دین نوین جهانی از تئوری توطئه تا واقعیت

دین نوین جهانی از تئوری توطئه تا واقعیت!

مقدمه‌ای بر نقد سریال وایکینگ‌ها / دین نوین جهانی

مدتی است که اخباری پیرامون فعالیت‌های برخی کشورهای ظاهراً مسلمان در جهت تقریب ادیان می‌شنویم. از افتتاح خانه ادیان ابراهیمی (بيت العائلة الإبراهيمية / Abrahamic Family House) در امارات گرفته (۱) که مشابه آن را در برلین دیده‌ایم (۲)، تا دفاع برخی مسلمانان از صهیونیست‌ها و محکوم‌کردن مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر قدس! همان گروه از شیعه که توهین علنی به بزرگان اهل‌سنت را واجب شرعی می‌دانند، امروز مدافع یهودیان صهیونیست شده و آن‌ها را برادر دینی خود می‌خوانند! (۳)

دین نوین جهانی خانه ادیان ابراهیمی بيت العائلة الإبراهيمية Abrahamic Family House

خانه ادیان ابراهیمی در امارات (شامل مسجد و کنیسه و کلیسا)

همچنین پروژه‌ی تطبیع یا عادی‌سازی کشورهای عرب با رژیم غاصب صهیونیستی را باید در ارتباط با همین اقدامات ارزیابی کرد. (۴)

اما قبل از پرداختن به هدف اصلی این قبیل اقدامات، باید به مساله‌ی «نظم نوین جهانی» بپردازیم.

نظم نوین جهانی

سایت ویکی‌پدیا که یک دایرةالمعارف اینترنتی به زبان‌های مختلف به‌حساب می‌آید، در اقدامی به‌دور از آزاداندیشی و برخلاف ادعای بی‌طرفی مالکان این سایت، صفحه‌ی مربوط به عنوان «نظم نوین جهانی» را برای مخاطبان خود، جزو صفحات تحت عنوان «تئوری‌های توطئه» دسته‌بندی کرده است! (۵)

ویکی پدیا نظم نوین جهانی تئوری توطئه

ویکی‌پدیا نظم نوین جهانی را تئوری توطئه می‌داند!

در این مقالات ویکی‌پدیا، بارها تأکید می‌شود که مدعیان این نظریات، معتقد به «تئوری توطئه» بوده و حتی آن‌ها را دچار پارانوئید (۶) می‌خواند!

ویکی پدیا فراماسونری ایلومیناتی خانواده روچیلد تئوری توطئه

از نظر ویکی‌پدیا فراماسونری و ایلومیناتی و قدرت خانواده روچیلد (همانند خزندگان فرازمینی و…) توهم توطئه بوده و ناشی از پارانویا هستند!

عجیب این‌که در همین راستا، در این سایت عناوین دیگری همچون فراماسونری و ایلومیناتی در کنار مقالاتی درباره خزندگان فرازمینی و بیگانه خاکستری، آمده است! تا جایی که در مقاله‌ای مفصلاً به تئوری‌های توطئه پیرامون ماسون‌ها، پرداخته شده است! (۷)

ویکی پدیا فراماسونری تئوری توطئه

ویکی‌پدیا فراماسونری را در تئوری‌های توطئه دسته‌بندی می‌کند!

اما آیا حقیقتاً «نظم نوین جهانی»، حاصل ذهن‌های مریض و آلوده به تئوری توطئه است؟!

در بحبوحه‌ی «جنگ سرد»، دو بلوک غرب و شرق از عبارت «نظم نوین جهانی» سخن می‌گفتند. بوش و گورباچف (که با استعفای خود تیر خلاص را به بزرگ‌ترین رقیب آن روز بلوک غرب، یعنی اتحاد جماهیر شوروی زد) بارها از این عبارت نظم نوین جهانی، سخن گفته‌اند (۸).

در یکی از شماره‌های روزنامه‌ی نیویورک تایمز که در ۱۹۹۱ میلادی به‌مناسبت استفاده‌ی مکرر بوش از عبارت «نظم نوین جهانی»، تصریح می‌کند که نظم نوین جهانی ترجمه‌ی کاملاً خوبی از عبارت حک شده پشت اسکناس یک دلاری به زبان لاتین است (۹). در حالی‌که ویکی‌پدیا و برخی سایت‌های دیگر، معنای دقیق این عبارت را «نظم نوین اعصار» می‌دانند و علامت هرم ناکامل ماسونی و چشم جهان‌بین را از برداشت‌های بیماران روانی معتقد به تئوری توطئه می‌دانند!

هرم ناتمام در نشان بزرگ ایالات متحده آمریکا

هرم ناتمام (ابلیسک ناتمام) که بر اسکناس‌های دلار نقش شده است. بر بالای این نماد، که «مُهر بزرگ» (نشان بزرگ ایالات متحده آمریکا) نام دارد، به لاتین نوشته شده: Annuit cœptis (او [لوسیفر] از اعمال ما راضی است)، و در پائین نوشته شده: Novus ordo seclorum (نظم نوین دنیوی).

آیا نظم نوین جهانی، تئوری توطئه است؟

همان‌طور که می‌دانیم در سیاست بین‌الملل، «پول» به‌عنوان مهم‌ترین عامل قدرت‌زا، حرف اول را می‌زند. جالب است بدانیم که بنا بر اعلان سایت «advratings»، حدود ۵۰ شرکت در دنیا وجود دارد که دارایی تحت مدیریت آنان حداقل هزار میلیارد دلار است و سهام غالب شرکت‌های مطرح جهان را خریداری کرده‌اند. (۱۰)

به‌عنوان‌مثال فقط شرکت «استیت استریت» (State Street Corporation) که دومین سهام‌دار بزرگ شرکت عظیم والت دیزنی محسوب می‌شود (۱۱)، در حوزه‌ی صنایع نظامی با در اختیار داشتن ۱۴٪ از سهام لاکهید مارتین (اولین سهام‌دار) (۱۲)، ۹.۸۱٪ سهام از نورثروب گرومن (۱۳) (دومین سهام‌دار) و ۹.۳۳% از سهام ریتیان تکنولوژی (۱۴) (سومین سهام‌دار) با عنوان بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی جنگ‌افزار در جهان نقش پُررنگی در توسعه‌ی جنگ‌طلبی‌های آمریکا و کسب سودهای فراوان برای شرکت‌های اسلحه‌سازی و بزرگ‌ترین سهام‌دار آن یعنی «استیت استریت» داشته است. (۱۵)

شرکت استیت استریت State Street Corporation

سرمایه‌ی تحت مدیریت تعدادی از این شرکت‌ها از بودجه‌ی سالانه آمریکا بیشتر بوده و تنها یکی از آن‌ها با سیاست‌گذاری سرمایه‌ای معادل ۳۸ هزار میلیارد دلار بخش قابل‌توجهی از اقتصاد جهان را رهبری می‌کند.

بودجه‌ی یک سال آمریکا حدود ۴ هزار میلیارد دلار است. اما شرکت بلک راک، بیش از هشت هزار میلیارد دلار سرمایه تحت مدیریت دارد. (۱۶)

جالب این‌جاست که مدیریت بسیاری از این شرکت‌ها در اختیار یهودیان است. به‌عنوان مثال، «بلک راک» به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک در سایه جهان با مدیریت یک یهودی با نام «لری فینک» (Larry Fink) مشهور به پادشاه وال‌استریت (۱۷)، اداره می‌شود. (۱۸) مدیریت شرکت «فیدلیتی» (سومین شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری جهان) نیز در اختیار «ابیگیل جانسون» یهودی است. (۱۹)

لری فینک یهودی رئیس بلک راک

«لری فینک» یهودی؛ رئیس «بلک راک»

این شرکت‌های فراملیّتی با سرمایه‌های عظیم خود، جهان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای هدایت می‌کنند.

به‌همین دلیل است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب که مقام علمی مرجعیّت را نیز دارا هستند، درباره‌ی پشت صحنه‌ی قدرت در غرب، این‌گونه می‌فرمایند:

«حقیقت قدرت‌های غربی یک مافیا است که در رأس این مافیا صهیونیست‌ها و تجّار برجسته‌ی یهودی و سیاست‌مداران تابع این‌ها هستند، آمریکا هم ویترین‌شان است و همه‌جا پخشند؛ قدرت غربی این است.» (۲۰) (۲۱)

«دین نوین جهانی» مقدمه‌ی «نظم نوین جهانی»

به نظر می‌رسد اتاق‌فکرهای استکبار جهانی به این نتیجه رسیده‌اند که برای رسیدن به یک نظم نوین جهانی (یعنی تک‌قطبی شدن جهان و سیطره‌ی جهانی یهود بین‌الملل) بایستی ابتدا یک دین نوین جهانی که تمام ادیان را می‌پذیرد و در خود حل می‌کند، ایجاد شود. چرا که بدون شک یکی از مهم‌ترین موانع دُوَل استعمارگر برای به بند کشیدن کشورهای جهان، باورهای دینی و ملّی آنان است که نمونه‌ی بارز این مقاومت را در جهان اسلام می‌بینیم. به همین خاطر است که صهیونیسم جهانی با اقداماتی هماهنگ و با رویکردهای مختلف سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای، به‌دنبال رسیدن به یک دین نوین جهانی است.

مسجد و کنیسه و کلیسا خانه ادیان ابراهیمی دین نوین جهانی

از راست به چپ: تصویر داخل مسجد و کنیسه و کلیسا در «خانه ادیان ابراهیمی» در امارات

«دین نوین جهانی» و «هواپرستی»

دین نوین جهانی که بر پایه‌ی شک‌گرایی و پلورالیزم دینی ایجاد شده است، مدعی آن است که همه‌ی ادیان جهان از جهت واقع‌نمایی، یکسان هستند. چرا که وقتی هیچ معرفت یقینی‌ای وجود نداشته باشد و ما راهی به واقع به‌صورت قطعی نداشته باشیم، طبیعتاً حق نداریم که اعتقاد دینی خود را بر ادیان دیگر جهان برتری بدهیم، و این همان عصاره‌ی نظریه پلورالیزم دینی است. (۲۲)

در این نگاه همان‌قدر که مسیحیت به‌دلیل تحریف انجیل و نرسیدن کتابی از پیامبر این دین به دست ما، ناقص و پُر از تناقض است، تمام ادیان و مکاتب فکری دیگر نیز بر این اساس در بهترین حالت، ناقص هستند!! از طرفی نمی‌توان دین را نابود کرد، چرا که بالاخره بعضی از مطالب ادیان، از نگاه تابعان آن، صادق و مطابق با واقع است. برای همین باید تمام پیروان ادیان نه‌تنها تعامل انسان‌دوستانه با یکدیگر داشته باشند، بلکه دینِ مقابل را به‌عنوان یک تفکر صحیح در عرضِ دین خود بپذیرند و به راستی و صحّت آن اعتقاد داشته باشند. چرا که مسلمان واقعاً خدای واحد را می‌فهمد و او را حس می‌کند، مسیحی خدای متجسّد را در بین سه اقنوم درمی‌یابد و احساس می‌کند و حتی شیطان‌پرستان هم قدرت و عظمت شیطان را باور داشته و در حالات خود نوعی فهم شهودی از آن پیدا می‌کنند!!

این تفکر «اُمنیسم» (Omnism) نامیده می‌شود و فرد معتقد به همه‌ی ادیان را «اُمنیست» می‌نامند (۲۳) که در واقع نتیجه‌ی همان «کثرت‌گرایی دینی» است. (۲۴)

امنیسم دین نوین جهانی Omnism

بنابراین دین نوین جهانی با تکیه بر شک‌گرایی و پلورالیزم دینی، به‌دنبال وحدت و مساوات همه‌ی ادیان و مکاتب و نحله‌ها، در اعتقاد مردم جهان است و می‌خواهد از انسان‌ها، «اُمنیست» بسازد. یعنی هر مسلمانی می‌تواند هم به خدای خود ایمان داشته باشد و هم به خدای متجسّد مسیحی و هم به خدای قومی یهود! (۲۵)

البته نتیجه‌ی بدیهی این تفکر به‌دلیل تناقضات ادیان و مکاتب فکری مختلف با یکدیگر، «هواپرستی» است. در اصطلاح، اومانیزم، فردگرایی، لذت‌طلبی، نفع‌طلبی و… معنایی مشابه این معنا دارند، اما منظور از «هواپرستی» در اینجا، یعنی همان خودپرستی و تنظیم زندگی بر اساس تمایلات شخصی است که در آیه‌ی ۲۳ سوره‌ی جاثیه، خداوند متعال این روش زندگی را عامل قطعی گمراهی و مساوی با کفر به خداوند می‌داند. (۲۶)

عبادت یعنی خضوع و جاری کردن اراده‌ی معبود بر اراده‌ی خود. وقتی رفتار انسانی چیزی جز تمایلات خودش نباشد، درواقع خودپرست شده و خودش را «اِله» خود گرفته است. لذا «سبک زندگی غربی» در همین کلمه، یعنی «خودپرستی» خلاصه می‌شود. اما چرا نتیجه‌ی «دین نوین جهانی» در عمل، «خودپرستی» است؟

خانه ادیان ابراهیمی در امارات (شامل مسجد و کنیسه و کلیسا)

زیرا اگر اعتقاد به ادیان جهان مساوی باشد، خوب! شرابخوار به تجویز شرابخواری در مسیحیت متوسّل می‌شود و زن‌باره آیین اوشو را نصب‌العین خود قرار می‌دهد و رباخوار جواز رباخواری را به یهودیت منتسب خواهد کرد و… به همین صورت، هرکس مطابق هوای نفس خود می‌تواند به آیینی درآید و در واقع از ادیان، چیزی جز اسمی باقی نخواهد ماند!!

بنابراین نتیجه‌ی این تفکر، ریشه‌ی تمام ادیان را زده و برخلاف ادعای خود به‌جای پذیرش ادیان، در واقع ادیان را به یک پوسته‌ی ظاهری تقلیل برده و «نفس‌پرستی» را جایگزین «خداپرستی» می‌کند.

جالب است بدانیم که اولین اصل از اصول شیطان‌پرستی، هواپرستی است و حتی برخی نحله‌های شیطانی پرستش شیطان را مسخره خوانده و بر پرستش خود تاکید دارند! (۲۷)

جمع‌بندی

به‌نظر می‌رسد استعمارگران جهان برای رسیدن به «قدرت جهانی» در پرتو «نظم نوین»، نیاز به یک «دین جهانی» که در واقع ناسخ تمام شرائع و حاکم‌کننده‌ی نفس انسانی بر تمام شئون زندگی است، دارند. اقدامات برخی مسلمانان (دانسته یا نادانسته) در تقریب ادیان [به‌معنای افراطی و غلط] را نیز باید در همین فضا تفسیر کرد.

تقریب ادیان وحدت ادیان دین نوین جهانی

سؤال این است که چرا یهودیان که از چنین قدرتی در فضای بین‌الملل بهره‌مند هستند، ابتدا پا پیش نمی‌گذارند؟! ظاهراً به این دلیل که اساساً یهود نمی‌تواند پلورالیست باشد و یهودی نباید اُمنیست شود. چرا که بیش از نیمی از جمعیت یهودیان جهان در یک کشور غصب‌شده زندگی می‌کنند و تجاوزات هر روزه‌ی آنان خبر از جنگ‌طلبی علیه هرکسی که منافع آنان را تهدید کند، می‌دهد.

بنابراین ادعای صلح بین ادیان، آن‌هم در زمانی که هر روز اخبار جدیدی از حملات وحشیانه‌ی سربازان رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌پناه فلسطین می‌شنویم، شوخی‌ای بیش نیست. چرا که اگر قرار بر صلح است، مهم‌ترین معضل بین‌الادیانی در حال حاضر، تقابل صهیونیسم با مسلمانان، مسیحیان و اندک یهودیان ضدصهیونیسم است، و اگر کسی قرار باشد که پا پیش بگذارد، باید ابتدا جنایت‌کاران صهیونیست باشند که نه با پرچم صلح، بلکه کت بسته تحویل مراجع قانونی داده شوند تا برای جنایات خود، جواب پس دهند. (۲۸)

هم‌چنین مگر مسیحیان صهیونیست از حمایت‌های بی‌دریغ خود از رژیم صهیونیستی دست کشیده‌اند که اَشراف عرب این‌چنین سراسیمه به‌دنبال جلب رضایت حاکمان و کدخداهای ظالم جهان هستند؟!

امنیسم پلورالیزم کثرت گرایی و دین نوین جهانی Omnism

لذا اصلاً بحث بر سر توافق و صلح ادیان و زندگی مسالمت‌آمیز و… نیست. بلکه هدف از این اقدامات رسیدن به یک «دین نوین جهانی» است که منتهای آن چیزی جز حاکمیت دین جدیدی به‌نام «اُمنیسم» یا همان «هواپرستی»، نیست.

این‌گونه است که صهیونیسم جهانی می‌تواند سیطره‌ی خود را بر تمام مردم جهان بگستراند، مخصوصاً بر مسلمانان که مهم‌ترین عامل مقاومت آنان در غرب آسیا، علقه‌های دینی آنان است. وقتی دغدغه‌ی جوانان دنیا، مدل موی عده‌ای پسر دخترنما شده (۲۹) و یا ذهن آنان درگیر روابط با جنس مخالف (و جدیداً موافق) است، از چنین جوانی نمی‌توان توقع تحول‌خواهی و مبارزه با ظلم و فساد را داشت.

ان شاء الله در ادامه نقش محصولات رسانه‌‌های جمعی را به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تربیتی در جهان امروز، در تحقق دین نوین جهانی و حاکمیت هواپرستی، بررسی خواهیم کرد.

اندیشکده مطالعات یهود

قسمت بعدی این یادداشت

پی‌نوشت‌ها:

(۱) https://www.asriran.com/fa/news/879215/افتتاح-عبادتگاه-مشترک-اسلامی-مسیحی-و-یهودی-در-امارات-عکس
به نقل از:
https://www.aljazeera.net/news/2023/2/17/یضم-کنیسا-یهودیا-افتتاح-بیت-العائلة
(۲) https://house-of-one.org/en
(۳) https://jscenter.ir/slave-jews/muslim-zionism/19130
(۴) https://www.farsnews.ir/news/14011109000787
https://www.farsnews.ir/news/14011114000118
(۵) https://fa.wikipedia.org/wiki/نظم_نوین_جهانی_(تئوری_توطئه)
https://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(conspiracy_theory)

(۶) بدگُمانی یا پارانویا (به انگلیسی: Paranoia) در تعریف عام آن، غریزه یا فرایندی از فکر است که تحت تأثیر اضطراب یا ترس به حالتی غیرمنطقی و وهم‌آلود درمی‌آید. افراد پارانوئید معمولاً فکر می‌کنند که دیگران برای آزار و اذیت آن‌ها می‌کوشند یا فکر می‌کنند که دیگران به‌دنبال توطئه علیه آن‌ها هستند.

(۷) https://en.wikipedia.org/wiki/Masonic_conspiracy_theories
(۸) https://www.nytimes.com/1991/02/17/magazine/on-language-the-new-new-world-order.html
(۹) https://www.nytimes.com/1991/02/11/opinion/l-how-will-it-be-in-the-new-world-order-035291.html
(۱۰) www.advratings.com › top-asset-management-firms
(۱۱) https://www.marketscreener.com/quote/stock/WALT-DISNEY-COMPANY-THE-4842/company
(۱۲) https://www.marketscreener.com/quote/stock/LOCKHEED-MARTIN-CORPORATI-13406/company/
(۱۳) https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORTHROP-GRUMMAN-CORPORAT-13763/company/
(۱۴) https://www.marketscreener.com/quote/stock/RAYTHEON-TECHNOLOGIES-COR-4840/company/
(۱۵) http://theunhivedmind.com/UHM/jews-generals-the-us-war-machine/
(۱۶) https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1364742/000156459021001137/blk-ex991_6.htm
(۱۷) https://www.ft.com/content/7dfd1e3d-e256-4656-a96d-1204538d75cd
(۱۸) https://forward.com/schmooze/131013/jews-dominate-vanity-fair-100-most-influential-mog/
(۱۹) https://forward.com/author/abigail-johnson/
(۲۰) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=50689

(۲۱) برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی «نقش یهودیان در عرصه‌های جهانی» ر.ک به:

www.jewishbusinessnews.com

همچنین برای فهم مصادیق بیشتری از «نفوذ یهود»، به مقالات دیگر سایت اندیشکده مطالعات یهود در محورهای مختلف «یهود و اسلام»، «یهود و افساد»، «یهود و رسانه» و… مراجعه فرمایید.
(۲۲) پلورالیزم چون نتیجه‌ی شک‌گرایی است، می‌توان گفت دین نوین جهانی بر اساس پلورالیزم است، اما برای روشن‌شدن دقیق مبانی بحث، هم شک‌گرایی ذکر شده است و هم پلورالیزم. همچنین به تعبیری دیگر، دین نوین همان پلورالیزم است، اما به‌مثابه یک دین.

(۲۳) https://www.merriam-webster.com/dictionary/omnist
https://en.wikipedia.org/wiki/Omnism
(۲۴) https://fa.wikifeqh.ir/پلورالیسم_دینی

(۲۵) قبلاً سلسله مقالاتی در تحلیل دین نوین جهانی از حیث تلفیق نگاه‌های عرفان شرقی با دیگر ادیان در سایت اندیشکده مطالعات یهود قرار داده شده بود. به‌نظر می‌رسد دین نوین جهانی اساساً مبانی خاصی از دین به‌خصوصی ندارد و فقط اعتقاد به وحدت و مساوات تمام ادیان جهان را می‌توان ذاتی این تفکر دانست.
(۲۶) «أَفَرَأَیتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ وَأَضَلَّهُ اللَّهُ عَلَى عِلْمٍ وَخَتَمَ عَلَى سَمْعِهِ وَقَلْبِهِ وَجَعَلَ عَلَى بَصَرِهِ غِشَاوَةً فَمَنْ یهْدِیهِ مِنْ بَعْدِ اللَّهِ أَفَلَا تَذَکرُونَ»؛ آیا دیدی کسی را که معبود خود را هوای نفس خویش قرار داده و خداوند او را با آگاهی (بر این‌که شایسته‌ی هدایت نیست) گمراه ساخته و بر گوش و قلبش مُهر زده و بر چشمش پرده‌ای افکنده است؟! با این حال چه کسی می‌تواند غیر از خدا او را هدایت کند؟! آیا متذکّر نمی‌شوید؟!

(۲۷) https://publicsquaremag.org/faith/climate-end-times/marxism-satanism-and-the-worship-of-self/

(۲۸) نمونه‌هایی از محکومیت بی‌قانونی‌های مکرر اسرائیل فقط در سال جاری توسط بخش حقوق انسانی سازمان ملل:

https://www.ohchr.org/en/press-releases/2022/10/commission-inquiry-finds-israeli-occupation-unlawful-under-international-law
https://www.ohchr.org/en/press-releases/2022/06/un-experts-condemn-israels-arbitrary-detention-and-conviction-palestinian

همچنین ببینید جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل:

https://www.farsnews.ir/tag/%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86%20-%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%DB%8C%D9%86%DB%8C

(۲۹) ده کلیپ از پُربیننده‌ترین‌های گروه بی‌.تی.اس فقط در پلتفرم یوتوب، بیش از ده و نیم میلیون بار دیده شده است!

https://www.statista.com/statistics/1078974/south-korea-most-popular-videos-big-hit-youtube-channel/#:~:text=As%20of%20January%202023%2C%20the,released%20in%20August%20of%202020.

««« پایان »»»

آشنایی با رنگ‌های به‌کار رفته در مقاله‌ی فوق:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قهوه‌ای برای نقل‌قول استفاده می‌شود.
رنگ بنفش در تیترهای اصلی استفاده شده.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده شده.

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتاپیام رسان بلهپیام رسان سروشپیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

ارتباط آیین حمل مشعل المپیک با جوامع مخفی

ارتباط آیین حمل مشعل المپیک با جوامع مخفی

حمل مشعل المپیک به‌عنوان رویدادی که در آن مردم این مشعل را در سراسر کشور میزبان می‌گردانند، برای کسانی که این سنّت را ابداع نمودند حرکتی نمادین محسوب می‌شود.

۲ نظر

  1. آفرین به شما بابت انتشار مطالبی از این دست ، لطفا بیشتر و جامع تر هم منتشر کنید و در ضمن افشای مقاصد پلید استکبار ، راه های مقابله با آن را نیز تدوین کنید معنای اندیشکده مطالعاتی این است . زمانی که آنها برای سلطه نامشروع جهانی خویش ایدئولوژی و راهکارهای مدون ، برنامه ریزی شده و فاز بندی شده درست می‌کنند اینکه ما فقط بگوییم آنها چنین و چنان می‌کنند کافی نیست ما هم باید برای مقاومت در برابر آنها و برافراشتن پرچم محمد (ص) و خداوند متعال برنامه ریزی و هدف گذاری مدون داشته باشیم . ما باید کشور را از درون پاکسازی کنیم از رهروان غرب و شرق ،کمونیسم و لیبرالیسم . ما باید خود را به سلاح های ویژه همچو سلاح هسته ای ،شیمیایی ، بیولوژیک ، هوش مصنوعی و مسئله رباتیک و برنامه فضایی مجهز کنیم تا هم در صورت نیاز با استفاده از آنها از خود دفاع و یا از حق طلبان و مسلمانان واقعی جهان دفاع کنیم . همه ما روزهای دفاع مقدس را به یاد باید بیاوریم که نداشتن سلاح شیمیایی مثل دیگر سلاح های ویژه باعث شد صدام به خود اجازه استفاده از آن برعلیه مردم مظلوم و رزمندگان ما بدهد ، همه ما باید به یاد بیاوریم که فلسطینیان مظلوم به علت نداشتن سلاح درخور و فقط پرتاب سنگ به سوی صهیونیست های تا دندان مسلح از هر سلاح متعارف و غیر متعارف ناجوانمردانه کشتار می‌شوند. در برابر دشمنانی که از هر حربه و سلاحی بر علیه ما مسلمانان استفاده می‌کنند نباید تنها به استدلال آوردن کفایت کرد .

  2. سلام
    گروه بی تی اس چند میلیارد بازدید داره نه میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =