ی یهودی نیز به حضرت عیسی (ع) اهانت کرد (S–k it Jesus) و جایزه‌ی خود را نیز در مراسم جایزه‌ی اِمی (The Emmy Award program) دریافت نمود.

در حاشیه باید به این نکته اشاره نمود که در دائرةالمعارف یهود آمده است که یهودیان، بیش از هر نژاد و مردمی به بیماری‌های عصبی دچار می‌باشند. (۱۴) در بین این بیماری‌های عصبی، رفتار جنون‌آمیز (Hysteria) و خسته‌روانی (neurasthenia) بیشترین نوع آن می‌باشند.

اظهارنظر مسیحیان و برخورد متفاوت یهودیان با آنها

دلیلی که یهودیان برای توجیه فحاشی دنا جکوبسن یهودی می‌آورند این است که وی، از مشروبات الکلی استفاده کرده بود، لذا نباید معترض او شد. نکته‌ی دیگری که یهودیان برای توجیه این فحاشی‌ها عنوان می‌کنند: آزادی بیان است، لذا این افراد می‌توانند چنین اظهاراتی داشته باشند!

ولی همین یهودیان، برخورد بسیار متفاوتی را با مل گیبسون (Mel Gibson)، هنرپیشه‌ی هالیوودی داشتند. مل گیبسون در تابستان سال ۲۰۰۶ میلادی، در حالت مستی، در بزرگراه پاسفیک کوسْت (Pacific Coast) در منطقه‌ی مالیبو (Malibu) در حومه‌ی لس‌آنجلس رانندگی می‌کرد. پلیس لس‌آنجلس وی را دستگیر و به بازداشتگاه پلیس منتقل نمود. براساس اظهارات پلیس، او در حال مستی به پلیس گفته بود: یهودیان، مسئول تمام جنگ‌ها در دنیا می‌باشند، و از پلیس با لحن بسیار زننده‌ای پرسیده بود که: آیا تو یک یهودی‌ای؟

مل گیبسون

مل گیبسون

بعد از پخش این خبر، یهودیان حملات گسترده‌ای را علیه وی نمودند. این در حالی بود که مل گیبسون بعد از این‌که از حالت مستی خارج شد، عذرخواهی کرد، ولی یهودیان (ازجمله باربارا والتر یهودی صهیونیست از شبکه تلویزیونی اِی بی سی) کماکان به حملات خود علیه او ادامه دادند. اما اگر مل گیسبون علیه پیامبران الهی فحاشی می‌کرد، یهودیان می‌گفتند که وی در حالت مستی، این‌گونه اظهارات را داشته است، لذا نمی‌توان وی را مؤاخذه نمود. ولی در موارد دیگر می‌گویند: آزادی بیان است. بر این اساس، او در هر شرایطی می‌تواند به فحاشی‌های خود علیه پیامبران الهی ادامه دهد.

مارلون براندو (Marlon Brando) از دوران جوانی در خدمت هالیوود بود و در فیلم‌های متعددی ایفای نقش نمود. او در اوایل ماه آوریل سال ۱۹۹۶ که در آن تاریخ ۷۲ سال از عمر وی می‌گذشت، در برنامه‌ی لری کینگ شو (Larry King Show) شبکه‌ی سی ان ان (CNN) حضور یافت و در مصاحبه‌اش به حقیقتی اشاره نمود و آن این‌که:

هالیوود از آنِ یهودیان است و توسط یهودیان اداره می‌شود.

بعد از این مصاحبه و بیان این حقیقت، یهودیان صهیونیست بلایی بر سر مارلون براندو آوردند که وی از اظهار این حقیقت، معذرت خواست. سرکرده‌ی حاخام‌های لس‌آنجلس، ماروین هایر (Marvin Hier) در مصاحبه‌ای گفت:

دیگر بس است، چون او به دفتر کار من آمد و عذرخواهی نمود و عملاً گریه کرد! و راضی شده است تا جمعه‌ی آینده از موزه‌ی بردباری یهودیان (museum of tolerance) (واقع در خیابان پیکو در شهر لس‌آنجلس) نیز دیدن کند!

مارلون براندو در برنامه لری کینگ شو

مارلون براندو در برنامه لری کینگ شو

مگر جز این بود که مارلون براندو حقیقتی را اظهار داشت؟ چرا یهودیان صهیونیست و افرادی نظیر ایروینگ روبین، سرکرده‌ی گروه تروریستی جی دی ال در لس‌آنجلس، باید به وی حمله و فحاشی کنند؟ مارلون براندو به‌علت فحاشی‌ها، مجبور شد تا از موزه‌ی به‌اصطلاح بردباری دیدن کند، موزه‌ای که در آن تصاویری که اصلاً هیچ ارتباطی با یهودیان ندارد، برای اغفال مردم، در آنجا جمع‌آوری کرده و به نمایش گذارده‌اند و مطالب کذبی را در ارتباط با هولوکاست عنوان می‌کنند. البته قضیه‌ی مارلون براندو، یک مورد از موارد بسیار است!

تعداد افرادی که در اروپا و آمریکا توسط یهودیان صهیونیست قربانی شده‌اند، یکی و دو تا نیستند. اگر فردی حقیقتی را علیه یهودیان صهیونیست عنوان کند، سریعاً قلع و قمع می‌شود که در این مورد می‌توان کتاب‌ها نوشت!

سؤال: آیا یهودیان صهیونیست فقط علیه مسیحیان اقداماتی را صورت داده و می‌دهند؟ آیا آنها طرح و برنامه‌ای در مورد مسلمان‌ها ندارند؟

اگر بعضی از مسئولین جمهوری اسلامی ایران مطلبی را علیه یهودیان صهیونیست و یا اسرائیل اظهار می‌دارند، تعدادی از مسیحیان معترض می‌شوند و همان جملات کذایی را تکرار می‌کنند که: یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند و….

آیا این‌گونه اظهارات، منطقی است؟! حال ببینیم سردمداران رژیم اشغالگر فلسطین چه می‌گویند:

آریل شارون نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در مصاحبه‌ای با شبکه بی بی سی انگلیس، در ۲۵ مارس ۲۰۰۱ گفت:

اسرائیل ممکن است که چنین حقی را داشته باشد تا دیگران را محاکمه کند، ولی هیچ فردی چنین حقی را ندارد که یهودیان و (یا) اسرائیل را محاکمه کند! (۸۲)

حال مجدداً به مطالبی که ۹۰ سال قبل، هنری فورد در کتاب یهود بین‌الملل (در ارتباط با نفوذ و سلطه‌ی یهودیان بر کلیساها) گفته است، فکر کنید و خود قضاوت نمایید.

پی‌نوشت‌ها: سلطه‌ی یهود

۱. Babyloniam Edition / Kallah 51a
۲. Kallah 51a
۳. Sanhedrin 106a
۴. Jewish Encyclopedia, 1903, volume 7, p. 170, Funk and Wagnalls corp. U.S.A.
۵. The Jews are the chosen people of God. We can’t say anything against them. That’s against God’s Will.
۶. Urinal men’s stand-up toilets
۷. The International Jew, the World’s Foremost Problem

۸. ‌هنری فورد در این کتاب، در ارتباط با موضوعات مختلف، از جمله مسائل و معضلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آمریکا و این‌که یهودیان چگونه آمریکا را به لجن کشیده‌اند، صحبت کرده است. البته بعد از نگارش این کتاب، یهودیان بلایی را بر سر هنری فورد آوردند که او نه تنها لفظاً، بلکه کتباً از یهودیان عذرخواهی نمود و مطبوعات، آن عذرخواهی را چاپ کردند، هرچند که آن نوشتار، حقایقی در مورد یهودیان بود! قیمت این کتاب در آن زمان به ۸۰۰ دلار رسیده بود، زیرا یهودیان تمام نسخه‌های آن کتاب را جمع‌آوری کرده بودند و مردم بسیار مشتاق بودند تا بدانند این حقایقی که هنری فورد در مورد یهودیان گفته است، چیست.

۹. Secularize the schools, and you can then Judaize the universities.

۱۰. با شعار جدایی دین از سیاست (separation of church and state).
۱۱. در سال ۱۹۱۲ میلادی، انجمن ملی آموزش و پرورش آمریکا (National Education Association) پشتیبانی خود را از آموزش مسائل جنسی در مدارس آمریکا اعلام نمود.

۱۲. New York Magazine, Rabbi Martin Siegel, P. 32 , January 18,1972.
۱۳. Bill O’reilly – Talk Show Host, Discovery Channel
۱۴. The Jewish Encyclopedia, Vol. IX, (1905), p. 225.

منبع: سیدهاشم میرلوحی ، یوسرائیل و صهیوناکراسی ، قم: دفتر نشر معارف، چاپ سوم.

سلطه‌ی یهود ، سلطه‌ی یهود ، سلطه‌ی یهود

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

سلطه‌ی یهود ، سلطه‌ی یهود ، سلطه‌ی یهود

سلطه‌ی یهود ، سلطه‌ی یهود ، سلطه‌ی یهود

همچنین ببینید

هالووین» تا «کار خودشونه

از «هالووین» تا «کار خودشونه»!

مسأله هالووین به انقیاد و مسخ توسط نظام سرمایه‌داری مربوط است؛ وگرنه دهن درست‌کردن برای کدو و پخ‌کردن برای این و آن که بترساندشان، ضرر خاصی هم ندارد!

۴ نظر

  1. مطلب خوبی بود. با اینحال من به خاطر دارم که نخست وزیر کنونی اسراییل در همین خبر های چند ماه قبل می گفت که حداقل هفته ای یکبار کتاب مقدس را می خواند, که در تناقض با مطلب بالا شاید باشه. پس شاید بشه این طور احتمال داد که ما در اینجا با دو گروه متفاوت روبرو هستیم. (یک گروهی که مذهبی هست و یک گروه دیگری که ضد دین و حدودا ضد خدا هست.)
    rt.com/news/412791-netanyahu-bible-israel-jerusalem
    Israel’s prime minister is a big fan of the Bible
    همینطور چیز دیگری من در اینترنت دیده بودم این بود که عموم مردم اسراییل به طور جالبی یهودیانی که در امریکا هستند رو شیطان پرست (satanism) می دونستند. که می تونه نشان دهنده اختلاف بین یهودیان اسراییل و یهودیان خارج از اسراییل باشه.
    البته شاید من اشتباه می کنم. ولی به نظرم طبیعی هست که وقتی ما در این جهان خدا پرست داریم ضد خدا نیز داشته باشیم. با اینحال احتمال دیگر نیز , این هست که برخی از افراد دین های دستکاری شده رو دنبال می کنند. و خب به راه شیطان پرسی کشیده شده اند.

  2. همونطوری که انتظار داشتم. حداقل یکی از اون تصاویر مال چین هست (که آتئیست و ضد خداست). تو سرچ تصاویر گوگل یا yandex وقتی تصویر رو سرچ کنید, می بینید که اون تصویر مال چین باید باشه.
    و اصلا امکان نداشت و نداره که تو اسراییل فراماسون ها اجازه همچین چیزی رو بدهند. لینک های اثبات رو ببینید کاملا مشخصه که مکان اون ها در چین هست.
    https://www.xuehua.us/2018/03/23/重庆洋人街将要被拆,厕所文化即将消失,网友:/
    http://kapilsharmafc.com/wp-content/uploads/2017/07/publictoilet.jpg
    https://5cdnwww.xuehua.us/wp-content/uploads/2018/03/65e375748adb42f886fd3f8c8034b253.jpg

  3. از نظر من با اینحال که عموما انتظار نمی رود که افراد با خالق خودشان بجنگند, ولی در این جهان قطعا ضد خدا وجود داره و داره سعی می کنه که بین گروه های خدا پرست تفرقه ایجاد کنه. چین که کاملا مشخصه که مقر ضد خداست.
    http://kapilsharmafc.com/wp-content/uploads/2017/07/publictoilet.jpg
    این هم تصویر برج بابل “modern babylon tower” که یکی دیگر از مقر های ضد خداست.
    https://3.bp.blogspot.com/-mhNdA42z0OI/UtJPmnR1XOI/AAAAAAAAP6A/W-pMcPPNlOg/s1600/Q.jpg

  4. مطالبتون خیلی عالی و با مدرک و محکم بودن. ای کاش مردم حقیقت رو ببینن، چند خانواده یهودی که صد تا هم نمیشن اکثر ثروت دنیا و رسانه ها و کنترل میکنن. نازی ها کاملا درست میگفتن، اونا جنگ رو شروع نکردن بلکه رسانه های یهود در درجه اول سیاستمدار های بریتانیا و فرانسه و بعد افکار عمومی آمریکایی هارو علیه آلمان کرد. هیتلر به محض به قدرت رسیدن نظام اقتصادی آلمان رو از زیر سلطه بانکدارای یهود خارج کرد ( و این چیزی بود که یهود بین الملل ازش راضی نبود)، حتی تموم ۸ لوژ فراماسونری آلمانی رو جمع کرد و اعضاش رو محاکمه مدارکش هم موجوده. اگه نازی ها حق نبودن چرا رسانه انقد ازشون میترسه و توی این به اصطلاح آزادی بیان اجازه نیست راجبشون صحبت بشه. ولی باز هم بنظر من یهودی ها هم مثل بقیه خوب و بد دارن ولی بد هاشون با شیطان قرار داد بستن که همین یهود بین الملل باشه. در کل مطالبتون خیلی خوب بود، کمترین سایتی انقدر دقیق مینویسه خدا قوت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 9 =