11سپتامبر و 4هزار یهودی

جزئیات پنهان ۱۱سپتامبر / ۴هزار یهودی و تنها ۵ کشته!

در دو بخش قبلی این پرونده ( ۱ ۲ ) به حضور صهیونیست‌ها در مراکز مهم امنیتی آمریکا که مسئول تأمین امنیت مرکز تجارت جهانی بودند پرداخته شد، در این شماره به بررسی فرودگاه‌هایی پرداخته می‌شود که هواپیماهای برخاسته از آنها در ۱۱سپتامبر خود را به برج‌های دوقلو کوبیدند.

امنیت فرودگاه‌ها در دستان یهودیان

ویکی اسپوکز در این خصوص می‌نویسد: سومین جنبه‌ی مهم در بررسی حادثه ۱۱سپتامبر، بررسی تمامی فرودگاه‌هایی است که در جریان این حادثه هواپیماهای برخاسته از آنها توسط چند عرب ربوده شدند.

در این فرودگاه‌ها اسکنرهایی بود که تمامی مسافران پیش از ورود به هواپیما توسط آن بازرسی می‌شدند، بنابراین مسافران نمی‌توانستند با خود سلاحی را وارد هواپیما کنند.

Huntleigh

حفظ امنیت سه فرودگاهی که هواپیماهای ۱۱سپتامبر از آنها ربوده شدند برعهده‌ی شرکت امنیتی هانتلی یو.اس.ای (Huntleigh USA) بود که مالیکت آن در اختیار دو یهودی اسرائیلی به نام‌های عزرا هارل (Ezra Harel) و مناخیم آتزمون (Menachem Atzmon) بود.

آتزمون در دهه ۸۰ عضو حزب لیکود رژیم صهیونیستی بود. وی به همراه ایهود اولمرت نخست‌وزیر سابق اسرائیل، و دیگر اعضای حزب لیکود در یک رسوایی سیاسی حضور داشتند. آتزمون متهم به رشوه‌خواری، جعل اسناد، و زیر پا گذاشتن قوانین مالی حزب بود.

مناخیم آتزمون

مناخیم آتزمون

هانتلی یو.اس.ای یک شرکت امنیتی-اطلاعاتی یهودی بود که اغلب کارکنان آن از نیروهای سابق شین بت / Shin Bet (پلیس امنیت داخلی اسرائیل) تشکیل شده بود. به هیچ‌وجه قابل قبول نیست که این شرکت با آن سابقه‌ی امنیتی و اطلاعاتی تا این حد بد عمل کرده باشد که ۱۹ مسافر عرب در فروگاه‌های لوگان بوستون و نوارک، با در دست داشتن سلاح سرد و حتی اسلحه گرم وارد فرودگاه شده و چهار فروند هواپیما را ربوده باشند.

در ادامه‌ی این گزارش موردی ذکر شده که حکایت از مطلع بودن پلیس فدرال آمریکا از وجود تهدید علیه برج‌های تجارت جهانی دارد؛ اما اف.بی.آی اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نداده است!

ویکی اسپوکز در این‌باره می‌نویسد: در اکتبر سال ۲۰۰۰ یعنی ۱۱ ماه قبل از وقوع حادثه ۱۱سپتامبر، یکی از نیروهای بازنشسته ارتش اسرائیل در قبرستان گومل چسد (Gomel Chesed Cemetery) حضور داشت و مکالمه دو نفر که به زبان عبری با یکدیگر صحبت می‌کردند حس کنجکاوی او را تحریک کرد.

Gomel Chesed Cemetery

این مرد برای مطلع شدن از گفت‌وگوی آن دو نفر در پشت یکی از سنگ‌قبرهایی که ۸ فوت ارتفاع داشت پنهان شد و سپس مشاهده کرد که یک اتومبیل لوکس به محل نزدیک و یک مرد از آن پیاده شد و به آن دو نفری که به زبان عبری صحبت می‌کردند پیوست.

این فرد سوم پس از پیوستن به دو نفر قبلی به آنها گفت:

آمریکایی‌ها پس از آن‌که در ماه سپتامبر هواپیماها برج‌های دوقلو را منفجر کنند معنای زندگی با تروریست‌ها را خواهند فهمید.

به گفته‌ی این افسر بازنشسته اسرائیلی، یکی از آن دو مرد ابتدایی از فرد سوم سؤال کرده که ممکن است انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۰ و نتیجه‌ی آن بر “برنامه هواپیماها” تاثیر بگذارد؟ که فرد سوم در پاسخ گفته:

مهم نیست چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، در مقام‌های بالاتر افرادی را داریم که همه‌ی کارها را مرتب می‌کنند.

این افسر بازنشسته سپس به‌طور ناشناس این اطلاعات را در اختیار اف.بی.ای قرار داد اما در آن زمان توجهی به این اطلاعات نشد و پس از وقوع حادثه ۱۱سپتامبر نیز در تحقیقات انجام شده کسی به سراغ ماجرای قبرستان گومل چمستری نرفت. [اندیشکده مطالعات یهود: ماجرای شهادت آندریاس سزکلی مشهور به شاهد S را اینجا بخوانید.]

شهروندان یهودی از حمله باخبر بودند

شرکتی به نام اودیگو (Odigo) که متعلق به یهودیان آمریکاست، این نکته را تأیید کرده که ۵ ساعت قبل از برخورد اولین هواپیما به برج‌های دوقلو، دو نفر از کارمندان آن هشدارهایی را در این رابطه دریافت کرده بودند.

odigo

این شرکت در سال ۲۰۰۱ سیستمی را در اختیار داشت که از طریق آن تمام یهودیان آمریکا می‌توانستند با یک جستجوی ساده از وجود خطر مطلع شوند.

براساس آمارهای موجود بیش از چهار هزار یهودی در برج‌های دوقلو، ساختمان پنتاگون و محل‌های نزدیک به این دو مجموع کار می‌کردند اما پس از حادثه ۱۱سپتامبر اعلام شد که فقط پنج یهودی در این حملات تروریستی کشته شده‌اند!!

ادامه دارد…

قسمت قبلی این مقاله ؛ قسمت بعدی این مقاله

۱۱سپتامبر ، ۱۱سپتامبر

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

۱۱سپتامبر ، ۱۱سپتامبر

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.