امنیت برج‌ها برعهده صهیونیست‎ها بود

جزئیات پنهان ۱۱ سپتامبر / امنیت برج‌ها برعهده صهیونیست‌ها بود!

در بخش اول از این گزارش به معرفی یهودیان سرشناسی پرداختیم که در برج‌های تجارت جهانی صاحب دارائی و دفتر بودند اما در زمان وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر در این محل حضور نداشتند. امنیت برج‌ها

در بخش دوم جزئیاتی دیگر از موارد پنهان مانده‌ی این پرونده بررسی می‌شود که به معرفی مسئولان امنیتی مرکز تجارت جهانی اختصاص دارد.

ویکی اسپوکز بخش دوم گزارش خود را به معرفی افرادی اختصاص داده که مسئول تامین امنیت برج‌های دوقلو بودند. این سایت معرفی افراد ذکر شده را این‌طور آغاز می‌کند:

امنیت مرکز تجارت جهانی در دستان صهیونیست‌ها بود

برای آن‌که بتوان مواد منفجره را در محل‌های حساس برج‌های تجارت جهانی کار گذاشت، نیاز به آن است که شما بدون سؤال و جواب به تمامی نقاط این برج‌ها دسترسی داشته باشید.

Kroll

بعد از بمب‌گذاری سال ۱۹۹۳ در مرکز تجارت جهانی، حفظ امنیت این مرکز در قراردادی به اتحادیه کرول (Kroll Associates) واگذار شد. در آن زمان این اتحادیه به‌عنوان سازمان سیای وال‌استریت (Wallstreet’s CIA) شناخته می‌شد.

این قرارداد توسط همان مرکزی که ریاستش را لوئیس ایسنبرگ (Lewis Eisenberg) یهودی بر عهده داشت به اتحادیه کرول واگذار شد و به موجب این قرارداد کرول دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برای راه اندازی مجدد سیستم امنیتی مجموعه مرکز تجارت جهانی دریافت کرد.

نکته‌ی جالب اینجاست که مالکان کرول دو یهودی صهیونیست به نام‌های جولز کرول (Jules Kroll) و جرمی کرول (Jeremy Kroll) بودند.

جولز کرول و جرمی کرول

جولز کرول (راست) بنیان‌گذار شرکت کرول و جرمی کرول (چپ)

کرول مدیریت تأمین امنیت برج‌های دوقلو را به فردی به نام ژروم ام. هائور (Jerome M. Hauer) سپرده بود. وی همان فردی بود که توسط رودی جولیانی (Rudy Giuliani) شهردار نیویورک انتخاب شده بود تا مدیریت اداره امنیت اضطراری شهرداری (OEM) را از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰ برعهده داشته باشد.

هائور بعد از انتخاب شدن به‌عنوان مدیر امنیت مرکز تجارت جهانی تلاش کرد تا همان مرکز را که در شهرداری نیویورک وجود داشت، در دفتر کار لری سیلورستین (Larry Silverstein) در این مرکز نیز دایر کند.

ژروم هائور

ژروم هائور مدیر امنیت مرکز تجارت جهانی در حادثه ۱۱ سپتامبر

ژروم هائور نیز یک یهودی وفادار به صهیونیسم بود. مادر وی رز ماسکاتین هائور (Rose Muscatine Hauer) بازنشسته دانشکده پرستاری و رئیس افتخاری سازمان زنان هداسا (Hadassah) نیویورک محسوب می‌شد. این مرکز مجموعه‌ای برای فعالیت دختران صهیونیست بود و از سازمان‌های مرکزی صهیونیست‌هایی محسوب می‌شد که از تشکیل کشور! اسرائیل حمایت می‌کردند.

در ادامه‌ی این پرونده به ماجرای مرگ مشکوک یکی از افسران پلیس فدرال آمریکا (FBI) می‌رسیم که از سوی هائور به‌عنوان رئیس تیم امنیتی مرکز تجارت جهانی انتخاب شده بود، اما درست در اولین روز کاریش که ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بود کشته شد!

این افسر اف. بی. آی جان اونیل (John O’Neill) نام داشت که تحقیقات گستره‌ای درباره‌ی بن لادن و حملات القاعده به آمریکا در دست انجام داشت، اما اعتراض سفیر آن روزهای آمریکا در یمن، موجب متوقف شدن تحقیقات اونیل شد.

جان اونیل

جان اونیل

جالب است بدانید که در آن زمان باربارا بوداین (Barbara Bodine) که یک صهیونیست یهودی بود به‌عنوان سفیر آمریکا در یمن حضور داشت و همین فرد مانع ادامه‌ی تحقیقات اونیل شده بود.

گفته می‌شود اونیل در تحقیقات خود به این نکته پی برده بود که حمله به ناوشکن یو.اس.اس. کول (U.S.S. Cole) که در ۱۲ اکتبر سال ۲۰۰۰ انجام شد، توسط القاعده نبوده بلکه شلیک یک فروند موشک کروز از جانب اسرائیل عامل انهدام این ناو آمریکایی بوده است!

باربارا بوداین

باربارا بوداین سفیر آمریکا در یمن

هدف از حمله به ناوشکن یو.اس.اس کول آن بود که افکار عمومی آمریکا را علیه اعراب و به‌ویژه القاعده بشورانند و همچنین دموکرات‌ها را نیز که تا آن زمان خطر تروریست‌ها را جدی نگرفته بودند، به دردسر بیاندازند. (*)

نتیجه آن‌که جرج بوش پسر به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد تا در زمان وقوع حملات ۱۱ سپتامبر در کاخ سفید باشد و تمام حقایق در کاغذ بازی‌ها و سیستم بوروکراسی دفن شود!!

ادامه دارد…

(*) توضیحات اندیشکده مطالعات یهود درباره این ماجرا: در هفته‌های پایانی ریاست جمهوری کلینتون، در ۱۲ اکتبر ۲۰۰۰ به ناوشکن یو اس اس کول – که به سمت خلیج فارس در حرکت بود – از بندر نورفولک آمریکا دستور داده شد که در بندر عدن یمن سوختگیری کند. این دستور نسبتاً غیرمعمول بود چرا که سوختگیری چنین ناوشکن‌هایی عموماً از طریق تانکر نیروی دریایی انجام می‌شود. فرمانده ناو از این دستور ابراز شگفتی و نگرانی کرد و گفت: «کول در ورودی کانال سوئز سوختگیری کرده و گذشته از این یمن منطقه خطر است.» یو اس اس کول در حال نزدیک شدن به اسکله بود که یک قایق کوچک به آن نزدیک و منفجر شد. ۱۷ ملوان جان خود را از دست دادند و ۵۰ تن دیگر زخمی شدند. دو قایقرانی که قایق مزبور را هدایت می‌کردند نیز از بین رفتند. بلافاصله مسئولیت حمله را متوجه بن لادن کردند، هر چند که خود بن لادن دخالت در این حمله را انکار کرد و طالبان نیز منکر مسئولیت بن لادن در این ماجرا شد. این قضیه مستمسک ایالات متحده شده تا با فشار آوردن بر رئیس‌جمهور وقت یمن، علی عبدالله صالح، از او بخواهد تا با آمریکا علیه القاعده همکاری نماید و ۳ اردوگاه شبه‌نظامیان در خاک یمن را تعطیل کند. به علاوه، این حمله درست چند هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل به شگفتی اکتبر (October Surprise) گردید و حاصلش به قدرت رسیدن جرج بوش بود. جان اونیل مسئول رسیدگی به پرونده حمله انتحاری به ناو مزبور گردید. اونیل به‌عنوان یک کارشناس مجرب در امر مبارزه با تروریسم که به مدت ۲۰ سال برای اف بی آی کار کرده بود، سابقاً مسئول رسیدگی به پرونده بمب‌گذاری مرکز تجارت جهانی در سال ۱۹۹۳ نیز بود. تیم اونیل نسبت به شلیک موشک از یک زیردریایی اسرائیلی به ناو یو اس اس کول مظنون شد چرا که حقیقتاً سوراخ ایجاد شده در ناو نشان‌دهنده برخورد موشک – و نه قایق انتحاری – به ناو مزبور بود. علی عبدالله صالح نیز نسبت به نقش اسرائیل در این حمله مظنون گردید و در مصاحبه با نیوزویک به احتمال این‌که این حمله از جانب اسرائیل و برای «تخریب روابط یمن – آمریکا» بوده باشد اشاره کرد. اونیل و تیمش مورد غضب باربارا بودین سفیر آمریکا در یمن قرار گرفتند و به آنها اجازه داده نشد که تحقیق و بازرسی بیشتری از حادثه به عمل آورند. سرانجام، بودین با بهره‌گرفتن از سفر تعطیلاتی‌اش به آمریکا به‌خاطر مراسم روز شکرگزاری (Thanksgiving day) ترتیبی داد که اونیل و تیمش دیگر وارد یمن نشوند و به خدمه یو اس اس کول دستور داده شد تا جز برای بازپرس جنایی نیروی دریایی آمریکا، برای فرد دیگری درباره ماجرای حمله به ناو سخن نگویند. اونیل در ژوئیه ۲۰۰۱ از اف بی ای استعفا داد. به فاصله کوتاهی پس از آن ریاست امنیتی مرکز تجارت جهانی به وی پیشنهاد شد و قرار بود از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ این سمت را در اختیار قرار بگیرد. جسد اونیل پس از ۲ روز بی خبری در میان آوار مرکز تجارت جهانی پیدا شد. اما درباره باربارا بودین باید گفت که وی در سال ۲۰۰۳ به تیم فاسد «فرمانداری موقت ائتلاف» در بغداد به ریاست پاول برمر ملحق گردید.

قسمت قبلی این مقاله  ؛  قسمت بعدی این مقاله

امنیت برج‌ها ، امنیت برج‌ها

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

امنیت برج‌ها ، امنیت برج‌ها

همچنین ببینید

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

مقاله‌ی یک صهیونیست درباره‌ی دولت یهود

لیدرهای صهیونی همیشه اظهار می‌داشتند که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند دولت یهود را تشکیل دهند، ولی آنها دروغ می‌گفتند و می‌خواستند اعراب را گمراه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 11 =