سلبریتی بهایی کودک خوار خیریه کودکان تأسیس می‌کند

وقتی سلبریتی بهایی کودک خوار خیریه کودکان تأسیس می‌کند!

افشای بخشی از ابعاد پرونده‌ی خوفناک، عظیم و فراگیر «جفری اپستین» (Jeffrey Epstein)، میلیاردر یهودی که لقب بزرگ‌ترین قاچاقچی کودکان با اهداف بردگی جنسی و قربانی آیینی را در آمریکا دارد، شاید بزرگ‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین رویداد اجتماعی در پیوند با عملکرد «دولت پنهان» و وابستگان آن در آمریکا و سایر نقاط دنیا بوده است. / سلبریتی بهایی

جفری اپستین، کسی که اسنادی مبنی بر عضویت او در موساد نیز منتشر شد، کسی بود که راهبری یک شبکه‌ی بزرگ قاچاق کودکان از چین، اوکراین، لهستان و دیگر مناطق آلوده جهان (از منظر قاچاق انسان) را بر عهده داشت که کار آن فراهم کردن تفریحات شیطانی و جنایتکارانه برای «نخبگان» مشهور، پرقدرت و ذی‌نفوذ در آمریکا و البته ثبت این جنایت‌ها روی عکس و فیلم برای به اطاعت درآوردن این نخبگان و گرفتن خدمات از آنان بود (و هنوز هم هست!).

بیشتر بدانیم:
یهودیان و مافیای کودک‌آزاری
پروژه لولیتا سازی و دعوت به طغیان اخلاقی
جاسوس موساد و بهره‌کشی جنسی از کودکان
ارتباط خانواده سلطنتی انگلیس با مافیای جنسی

اخیراً، فعالان اجتماعی، خبرنگاران تحقیقی و برخی سیاسیونِ نسبتاً آزاده‌تر افشاگری‌هایی را درباره‌ی فهرست مسافران جزیره‌ی خصوصی اپستین (که در آن مراسم قربانی کودک و بهره‌کشی جنسی از آنان توسط نخبگان انجام می‌گرفت) انجام داده‌اند که به‌شدّت تکان‌دهنده است. در این فهرست، از هنری کیسینجر و بیل کلینتون، تا آلن دی‌جنرس، اپرا وینفری، از بیل گیتس تا خوانندگان، ورزشکاران و بازیگران بسیار مشهور هالیوود حضور داشته‌اند.

جفری اپستین و بیل کلینتون و دونالد ترامپ

قبلاً تا حدّی جفری اپستین، شریک او گیلین (ژیزلن) ماکسول (Ghislaine Maxwell) و شبکه مخوف آنان را معرفی کرده‌ایم و قطعاً گزارش‌های بیشتری هم در این زمینه در راه خواهد بود، اما در این‌جا، صرفاً از باب این‌که مخاطبان بدانند وقتی از فهرست مسافران «اُرجی آیلند» (Orgy Island = جزیره عیاشی)، یعنی جزیره خصوصی اپستین به‌نام سنت جیمز کوچک (Little Saint James) حرف می‌زنیم، از چه موجوداتی سخن می‌گوییم، به‌عنوان مشت نمونه‌ی خروار یکی از آنان را معرفی می‌کنیم.

جاسوسی جفری اپستین و گیلین ماکسول از سیاستمداران

جاسوسی جفری اپستین و گیلین ماکسول از سیاستمداران

«رِین ویلسون» (Rainn Wilson)، کمدین، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و تاجر آمریکایی، یکی از کسانی بوده که در چند نوبت به جزیره خصوصی اپستین سفر کرده بود. این فرد، یکی از رسواترین سلبریتی‌های مرتبط با اپستین است، چرا که هیچ‌گاه ابایی از بیان منویات کثیف خود، حتی در شبکه‌های اجتماعی نداشته است.

رین ویلسون سلبریتی بهایی و همسرش هالیدی رینهورن بهائی

رین ویلسون سلبریتی و هالیدی رینهورن ؛ زوج سلبریتی بهایی

رین ویلسون سلبریتی بهایی

رین ویلسون سلبریتی بهایی فاسد

رین ویلسون

در تصویر زیر، که بخشی از توئیت‌های قدیمی رین ویلسون جمع‌آوری شده، (با عرض معذرت از مخاطبان) او وقیحانه از لذت ارتباط جنسی با کودکان، شکنجه‌ی آنان، خوردن گوشت و خون آنان حرف می‌زند.

توییت‌های رین ویلسون سلبریتی بهایی درباره لذت ارتباط جنسی با کودکان و شکنجه و خوردن گوشت و خون آنان

اما نکته‌ی دهشتناک‌تر این‌که این فرد که چنین آشکار، افکار شیطانی خود را در فضای مجازی داد می‌زد، نه‌تنها تحت تعقیب قضایی قرار نگرفته، بلکه اقدام به تأسیس یک «خیریه کودکان» در کشور فقیر و مصیبت‌زده‌ی هاییتی به‌نام «Lidè Haiti» آن‌هم فقط برای دختران نوجوان! [۱] کرده است.

رین ویلسون سلبریتی بهایی مؤسس خیریه Lidè Haiti

رین ویلسون سلبریتی بهایی مؤسس خیریه کودکان

رین ویلسون سلبریتی بهایی مؤسس خیریه دختران

نام هاییتی، دست‌کم از زمان زلزله‌ی مرگبار این کشور (۲۰۱۰)، با ماجرای قاچاق کودکان گره خورده است. یکی از مشهورترین نام‌های مطروحه در پرونده‌ی قاچاق کودکان، نام «بنیاد کلینتون» (Clinton Foundation) در پرونده‌ی یک مددکار کودکان بی‌سرپرست هاییتی به‌نام «لارا سیلزبی» (Laura Silsby) است که در واقع، یکی از رابطین و تأمین‌کنندگان کودک برای محافل پرنفوذ در ایالات متحده بوده است.

ارتباط بنیاد کلینتون با متهم قاچاق کودکان لارا سیلزبی

فوری: بنیاد کلینتون با متهم قاچاق کودکان، لارا سیلزبی، مرتبط است – سکوت رسانه‌ها

حلقه قاچاق کودکان وابسته به بنیاد کلینتون

نگاهی به حلقه‌ی قاچاق کودکان که به بنیاد کلینتون وابسته است!

رین ویلسون سلبریتی بهایی و بنیاد کلینتون

رین ویلسون و بنیاد کلینتون

باز نکته‌ی مهم‌تر این‌که این فرد روان‌پریشِ شیطان‌پرست، از دوستان نزدیک کلینتون‌هاست و توانست در تأسیس «خیریه» کذایی خود، که یکی از پوشش‌های معمول قاچاقچیان بین‌المللی کودک در مناطق بحران‌زده است، از حمایت کلینتون‌ها و چهره‌های معروفی چون «اپرا وینفری» (Oprah Winfrey) بهره ببرد.

مصاحبه اپرا وینفری با رین ویلسون سلبریتی بهایی

رین ویلسون سلبریتی بهایی و اپرا وینفری

اپرا وینفری و رین ویلسون سلبریتی بهایی

اپرا وینفری و رین ویلسون ؛ دوستان صمیمی

انتقاد از اپرا وینفری دوست سلبریتی بهایی

گزارشی در انتقاد از اپرا وینفری به‌خاطر مخفی‌کردن نام هاروی واینستین و جفری اپستین در رسوایی‌های مرتبط با جنبش می‌تو

و به‌عنوان آخرین نکته جالب است بدانید که این هیولای کودک‌خوار عضو فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت است. [۲]

پی‌نوشت‌ها:

[۱] https://en.wikipedia.org/wiki/Lid%C3%A8_Haiti#:~:text=clarification%20needed%5D-,adolescent%20girls,-and%20help%20them
[۲] https://en.wikipedia.org/wiki/Rainn_Wilson#:~:text=Wilson%20and%20his%20family%20are%20members%20of%20the%20Bah%C3%A1%CA%BC%C3%AD%20Faith

««« پایان »»»

رنگ‌های به‌کار رفته در یادداشت فوق:

رنگ آبی برای تأکید بر کلمات کلیدی است.
رنگ قرمز برای لینک‌دادن استفاده شده.

سلبریتی بهایی ، سلبریتی بهایی

اندیشکده مطالعات یهود در پیام‌رسان‌ها:

پیام رسان ایتا پیام رسان بله پیام رسان سروش پیام رسان روبیکا

همچنین ببینید

ادوارد براون در خدمت بابیان ازلی

ادوارد براون در خدمت بابیان ازلی

ادوارد براون را باید دوستدار بابیان (ازلیان) دانست. به نوشته بابیان، وی پس از ملاقات با میرزا یحیی صبح ازل، بارها به قبرس رفت و با او دیدارهایی داشت.

۳ نظر

  1. سید حسین دشتی

    سلام علیکم…مهم ترین مسئله ما عدم شناخت صحیح و کامل از دین اسلام است و این میسر نشده و نخواهد شد مگر…مگر ،،،با فهم قرآن کریم ،،آن هم فهم جامع ،،نه برداشت های آیه ای و استناد به این نوع برداشت های ناقص ،،،(یعنی تدبر در قرآن و فهم منسجم سوره های قرآن راه نجات است.)
    و دیگر نکته شناخت دشمن ،،،این مسئله علاوه براینکه آموزش و دانش قرآنی در سطح پایه ،،،تا دانشگاه و البته تمام رشته ها،،،با نگاه منسجم به سوره‌هایی کتاب آسمانی قران کریم می بایست اصلاح و اجرایی شود
    …..در رسانه های مختلف بخصوص تلویزیون و سینما و فضای مجازی و امثال اینها نیز باید تجدید نظر و جدیت بیشتری نمود،،
    و تا زمانی که جامعه اسلامی جایگاه خود را در بین دیگر جوامع غیر اسلامی نشناسد به اهداف والای انسانی و ایمانی دسترسی کامل نخواهد یافت…
    اللهم عجل لولیک الفرج

  2. عادیات زنده دل

    سلام. مطالب سایتتون واقعا از لحاظ آگاهی بخشی زیبا، و از لحاظ فاش کردن جنبه های زشت و مخفی شده در پس پرده های خوشرنگ و لعاب، ترسناک هستش. خیلی زحمت می کشید و و اقعا بابت تلاشی که برای تبیین حقیقت می کنید سپاسگزارم.
    من مدت زیادیه که سایتتون رو دنبال می کنم و مطالب سایتتون رو با خانواده م به اشتراک میزارم. من همچنین یه نویسنده آماتور هستم که به تازگی اولین نوشته م رو به صورت مجازی منتشر کردم. می خواستم ازتون بپرسم آیا می تونم از اطلاعات اینجا توی داستان های بعدیم استفاده کنم؟ در واقع قرار نیست به چیزی به طور مستند اشاره بشه مگه اینکه خواننده هام بخوان، فقط میخوام از اطلاعات مقاله هاتون برای به تصویر کشیدن گمراهی ای که شخصیت منفی داستان سعی در پیش بردنش توی جهان داره استفاده کنم.
    باید آدرس سایت رو هم بزارم حتما؟ چون اکثر خواننده های من آدمای مذهبی یا کسایی که این مطالبو در مورد غرب یا گذشته ایران بپذیرن نیستن و فقط با زبان داستان می تونم براشون این چیزا رو بگم. ولی در هر صورت، اگر لازمه آدرس سایت رو قرار میدم.
    بازم ممنون از مطالب روشن گرانه و خوبتون. در پناه خدا موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هجده =