اسرائیل بهشت تجارت اعضای بدن انسان

اسرائیل بهشت تجارت اعضای بدن انسان

تجارت اعضای بدن و جواز کشتن ملت‌ها در ایدئولوژی یهودیت صهیونیستی

به اعتراف رسانه‌های رژیم صهیونیستی، رژیم اسرائیل یکی از مهمترین مراکز خرید و فروش و تجارت اعضای بدن انسان در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

با وجود تمام ادعاهای صهیونیست‌ها درباره مبارزه با این پدیده (تجارت اعضای بدن انسان)، این امر به‌ویژه سوءاستفاده آنها از مهاجران، کودکان، افراد عقب‌افتاده و حتی شهدای فلسطینی به شکل سازمان‌یافته‌ای با علم و درایت و حتی مشارکت برخی از مسئولین رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

امروز باندهای فروش اعضای بدن انسان در رژیم صهیونیستی که نه به شکل سرّی بلکه کاملاً علنی تحت مدیریت شماری از سیاستمداران و سرمایه‌داران این رژیم در حال فعالیت هستند، همراهی ساختار حاکمیت رژیم صهیونیستی چه امنیتی و چه سیاسی را هم به‌همراه خود داشته و از کمک آنها به‌ویژه در مواردی که در خارج از فلسطین اشغالی تحت تعقیب، محاکمه و زندان قرار می‌گیرند، هم بهره‌مند می‌شوند.

تقریباً هیچ گزارشی درباره تجارت اعضای بدن انسان در سرتاسر دنیا منتشر نمی‌شود که اسرائیل را در صدر فهرست خود در این امر قرار نداده باشد!

اسرائیل بهشت تجارت اعضای انسان

به‌نوشته روزنامه یدیعوت آحرونوت، این فعالیت مختص داخل فلسطین اشغالی نیست، بلکه جنبه‌ی فرامرزی داشته و سطح بین‌المللی را در بر گرفته است. همین امر هم باعث شده تا کمتر شبکه‌ی قاچاق اعضای بدن انسان در جهان کشف شود که سرنخی آنها را به اسرائیل مرتبط نکند.

«نانسی شیپر هاجز» استادیار دانشگاه کالیفورنیا، بنیانگذر مؤسسه «اورگان واچ» و یکی از متخصصان پدیده تجارت اعضا در گفت‌وگویی با رادیو نیویورک در این رابطه می‌گوید: اسرائیلی‌ها دارای ساختار سازمان‌یافته و شگفت‌انگیزی در خرید و فروش اعضا در سرتاسر جهان هستند، آنها حساب‌های بانکی در همه‌جا دارند و افرادی را در این زمینه به کار گمارده و حتی مترجمان و شرکت‌های توریستی را هم در راستای هدف خود سازمان‌دهی کرده‌اند.

بی بی سی هم در گزارشی که چند سال پیش منتشر کرد خبر داد اسرائیل بیشترین مصرف‌کننده کلیه در جهان است و خط تولید کلیه خود را در مولداوی ایجاد کرده است، به‌نحوی که مردان این کشور اکثراً با یک کلیه زندگی می‌کنند!

این امر به خودی خود نشانگر بخشی از بهشتی است که عاملان این رفتار غیرانسانی در اسرائیل برای خود یافته‌اند. یک صهیونیست به‌نام «موشه هارئیل» سردسته یکی از باندهای خرید و فروش اعضای بدن انسان که چند بار نامش در این رابطه مطرح و بارها هم دستگیر شد، اما با کمک و نفوذ اسرائیل از زندان خارج و کماکان به این فعالیت ادامه می‌دهد.

موشه هارل

«موشه هارئیل» سردسته یکی از باندهای خرید و فروش اعضای بدن انسان

روزنامه یدیعوت آحرونوت هم گزارش کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا را برای سال ۲۰۱۵ منتشر کرد که تأکید داشت پزشکان دارای تابعیت اسرائیل مسئولین اصلی توسعه‌ی تجارت اعضای بدن انسان در تمام دنیا از جمله اروپای شرقی محسوب می‌شوند.

در اروپای شرقی به‌دلیل نوع زندگی مردم، از کار افتادن کلیه و کبد امری بسیار شایع و به تبع آن تقاضا برای پیوند این دو عضو هم بسیار بیشتر است.

در سال ۲۰۱۶ پلیس فدرال آمریکا یک باند قاچاق اعضای بدن انسان را که توسط سه حاخام یهودی مدیریت می‌شد کشف و متلاشی کرد، تحقیقات از این سه حاخام نشان داد که آنها با استفاده از روایت‌های توراتی سعی در متقاعد کردن مردم برای اهدای عضو در مقابل ۱۰ هزار دلار می‌کردند و بعد این عضو را به نیازمندان پیوند کلیه به قیمت‌هایی بالاتر از ۱۵۰ هزار دلار می‌فروختند.

این در حالی است که گزارش‌هایی از سرقت اعضای بدن قربانیان جنگ‌های منطقه حتی در کشورهایی همچون سوریه و عراق هم منتشر شده است. روزنامه هاآرتص با اعتراف به این اقدام کثیف نوشت: شماری از دلالان و نیز جراحان در تل‌آویو در انتظار ورود قربانیان این جنگ‌ها به‌ویژه از سوریه هستند.

این روزنامه نام دو دلال بزرگ فعال در این زمینه، یکی یهودی ترکیه‌ای به‌نام «یوسف سونمز» و دیگری یهودی اسرائیلی به‌نام «موشه هارئیل» را ذکر کرد. به‌نوشته این روزنامه، هارئیل بعد از آن‌که در کوزوو دستگیر شده بود، فعالیت خود را به آنکارا منتقل کرد در حالی‌که شریک تُرکش یک جرّاح بوده و مرد شماره ۲ مافیای تجارت اعضای بدن انسان از طریق سوءاستفاده از پناهجویان سوری محسوب می‌شود.

یوسف سونمز

«یوسف سونمز» سرجرّاح باند قاچاق کلیه کوزوو

او حتی متهم به سرقت بیش از ۲۲۰۰ کلیه هم هست که به این دلیل هم توسط پلیس ترکیه در مطبش دستگیر شد ولی با وجود محکوم شدن، با فشارهای اسرائیل با قید ضمانت از زندان خارج و از کشور گریخت.

یک رسانه عربی نیز به نقل مجله دیر اشپیگل خبر داد قاچاقچیان انسان با سوراخ کردن عمدی قایق‌های بادی پناهجویان آنها را غرق و در فاصله شش ساعته پیش از تلف شدن اعضای داخلی بدن، این اعضا را خارج و به بالاترین قیمت به افراد نیازمند پیوند می‌فروشند.

برخی از رسانه‌ها یکی از اهداف ایجاد بیمارستان‌های صحرایی اسرائیل برای تروریست‌های مخالف دولت سوریه را هم سرقت اعضای بدن مجروحین اعلام می‌کنند.

اسرائیلی‌ها پیشینه‌ی دور و درازی در این رابطه دارند، سال ۲۰۰۲ بود که نظامیان صهیونیست سه نوجوان فلسطینی را به شهادت رسانده، اما بعد از چند روز اجساد آنها را بدون اعضای داخلی آنها تحویل طرف فلسطینی دادند. یاسر عرفات رئیس تشکیلات فلسطینی با نشان دادن تصویر این سه نوجوان به رسانه‌ها گفته بود: «آنها فرزندان ما را کشتند و اعضای بدنشان را هم بردند».

اسرائیل بهشت قاچاق اعضای بدن انسان

جمعیت‌های مدافع حقوق بشر فعال در فلسطین از ثبت حداقل ۲۵۰ مورد در این زمینه سخن می‌گویند که بدون اعضای داخلی به خانواد‌ه‌هایشان تسلیم شده‌اند.

روزنامه هاآرتص هم در شماره اکتبر ۲۰۱۸ خود از تکرار این اقدامات علیه پناهجویانی که خود را به مصر رساندند، پرده برداشت و نوشت مافیای تجارت اعضای بدن اقدام به ربودن پناهجویان و خارج کردن کلیه برخلاف خواست و میل آنها می‌کنند.

از نکات قابل توجه آن است که با وجود دستگیری شمار زیادی از اسرائیلی‌های مرتبط با این اقدام ضدانسانی در سرتاسر دنیا، کمتر دیده شده است که در داخل فلسطین اشغالی چنین باندهایی دستگیر شوند.

به گفته «رافائل ماتیسانز» مبتکر اسپانیایی توافق سانتیاگو برای مبارزه با تجارت اعضای بدن انسان، سالانه دست‌کم ۱۰ هزار نفر از اتحادیه اروپا عازم اماکنی همچون اسرائیل (مناطق اشغالی) می‌شوند تا به شکلی غیرقانونی عمل پیوند عضو انجام دهند، این تجارت دست‌کم سالانه ۱.۲ میلیارد دلار برای فعالان در آن سود به همراه دارد.

کاریکاتور تجارت اعضای بدن توسط اسرائیل

کاریکاتور تجارت اعضای بدن فلسطینی‌ها توسط اسرائیل

یک کارشناس امور رژیم صهیونیستی نیز می‌گوید: اسرائیل، به دلیل آن‌که اکثر قریب به اتفاق اسرائیلی‌ها سابقه نظامی‌گری داشته و آمادگی کشتن هر انسانی را دارند و نیز امکان سفر، حضور و فعالیت در اکثر کشورهای جهان را دارند و نیز می‌دانند که خبری از مجازات‌های مهم و قابل ذکر برای قاچاق و فروش اعضای بدن انسان در قوانین این رژیم غاصب وجود ندارد، به بهشت این تجارت کثیف تبدیل شده است، به‌ویژه که در ایدئولوژی یهودی، وارد آمدن زیان به غیریهودی نه‌تنها نکوهیده نیست، بلکه مورد ستایش نیز قرار می‌گیرد!

بیشتر بخوانیم : صنف دل و قلوه فروشان یهودی مقیم نیویورک!

منابع:
• پایگاه اطلاع‌رسانی واللا
• روزنامه هاآرتص
• روزنامه یدیعوت آحرونوت
• پایگاه اطلاع‌رسانی روتر
• شبکه المیادین
• دیلی میل
• هیرالد تریبون
• بی بی سی
• شبکه العالم
• پایگاه عرب ۴۸

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =